Studieboeken (5)
Zo word je een Mailchimp-pro
2025 || Paperback || Team VDM || Duuren Media, Van
Handboek Social media marketing, 3e editie
2022 || Paperback || Patrick Petersen || Duuren Media, Van || met inkijkexemplaar
Social media hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Media Marketing helpt de lezer een strategie voor social media te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business. Het boek kent een groot aanbod van cases, onderzoeken en inzichten van aansprekende experts en biedt een aanvullende website met cases en extra digitaal materiaal. Het handboek is ee...
Marketingprompts met AI
2024 || Paperback || Patrick Petersen || Duuren Media, Van
Met behulp van handige AI-toepassingen kunnen we niet alleen snel creatieve content maken, maar ook strategische marketingplannen als een puzzel in elkaar zetten. Bij het ontwikkelen van een effectieve marketingstrategie spelen AI-toepassingen en prompts een cruciale rol, bijvoorbeeld bij het uitvoeren van marktanalyses en het formuleren van strategische SMART KPI’s die specifiek, meetbaar,
haalbaar, relevant en tijdgebonden zijn.
Missie-DNA-prompts zorgen ervoor dat elk stuk content en elk...
Verbeter je onlinemarketing met Google Analytics / Editie 2
2023 || Paperback || Gerard Rathenau || Duuren Media, Van
Om succesvol te zijn in online marketing is het cruciaal om de beschikbare data optimaal te benutten. Maar hoe vertaal je deze gegevens naar waardevolle inzichten en praktische lessen? In deze geactualiseerde editie word je stap voor stap begeleid bij het verkrijgen van diepgaande inzichten uit je online marketingresultaten. Ontdek hoe je deze kennis effectief toepast om je online marketing naar nieuwe hoogtes te tillen.
Dit boek neemt je mee in de wereld van Google Analytics en laat je niet ...
De ruwe diamant
2023 || Paperback || Steven van Belleghem || Duuren Media, Van || met inkijkexemplaar
Heel veel bedrijven hebben de intentie om klantgericht te zijn, maar slechts weinige slagen erin om de klant écht gelukkig te maken. Hun producten zijn niet onderscheidend genoeg, de leidinggevende is niet echt betrokken en kan dat dus ook niet overbrengen op de medewerkers, of ze hebben geen beloningssysteem dat motiverend werkt voor de klantenbeleving.
De sleutel tot succes is het uitbouwen van een klantgerichte cultuur: een cultuur waar zowel de leiders als de medewerkers van een organisa...