Zoekfilters
› Wim de Groot (12)
› Scott Kelby (10)
› Jos Burgers (8)
» Toon alle opties (50)
› Ronald Smit (7)
› Bob Timroff (5)
› Henny Temmink (5)
› Femke Hogema (4)
› Frank Doorhof (4)
› Pieter Dhaeze (4)
› André de Waal (3)
› Bob van Duuren (3)
› Dees van Oosterhout (3)
› Frank Kwakman (3)
› Henk van de Kamer (3)
› Huub Keulers (3)
› Team Sprout (3)
› Tjip de Jong (3)
› Tom Meerman (3)
› Tony de Bree (3)
› Aartjan van Erkel (2)
› Andrew Dasselaar (2)
› Andrew Faulkner (2)
› Austin Bingham (2)
› Boudewijn Bugter (2)
› Conrad Chavez (2)
› Daniëlle de Jonge (2)
› Elmas Duduk (2)
› Gerard Rathenau (2)
› Gijs van Wulfen (2)
› Glyn Dewis (2)
› Gwenda Schlundt Bodien (2)
› Hanno Meyer (2)
› Hans Frederiks (2)
› Jeroen Jazet (2)
› Joris de Sutter (2)
› Kasper Boon (2)
› Lukas Burgering (2)
› Marcel van der Looij (2)
› Michiel van der Molen (2)
› Mike Hoogveld (2)
› Mike Michalowicz (2)
› Nando Harmsen (2)
› Paul Hillesum (2)
› Peter Debets (2)
› Richard de Hoop (2)
› Rob Fijlstra (2)
› Rob de Winter (2)
› Robert Smallshire (2)
› Twan Deibel (2)
› Victor G.B. Peters (2)
› Wanda Kraal (2)
› Wilfred de Feiter (2)
› Management algemeen (132)
› Foto, film, video en g... (46)
› Softwarepakketten (boe... (43)
» Toon alle opties (12)
› Saxion (5)
› Hogeschool Rotterdam (3)
› Hogeschool Utrecht (3)
› Christelijke Hogeschoo... (2)
Van Duuren Media (287)
morgen verzonden
Scott Kelby, hoe doe je dat in Photoshop?
|| Paperback || Scott Kelby || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Scott Kelby, de bestverkopende auteur over fotografische technieken ter wereld, heeft iets geheel nieuws bedacht - een boek dat je helpt om direct resultaat te bereiken in Photoshop. Je krijgt snel antwoord en je bent in no-time aan de slag met het bewerken van afbeeldingen in Photoshop. Dankzij het populaire Creative Cloud-fotografielidmaatschap van Adobe - dat toegang geeft tot zowel Photoshop als Lightroom - kunnen fotografen de kracht van Lightroom verder uitbreiden door over te stappen n...
morgen verzonden
Hondenbrokken
ofwel, waar worden klanten echt gelukkig van?
2009 || Hardcover || Jos Burgers || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Klantgerichtheid, zowel extern als intern, is voor veel organisaties de sleutel tot succes. De vraag is alleen waar te beginnen als je je organisatie nog klantgerichter wilt maken. Het antwoord ligt voor de hand: bij de medewerkers. Want de klantgerichtheid van een organisatie is niets meer of minder dan de optelsom van de klantgerichtheid van alle medewerkers. In de spannende en humoristische roman Hondenbrokken gaat Tim, eigenaar van een dierenspeciaalzaak, op zoek naar wat klantgerichtheid...
morgen verzonden
Verleiden op internet
hoe maak je een website onweerstaanbaar?
2011 || Paperback || Aartjan van Erkel || Van Duuren Media
Online klanten voelen direct aan of je hebt begrepen waar ze voor zijn gekomen. Hebben ze een slechte ervaring op je website, dan zijn ze zo weer weg en is het maar de vraag of je ze ooit nog terugziet. In Verleiden op internet laat Aartjan van Erkel zien dat online gedrag voorspelbaar is, en dat eenvoudige ingrepen genoeg zijn om klanten het gevoel te geven dat ze welkom zijn op je site. Ze laten zich daarna graag overtuigen, én er zijn verrassende psychologische knopjes waar je op kunt...
