Zoekfilters
› Wim de Groot (12)
› Scott Kelby (10)
› Jos Burgers (8)
» Toon alle opties (44)
› Ronald Smit (7)
› Bob Timroff (5)
› Femke Hogema (5)
› Henny Temmink (5)
› Frank Doorhof (4)
› Pieter Dhaeze (4)
› Aartjan van Erkel (3)
› Bob van Duuren (3)
› Dees van Oosterhout (3)
› Henk van de Kamer (3)
› Huub Keulers (3)
› Tom Meerman (3)
› Andrew Dasselaar (2)
› Andrew Faulkner (2)
› André de Waal (2)
› Austin Bingham (2)
› Conrad Chavez (2)
› Frank Kwakman (2)
› Gerard Rathenau (2)
› Gijs van Wulfen (2)
› Glyn Dewis (2)
› Gwenda Schlundt Bodien (2)
› Hanno Meyer (2)
› Hans Frederiks (2)
› James Veenhoff (2)
› Jeroen Jazet (2)
› Lukas Burgering (2)
› Marcel van der Looij (2)
› Mark van Heck (2)
› Martijn Pater (2)
› Michiel van der Molen (2)
› Mike Hoogveld (2)
› Mike Michalowicz (2)
› Nando Harmsen (2)
› Paul Hillesum (2)
› Peter Debets (2)
› Richard de Hoop (2)
› Rob de Winter (2)
› Robert Smallshire (2)
› Twan Deibel (2)
› Victor G.B. Peters (2)
› Wanda Kraal (2)
› Wilfred de Feiter (2)
› Saxion (5)
› Hogeschool Rotterdam (3)
› Hogeschool Utrecht (3)
› Christelijke Hogeschoo... (2)
› Management algemeen (120)
› Foto, film, video en g... (46)
› Softwarepakketten (boe... (42)
» Toon alle opties (11)
Van Duuren Media (273)
maandag verzonden
Scott Kelby, hoe doe je dat in Photoshop?
|| Paperback || Scott Kelby || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Scott Kelby, de bestverkopende auteur over fotografische technieken ter wereld, heeft iets geheel nieuws bedacht - een boek dat je helpt om direct resultaat te bereiken in Photoshop. Je krijgt snel antwoord en je bent in no-time aan de slag met het bewerken van afbeeldingen in Photoshop. Dankzij het populaire Creative Cloud-fotografielidmaatschap van Adobe - dat toegang geeft tot zowel Photoshop als Lightroom - kunnen fotografen de kracht van Lightroom verder uitbreiden door over te stappen n...
maandag verzonden
Hondenbrokken
ofwel, waar worden klanten echt gelukkig van?
2009 || Hardcover || Jos Burgers || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Klantgerichtheid, zowel extern als intern, is voor veel organisaties de sleutel tot succes. De vraag is alleen waar te beginnen als je je organisatie nog klantgerichter wilt maken. Het antwoord ligt voor de hand: bij de medewerkers. Want de klantgerichtheid van een organisatie is niets meer of minder dan de optelsom van de klantgerichtheid van alle medewerkers. In de spannende en humoristische roman Hondenbrokken gaat Tim, eigenaar van een dierenspeciaalzaak, op zoek naar wat klantgerichtheid...
maandag verzonden
Verleiden op internet
hoe maak je een website onweerstaanbaar?
2011 || Paperback || Aartjan van Erkel || Van Duuren Media
Online klanten voelen direct aan of je hebt begrepen waar ze voor zijn gekomen. Hebben ze een slechte ervaring op je website, dan zijn ze zo weer weg en is het maar de vraag of je ze ooit nog terugziet. In Verleiden op internet laat Aartjan van Erkel zien dat online gedrag voorspelbaar is, en dat eenvoudige ingrepen genoeg zijn om klanten het gevoel te geven dat ze welkom zijn op je site. Ze laten zich daarna graag overtuigen, én er zijn verrassende psychologische knopjes waar je op kunt...
