Van Duuren Media (4)
maandag verzonden
Focus op fotografie: Landschap en Architectuur / Druk 2
2014 || Paperback || Bas Meelker e.a. || Van Duuren Media
U ziet een prachtige foto van een adembenemende zonsopkomst of van een indrukwekkend gebouw gemaakt door een professionele fotograaf. In alle 'eenvoud' van deze onderwerpen zou u kunnen denken: dat kan ik ook. En dat is zo, u kunt dat. Maar dan moet u wel op hetzelfde moment, met hetzelfde gereedschap, op dezelfde plaats, met dezelfde kennis en dezelfde voorbereiding de ontspanner van uw camera indrukken. Staat u met uw camera een metertje naar links of bent u een minuut later, dan zal de fot...
maandag verzonden
Topteams zijn toekomstmakers
met talenten de juiste snaar raken
2014 || Hardcover || Richard de Hoop || Van Duuren Media
We bevinden ons in een transitie naar een nieuwe wereld. Een wereld die steeds sneller draait en die om grote flexibiliteit en alertheid vraagt. Organisaties die zich niet verder ontwikkelen zijn direct in gevaar. Het is dus belangrijker dan ooit dat u weet wat uw klanten willen, zodat u op de juiste plek kunt innoveren. Topteams die dicht bij de klant staan lopen daarbij de race.
In dit boek leest u hoe u topteams creëert, door talent te zien en strategisch in te zetten. Het start met de o...
maandag verzonden
Pitch
van elevator tot aanbesteding
2014 || Paperback || Alette den Exter e.a. || Van Duuren Media
Met de perfecte pitch liggen opdrachten binnen handbereik! Het helpt je om jezelf in de schijnwerpers te zetten. Om een onuitwisbare indruk op opdrachtgevers te maken. Om concurrenten glansrijk achter je te laten. Zelfs als je weinig tijd of ruimte krijgt om je verhaal te vertellen, of als je mensen nog niet eerder hebt ontmoet.
In dit boek laten pitchexperts Rick Willemsen en Alette den Exter zien hoe je jezelf slim 'verkoopt'. Of het nu gaat om korte of lange presentaties, mondeling of op p...
maandag verzonden
Vandaag doen wat morgen nodig is / druk 1
ruimte maken voor sprongsgewijze organisatieverandering
2014 || Hardcover || Rob Fijlstra || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Hoe leren we om organisatieverandering te associëren met vrolijke begrippen als avontuurlijk, plezierig en inspirerend? Dit boek pleit voor het rigoureus opschudden van verouderd denken over organiseren en leidinggeven. Verontrustend voor de zich veilig wanende elite, hoopgevend voor alle talent dat zich nu ingeperkt voelt in het creëren van vruchtbare en vertrouwenwekkende werkrelaties. Dit talent heeft per direct ruimte nodig om te kunnen bewegen, te experimenteren en alle energie te rich...