Zoekfilters
› Tim Gorter (15)
› René Ter Beke (10)
› Marjolein Visser (9)
» Toon alle opties (26)
› Frank Wouters (5)
› Wil Michels (5)
› Bronis Verhage (4)
› Gerbrand Rustenburg (4)
› René ter Beke (4)
› Danny Oosterveer (3)
› Hermawan Kartajaya (3)
› Iwan Setiawan (3)
› Philip Kotler (3)
› Stefan Renkema (3)
› Andy Mosmans (2)
› Bert Van Thilborgh (2)
› Co Bliekendaal (2)
› David den Besten (2)
› Edwin Kooge (2)
› Erik Kostelijk (2)
› Frank Quix (2)
› Guy van Liemt (2)
› Karel Jan Alsem (2)
› Ment Kuiper (2)
› Natasha Walk (2)
› Nicol Tadema (2)
› Patrick Petersen (2)
› Steven van Belleghem (2)
› Ton de Gouw (2)
› Communicatie (14)
› Commerciële Economie (11)
› Ondernemerschap & Reta... (9)
» Toon alle opties (28)
› Ad Ondernemen (6)
› Ad Ondernemerschap & R... (6)
› Global Marketing en Sa... (5)
› International Business... (5)
› Ad Sales & Accountmana... (4)
› Creative Business (4)
› International Business... (4)
› International Event Ma... (4)
› Marketing of Social Bu... (4)
› Technische Bedrijfskun... (4)
› Ad Commerciële Econom... (3)
› Ad Eventmanager (3)
› Finance & Control (3)
› International Business... (3)
› International Business... (3)
› International Hotel & ... (3)
› International Tourism ... (3)
› Ad Crossmediale commun... (2)
› Bedrijfskunde (2)
› Commercieel Management (2)
› Crossmediale communica... (2)
› Facility Management (2)
› Internationale Communi... (2)
› Journalistiek (2)
› Ondernemen (2)
› Sales & Accountmanagem... (2)
› Sportcommunicatie (2)
› Hogeschool Rotterdam (22)
› Hogeschool Utrecht (20)
› EuroCollege (11)
» Toon alle opties (8)
› Noordhoff (54)
› Boom (19)
› Edufocus (14)
» Toon alle opties (19)
› Coutinho (6)
› John Wiley and Sons Lt... (6)
› Duuren Media, Van (5)
› Pelckmans (5)
› Reality Bites Publishi... (5)
› Acco (4)
› Lannoo (4)
› SAGE (4)
› Owl Press (3)
› Taylor & Francis (3)
› Arko Sports Media BV (2)
› BIS Publishers BV (2)
› Concept uitgeefgroep (2)
› Lannoo Campus (2)
› Pearson (2)
› S2 Uitgevers (2)
› Vakmedianet (2)
› Van Duuren Media (2)
› Marketing (17)
› Economie & management (5)
› Marketingcommunicatie ... (4)
» Toon alle opties (5)
Studieboeken (177)
vandaag verzonden
Wordpress voor het MBO - 1 jaar licentie
2016 || Licentie || Rene ter Beke e.a. || Edufocus || met inkijkexemplaar
Wat is WordPress voor het MBO?
WordPress voor het MBO is een lesmethode waarbij door middel van instructie video’s kennis wordt gemaakt met de WordPress software voor het bouwen van websites en webshops. Bij elke video horen opdrachten die tijdens het afspelen van de video door de student worden uitgevoerd. Om dit mogelijk te maken heeft Edufocus voor elke student een eigen “Wordpress installatie” beschikbaar.
De video’s laten de student kennis maken met het gebruik van de software. O...
vandaag verzonden
Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport / Druk 7
2024 || Paperback || Hugo Gruijters e.a. || Arko Sports Media BV
Sportmarketing is een groeiend vakgebied, dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van de sport en sport als marketingplatform (sportsponsoring). Dit boek focust op de marketing van sport. Het boek is geheel herzien ten opzichte van eerdere drukken. Het centrale model van deze editie is gebaseerd op een speciaal ontwikkeld Sportmarketingcanvas, waar de sportmarketeer in ontwikkeling maar ook de professional d...
vandaag verzonden
Salesvaardigheden / Druk 2
2016 || Paperback || René Susan || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktijkvoorbeelden, concrete tips en de aansprekende quotes helpen je de stof snel eigen te maken.