Groot Coachingsmodellenboek
50 modellen voor ontwikkeling van lichaam en geest
2021 || Hardcover || GITP e.a. || Van Duuren Media
Wie coachingstrajecten begeleidt, krijgt met zeer uiteenlopende vraagstukken te maken. Belangrijk is dat je als coach snel doorziet wat in een specifieke situatie de beste weg is. Je moet dus niet alleen goed op de hoogte zijn van de verschillende methodieken, maar ze ook op een flexibele manier kunnen toepassen. Nóg belangrijker is dat je in staat bent om een goede relatie met je coachee op te bouwen. Die relatie bepaalt namelijk voor een groot deel of een coachingstraject daadwerkelijk eff...
maandag verzonden
Procesinterventies
Hoe je professioneel en wezenlijk bijstuurt als procesregiseur
2012 || Hardcover || Dees Van Oosterhout || Van Duuren Media
Steeds vaker verwachten bestuurders in het publieke domein voorstellen die samen met de buitenwereld zijn gecreëerd. Het belang van externe samenwerking en verankering neemt daarmee toe. Tegelijkertijd weten nog maar weinig organisaties het proces van cocreatie op een succesvolle manier te realiseren. De vraag naar kennis en vaardigheden op het gebied van procesregie is de afgelopen jaren dan ook flink gegroeid.
In haar eerste boek Procesregie beschrijft Dees van Oosterhout de essentie van h...
maandag verzonden
Energy Boost voor jezelf, je team en je organisatie
presteren omdat je er zin in hebt
2017 || Paperback || Hans van der Loo || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Wat doe je als de prestatielat steeds hoger wordt gelegd en de omstandigheden alsmaar zwaarder worden? Je geeft plankgas, of je gaat juist op de rem staan. Beide reacties zijn begrijpelijk, maar niet verstandig. Ze leiden namelijk tot fors energieverlies en tot afne¬mende prestaties. Gemiddeld lekt meer dan de helft van alle menselijke energie weg uit organisaties, zo blijkt uit onderzoek.
Wat kun je daartegen ondernemen? Heel veel! In dit boek laat Hans van der Loo haarfijn zien wat je kun...
maandag verzonden
Leidinggeven aan zelforganisatie. Een paradox?
Over leiderschap, teambuilding en eigenaarschap
2021 || Hardcover || Veronique Kilian || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Over zelforganisatie bestaan talloze modellen. Ze beschrijven hoe je meer eigenaarschap bij je werknemers creëert en ervoor zorgt dat je team zelf bepaalt wat hun doelen zijn én hoe ze die willen behalen. Maar wat werkt in de praktijk nou echt? Hoe voorkom je de bekende valkuilen, zoals oeverloos overleggen, doelloos rondzwemmen of solistisch gedrag van teamleden? En hoe laat je als directielid, manager of teamcoach je team floreren?
Dat is de paradox van zelforganisatie: zonder leiderscha...
maandag verzonden
De Business Board Methode
Het jaarlijkse businessplan op één A4 dat wél wordt uitgevoerd
2022 || Paperback || Edwin Kersten || Van Duuren Media
Dit boek is geschreven voor alle ondernemers, bestuurders en eindverantwoordelijke managers die het volgende bekend voorkomt: Maak jij ook ieder jaar weer vol goede moed een businessplan? Je weet wel, die PowerPoint met een oneindige hoeveelheid slides die zonder dat er iets mee gebeurt linea recta in een la belandt? Waarom is het toch zo lastig om een overzichtelijk businessplan te maken én uit te voeren?
De Business Board Methode geeft antwoord op deze vragen en levert je twee dingen. In d...
maandag verzonden
Help/hoera, ik ga leidinggeven!
Verrassend simpel stappenplan voor een succes- volle start
2023 || Paperback || Lennart van der Kraan || Van Duuren Media
Beginnen met leidinggeven is een van de grootste uitdagingen die je tegen kunt komen in je loopbaan. Je bent ineens verantwoordelijk voor een team, je hebt te maken met organisatiedoelen en ook jouw eigen leidinggevende verwacht van alles van je. Best spannend. Toch? Je wilt geen valse start maken en dus heb je nieuwe skills nodig. Maar waar begin je? Waar word je straks op afgerekend? En welke fouten moet je vooral niet maken?
Met Help/Hoera, ik ga leidinggeven! zorg je in drie simpele stapp...
maandag verzonden
Nee zeggen loont
Dump de klanten voor wie je niet wilt werken
2023 || Paperback || Jennifer Delano || Van Duuren Media
Iedereen die voor opdrachtgevers werkt, kent ze: klanten voor wie je niet zou moeten willen werken. Omdat ze niet duidelijk zijn in wat ze willen, eindeloos blijven praten en het maar niet tot een opdracht komt, of omdat ze de facturen niet betalen.
De anekdotes over dit soort klanten zijn hilarisch, maar de zakelijke kant is minder leuk. Zo’n 55 procent van de (MKB-) bedrijven krijgt met oplichting te maken, en veel zzp’ers zijn voor duizenden of tienduizenden euro’s het schip in gegaa...