Zoekfilters
Van Duuren Media (4)
morgen verzonden
Wegwijs in ICT / druk 1
2012 || Paperback || Hein van Steenis || Van Duuren Media
Dit nieuwe ICT-woordenboek wil uw handzame gids zijn voor het nieuwe jargon uit de elektronische en digitale wereld in brede zin. Het bevat 20.000 Engelse in de ICT-wereld gebruikte termen met hun vertaling en uitleg.Engels is de taal van internet. Computers in allerlei vormen rukken met onvoorstelbare snelheid op in álle nieuwe ontwikkelingen, toepassingen en apparaten, vaak gebruikt via internet. In het daardoor ontstane nieuwe jargon gaat het vooral om het gebruik van technologie, niet om...
morgen verzonden
Handboek Excel 2010
2012 || Paperback || Wim de Groot || Van Duuren Media
Microsoft Excel 2010 is een vast onderdeel van Microsoft Office 2010. Excel heeft ontelbare mogelijkheden. Met dit krachtige rekenprogramma voert u in een handomdraai allerlei nuttige en complexe berekeningen uit. Aan de hand van talloze uitgewerkte en soms onverwachte voorbeelden laat de auteur in deze actuele uitgave zien hoe u met weinig inspanning het maximale uit Microsoft Excel haalt. De voorbeelden gaan veel verder dan het huishoudboekje of de kilometeradministratie. U leert lijsten op...
morgen verzonden
De Conversation Company
gebruik de feedback van je klanten nu ook echt
2012 || Hardcover || Steven van Belleghem || Van Duuren Media
?Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen hun eerste stappen in de wereld van de sociale media gezet. Toch slagen ze er nog niet in om hun conversatiepotentieel volledig te benutten.Conversation Manager Steven Van Belleghem reikt een handleiding aan om uw bedrijf om te vormen tot...
morgen verzonden
Wat hebben ze nu weer bedacht? / druk 1
2012 || Paperback || Johanna Kroon || Van Duuren Media
Kent u het gevoel dat medewerkers geen zin hebben in weer een verandering? Ziet u regelmatig de energie uit zulke trajecten weglekken? Loopt u tegen weerstand aan, kent u uit eigen ervaring het frustrerende gevoel dat mensen al afhaken voor het veranderproces goed en wel is begonnen? Dit boek biedt een oplossing en een uitweg. Het laat zien hoe u met één simpel principe de kans vergroot dat veranderingen tot een succes worden. Dit principe klinkt u misschien paradoxaal in de oren: u moet he...