Groot Coachingsmodellenboek
50 modellen voor ontwikkeling van lichaam en geest
2021 || Hardcover || GITP e.a. || Van Duuren Media
Wie coachingstrajecten begeleidt, krijgt met zeer uiteenlopende vraagstukken te maken. Belangrijk is dat je als coach snel doorziet wat in een specifieke situatie de beste weg is. Je moet dus niet alleen goed op de hoogte zijn van de verschillende methodieken, maar ze ook op een flexibele manier kunnen toepassen. Nóg belangrijker is dat je in staat bent om een goede relatie met je coachee op te bouwen. Die relatie bepaalt namelijk voor een groot deel of een coachingstraject daadwerkelijk eff...
morgen verzonden
Verleid de klant
onweerstaanbaar zakendoen
2013 || Hardcover || Rob Snoeijen e.a. || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor verleiding. Klanten laten zich graag beïnvloeden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat ruim 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dat biedt unieke kansen voor jou als ondernemer of (sales)professional. Want wie klanten op de juiste manier weet te verleiden, heeft een ijzersterke overtuigingsstrategie in handen. En daarmee zet je jezelf flink op voorsprong.
In Verleid de Klant ...
morgen verzonden
Energy Boost voor jezelf, je team en je organisatie
presteren omdat je er zin in hebt
2017 || Paperback || Hans van der Loo || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Wat doe je als de prestatielat steeds hoger wordt gelegd en de omstandigheden alsmaar zwaarder worden? Je geeft plankgas, of je gaat juist op de rem staan. Beide reacties zijn begrijpelijk, maar niet verstandig. Ze leiden namelijk tot fors energieverlies en tot afne¬mende prestaties. Gemiddeld lekt meer dan de helft van alle menselijke energie weg uit organisaties, zo blijkt uit onderzoek.
Wat kun je daartegen ondernemen? Heel veel! In dit boek laat Hans van der Loo haarfijn zien wat je kun...
morgen verzonden
Werken met persona's en profielen
Het goede van hokjesdenken
2018 || Paperback || Boudewijn Bugter e.a. || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Hoe kun je je klanten goed verder helpen? Door te zorgen dat je ze écht snapt. Door hun leefwereld en hun ervaringen in kaart te brengen en te zorgen voor inzicht in wie ze zijn en wat ze nodig hebben. Maar hoe doe je dat?Met dit boek leer je hoe persona's en profielen in jouw organisatie het meeste waarde kunnen toevoegen. Persona's helpen je om je beter in klanten te verplaatsen. Met profielen kun je hen op maat bedienen, data driven en gepersonaliseerd. Het boek biedt je praktische handva...
morgen verzonden
De 5 principes van High Performance Leiderschap
Vormgeven aan de High Performance Organisatie
|| Hardcover || André de Waal || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Het lijkt de laatste jaren wel 'goed gebruik' geworden om kritische vragen te stellen over de toegevoegde waarde van managers. Een onzindiscussie, want wetenschappelijk onderzoek en ook de high-performance literatuur laten zien dat goede managers essentieel zijn voor het creëren en in standhouden van succesvolle organisaties.
Maar om een echte High Performance Organisatie te creëren en te leiden, moeten managers méér dan goed zijn, dan moeten zij excellent zijn. Want alleen excellente ...
morgen verzonden
Leidinggeven aan zelforganisatie. Een paradox?
Over leiderschap, teambuilding en eigenaarschap
2021 || Hardcover || Veronique Kilian || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Over zelforganisatie bestaan talloze modellen. Ze beschrijven hoe je meer eigenaarschap bij je werknemers creëert en ervoor zorgt dat je team zelf bepaalt wat hun doelen zijn én hoe ze die willen behalen. Maar wat werkt in de praktijk nou echt? Hoe voorkom je de bekende valkuilen, zoals oeverloos overleggen, doelloos rondzwemmen of solistisch gedrag van teamleden? En hoe laat je als directielid, manager of teamcoach je team floreren?
Dat is de paradox van zelforganisatie: zonder leiderscha...
morgen verzonden
De Business Board Methode
Het jaarlijkse businessplan op één A4 dat wél wordt uitgevoerd
2022 || Paperback || Edwin Kersten || Van Duuren Media
Dit boek is geschreven voor alle ondernemers, bestuurders en eindverantwoordelijke managers die het volgende bekend voorkomt: Maak jij ook ieder jaar weer vol goede moed een businessplan? Je weet wel, die PowerPoint met een oneindige hoeveelheid slides die zonder dat er iets mee gebeurt linea recta in een la belandt? Waarom is het toch zo lastig om een overzichtelijk businessplan te maken én uit te voeren?
De Business Board Methode geeft antwoord op deze vragen en levert je twee dingen. In d...