Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Resultaten (14)

55,75
Levertijd: 6 werkdagen
met 5% korting 52,96
+
Bestel

Drie / druk 1

vormgeven aan organisatieontwikkeling

2012 || Paperback || Manon Ruijters e.a. || Boom

Het ontwerpen van samenhangende, adequate interventies voor organisatieontwikkeling is een kunst en een kunde. Organisaties ontwikkelen immers voortdurend en losse activiteiten blijken niet meer te volstaan om een organisatie in de juiste richting te krijgen. Het is een zelfstandig vak geworden, met eigen principes, taal en werkwijze die je als professional houvast geven. Het boek DRIE introduceert dat nieuwe vakgebied.

DRIE geeft antwoord op onder meer de volgende vragen:

- Welke interventie...

39,75
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,76
+
Bestel

EPD is een werkwoord

het EPD in het ziekenhuis

2010 || Paperback || Boom

Mijn ervaring met het EPD is dat informatie altijd en op elke plek toegankelijk is. Daarnaast is alles leesbaar en duidelijk. Ik kan ook de aantekeningen van mijn collega's gemakkelijk lezen en opzoeken. Daarmee voorkomen we dubbel werk, iets wat vroeger veel voorkwam. Al met al ben ik beter geïnformeerd over de patiënt, waardoor het spreekuur sneller gaat en de patiënt betere zorg krijgt', aldus een medisch specialist over de voordelen van een elektronisch patiëntendossier (EPD).

Terecht ...

44,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Authenticiteit

wat consumenten écht willen

2010 || Paperback || J.H. Gilmore e.a. || Boom

Het is de paradox van de huidige beleveniseconomie: hoe gekunstelder de wereld

wordt, hoe meer de consument échte dingen wil - dingen die pakkend, persoonlijk

en, bovenal, authentiek zijn. Als klanten uw aanbod niet 'echt' genoeg vinden,

wordt u al snel gebrandmerkt als niet-authentiek - als nep - en loopt u het risico omzet te verliezen. Heeft uw bedrijf daar al iets op gevonden?

Gilmore en Pine gaan verder waar ze hun baanbrekende bestseller De

beleveniseconomie eindigden. Ze leggen uit dat bes...

51,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Performance behaviour

de Lean-methode voor het continu verbeteren van prestatiegedrag

2016 || Paperback || Neil C.W. Webers || Boom || met inkijkexemplaar

Je organisatie heeft alle systemen, structuren en competenties in huis, maar toch behaal je niet het maximale resultaat. Hoe kun je dit veranderen? Met Performance behaviour heb je de oplossing in handen.

Performance behaviour is een unieke methode die een directe relatie legt tussen het gewenste resultaat van de organisatie en het gedrag dat nodig is om dat resultaat te behalen. Uitgangspunt daarbij is de lean filosofie die erop gericht is verspilling te elimineren zodat de productkwaliteit ...

39,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Innerlijk leiderschap

2010 || Paperback || I. Lindermann || Boom

Managementtechnieken en communicatiemodellen- het lijkt alsof organisaties erop draaien. Maar wat ze echt nodig hebben om te innoveren, zijn niet de bestaande modellen en de platgetreden paden. Het is de kracht van unieke individuen die het lef hebben hun eigen ideeën uit te dragen.

Mensen die de innerlijke rust en de helderheid van geest hebben om te zien wat goed is en te doen wat nodig is. Innerlijk leiderschap leert je te luisteren naar je innerlijke stem, helpt je de binnenkant en de bui...

29,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Overtuigen op één A4

in zes stappen naar een doeltreffende tekst

2010 || Paperback || M. Boswinkel e.a. || Boom

Een tekst waarvan in één oogopslag duidelijk is waar hij over gaat. Een tekst die prikkelt om door te lezen. Die to the point is. Logisch opgebouwd en begrijpelijk. Als lezer weet u precies wat u van een zakelijke tekst verlangt. Maar kunt u als schrijver zulke teksten ook op papier krijgen?

Overtuigen op één A4 laat zien hoe u doeltreffende teksten schrijft. Met het zesstappenplan uit dit boek maakt u uw teksten overtuigend én bondig – in het ideale geval kunt u ze terugbrengen tot éé...

14,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 14,20
+
Bestel

Presenteren in 90 minuten / druk 2

2010 || Paperback || van Kessel || Boom

Ontspannen en vol zelfvertrouwen presenteren, wie wil dat nou niet? Wie normaal gesproken na slapeloze nachten en met zweet in de handen de arena betreedt, heeft na het lezen van dit boek al zijn presentatieangsten overwonnen.

Presenteren in 90 minuten geeft tips en adviezen waarmee je je presentatievaardigheden verbetert.

Onderwerpen die aan bod komen zijn:

- Houding, kleding en stemgebruik

- Je boodschap overbrengen

- De aandacht vasthouden

- De juiste presentatie voor het juiste publiek

- ...

34,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Power and love

Een strategie voor blijvende verandering

2010 || Paperback || Adam Kahane || Boom

Er zijn doorgaans twee manieren waarop mensen lastige problemen oplossen, en

die zijn allebei fundamenteel fout: ze proberen koste wat kost hun wil door te

drukken - met oorlog als uiterste consequentie - of ze negeren het probleem onder het mom van 'vrede'. Maar er is een veel betere manier: combineer deze op het oog tegenstrijdige benaderingen.

Dat is wat Power & love doet. Dit boek beargumenteert dat beide aanpakken een wezenlijke drijfveer weerspiegelen: macht, het verlangen om persoonlijke

d...

59,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 56,95
+
Bestel

Identiteit & Imago / Druk 4

2017 || Paperback || Cees B.M. van Riel || Boom || met inkijkexemplaar

Succesvol topmanagement is er steeds meer van overtuigd dat externe en interne communicatie van wezenlijk belang zijn voor een succesvolle organisatie. Dat is goednieuws voor communicatiemanagers, maar impliceert ook dat zij net als managers op het gebied van financieel management of logistiek management, verantwoording moeten afleggen over de toegevoegde waarde van hun werk.

In dit boek krijgt u praktische handvatten en technieken aangedragen om succes te boeken met professionele corporate co...

38,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Professionals & Relatiemanagement

durven kiezen voor klanten die waarde creëren

2010 || Paperback || Frank Kwakman e.a. || Boom

De klanten van vandaag zijn belangrijk voor de omzet van morgen, aldus een van de professionals die in dit praktijkboek aan het woord komen. Omdat het werk niet langer vanzelf op professionele dienstverleners afkomt, staan het acquireren van nieuwe opdrachten en het werven van nieuwe klanten hoog op de agenda. Een essentiële succesfactor hiervoor is het optimaal bedienen van de huidige klanten en het goed onderhouden van de relaties die er al zijn. De vraag is alleen hoe en waar te beginnen?

...