Waarom kiezen voor Salesvaardigheden?
* brengt je de basis van verkooptechnieken en -modellen bij;
* ruime aandacht voor de verschillende fases van het verkoopgesprek;
* handige voorbeeldvideo's van verkoopg...
vandaag verzonden
Basisboek marketingcommunicatie / Druk 3
2016 || Paperback || Esther de Berg e.a. || Coutinho || ook als eBook
Kiezen we voor sales promotions of sponsoring? Bereiken we onze doelgroep via televisie of Facebook? Basisboek marketingcommunicatie geeft een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe (online) en traditionele media geïntegreerd besproken.
De volgende marketingcommunicatie-instrumenten komen aan bod: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en...
vandaag verzonden
Online Marketing voor het MBO - 10e editie
10e editie
2024 || Hardcover || Tim Gorter e.a. || Edufocus
vandaag verzonden
De journalist als zzp'er / Druk 1
2015 || Paperback || Yolan Witterholt || Boom
Vaste banen met contracten voor onbepaalde tijd zijn een zeldzaamheid aan het worden, ook in de journalistiek. Maar dat is niet de enige reden waarom steeds meer (bedrijfs)journalisten een eigen onderneming beginnen; de vrijheid van het freelance bestaan trekt ze aan. Voor jezelf beginnen is lang niet eenvoudig, want de concurrentie is moordend. Je moet de zaken dus praktisch aanpakken wil je bedrijf van de grond komen en overeind blijven.
Wil jij ook een journalistieke onderneming beginnen e...
vandaag verzonden
Pitching Ideas (Heruitgave)
Make People Fall in Love With Your Ideas
2023 || Paperback || Jeroen van Geel || BIS Publishers
We are good at designing beautiful products and we offer good services. We always know exactly what the user wants and we know dozens of methodologies. However, if we have to convince our customers and colleagues, we find it to be rather difficult.
For one reason or another, pitching ideas is one of the most undervalued practices in the creative field. From convincing a colleague to opt for a certain methodology to persuading a customer to go for a certain concept. You can have the best ideas...
vandaag verzonden
Sustainability Marketing / 2nd edition
A Global Perspective
2012 || Paperback || Frank Belz || John Wiley and Sons Ltd
The new and extended Second Edition of the award-winning textbook Sustainability Marketing: A Global Perspective provides a sustainability-oriented vision of marketing for the twenty-first century. Adopting a a consumer marketing focus, it emphasises integrating sustainability principles into both marketing theory and the practical decision making of marketing managers. The book shows how the complexities of sustainability issues can be addressed by marketers through a systematic step-by-step...
vandaag verzonden
Social Media voor het MBO / Editie 9
9e Editie
2023 || Hardcover || Tim Gorter e.a. || Edufocus
"De lesmethode “Social Media voor het MBO” behandelt alle belangrijke aspecten van de Social Media, zoals deze worden toegepast in de beroepspraktijk. De verworven kennis kan direct worden ingezet! In het leerboek zijn bij elk hoofdstuk ook kennisvragen opgenomen. Verdiepende toepassings opdrachten zijn beschikbaar via het bijbehorende (kosteloze) webportaal.
Specifieke kenmerken: - Veel praktische opdrachten. - Directe aansluiting bij het beroepenveld. - Compleet met presentaties, toetse...
vandaag verzonden
Werkboek Basis marketing voor het MBO 2e editie
MBO student op niveau 3 en 4
2024 || Paperback || Tim Gorter e.a. || Edufocus
De lesmethode “Basis Marketing voor het MBO” behandelt alle belangrijke aspecten van de moderne marketing zoals deze zich vanaf de jaren 60 heeft ontwikkeld. Dit betreft het werkboek waarin de bijbehorende opdrachten zijn opgenomen. De methode is sterk praktijkgericht en zeer toegankelijk voor de MBO student op niveau 3 en 4. De verworven kennis uit dit lesmateriaal kan direct worden ingezet!