Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenVan Duuren Media (2)
morgen verzonden
Zet het op een bierviltje
Verandering vraagt om eenvoud
2020 || Paperback || Michiel van der Molen || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
‘We maken projecten en initiatieven vaak onnodig ingewikkeld. Daarbij vergeten we één ding: wat niet eenvoudig is, wordt niet begrepen. En wat niet begrepen wordt, wordt niet gedaan. Dus als je iets gedaan wilt krijgen, maak het dan eenvoudig!’
Dit boek gaat over vijf wegen naar eenvoud. Vijf manieren om bij een project samen tot de essentie te komen. Hoe? Door te zorgen dat het op een bierviltje past! Samen de eenvoud terugvinden werkt verbindend en motiverend. Je begrijpt het echt, en...
morgen verzonden
Waarom doen we dit eigenlijk? / Druk 1
de businesscase als succesfactor voor projecten
2018 || Paperback || Michiel van der Molen || Van Duuren Media
Problemen tijdens de uitvoering van projecten ontstaan vaak al voordat deze projecten beginnen. Te hoge verwachtingen en onduidelijkheid over wat het project uiteindelijk moet opleveren liggen daar vaak aan ten grondslag. Daarom is een goede businesscase een noodzaak voor elk project.Een goede businesscase is niet alleen de verantwoording van een project als basis voor besluitvorming, maar ook een krachtig hulpmiddel om leiderschap te versterken en de besturing te verbeteren. De kern van een...