Resultaten (77)

55,75
Levertijd: 5 werkdagen
met 5% korting 52,96
+
Bestel

Drie / druk 1

vormgeven aan organisatieontwikkeling

2012 || Paperback || Manon Ruijters e.a. || Boom

Het ontwerpen van samenhangende, adequate interventies voor organisatieontwikkeling is een kunst en een kunde. Organisaties ontwikkelen immers voortdurend en losse activiteiten blijken niet meer te volstaan om een organisatie in de juiste richting te krijgen. Het is een zelfstandig vak geworden, met eigen principes, taal en werkwijze die je als professional houvast geven. Het boek DRIE introduceert dat nieuwe vakgebied.

DRIE geeft antwoord op onder meer de volgende vragen:

- Welke interventie...

39,75
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,76
+
Bestel

EPD is een werkwoord

het EPD in het ziekenhuis

2010 || Paperback || Boom

Mijn ervaring met het EPD is dat informatie altijd en op elke plek toegankelijk is. Daarnaast is alles leesbaar en duidelijk. Ik kan ook de aantekeningen van mijn collega's gemakkelijk lezen en opzoeken. Daarmee voorkomen we dubbel werk, iets wat vroeger veel voorkwam. Al met al ben ik beter geïnformeerd over de patiënt, waardoor het spreekuur sneller gaat en de patiënt betere zorg krijgt', aldus een medisch specialist over de voordelen van een elektronisch patiëntendossier (EPD).

Terecht ...

20,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 19,00
+
Bestel

In the winning mood

mentale kracht voor optimale sportprestaties

2015 || Paperback || Robin Joostens || Boom

Wat een geweldige prestatie! Kijk eens om je heen, het publiek is helemaal in extase, het gaat helemaal uit zijn dak. Wat een karakter heb je hier vandaag getoond, de gehele wedstrijd een onverstoorbare, oppermachtige uitstraling: je zat de hele wedstrijd ‘in the winning mood’.

Dat maakt dat er maar één iemand kon winnen vandaag, en dat ben jij!

In the winning mood laat je zien hoe je je eigen stemming zodanig kunt beïnvloeden dat je ‘in the winning mood’ raakt en de overwinning naar je ...

44,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Authenticiteit

wat consumenten écht willen

2010 || Paperback || J.H. Gilmore e.a. || Boom

Het is de paradox van de huidige beleveniseconomie: hoe gekunstelder de wereld

wordt, hoe meer de consument échte dingen wil - dingen die pakkend, persoonlijk

en, bovenal, authentiek zijn. Als klanten uw aanbod niet 'echt' genoeg vinden,

wordt u al snel gebrandmerkt als niet-authentiek - als nep - en loopt u het risico omzet te verliezen. Heeft uw bedrijf daar al iets op gevonden?

Gilmore en Pine gaan verder waar ze hun baanbrekende bestseller De

beleveniseconomie eindigden. Ze leggen uit dat bes...

51,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Performance behaviour

de Lean-methode voor het continu verbeteren van prestatiegedrag

2016 || Paperback || Neil C.W. Webers || Boom || met inkijkexemplaar

Je organisatie heeft alle systemen, structuren en competenties in huis, maar toch behaal je niet het maximale resultaat. Hoe kun je dit veranderen? Met Performance behaviour heb je de oplossing in handen.

Performance behaviour is een unieke methode die een directe relatie legt tussen het gewenste resultaat van de organisatie en het gedrag dat nodig is om dat resultaat te behalen. Uitgangspunt daarbij is de lean filosofie die erop gericht is verspilling te elimineren zodat de productkwaliteit ...

39,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Innerlijk leiderschap

2010 || Paperback || I. Lindermann || Boom

Managementtechnieken en communicatiemodellen- het lijkt alsof organisaties erop draaien. Maar wat ze echt nodig hebben om te innoveren, zijn niet de bestaande modellen en de platgetreden paden. Het is de kracht van unieke individuen die het lef hebben hun eigen ideeën uit te dragen.

Mensen die de innerlijke rust en de helderheid van geest hebben om te zien wat goed is en te doen wat nodig is. Innerlijk leiderschap leert je te luisteren naar je innerlijke stem, helpt je de binnenkant en de bui...

29,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Overtuigen op één A4

in zes stappen naar een doeltreffende tekst

2010 || Paperback || M. Boswinkel e.a. || Boom

Een tekst waarvan in één oogopslag duidelijk is waar hij over gaat. Een tekst die prikkelt om door te lezen. Die to the point is. Logisch opgebouwd en begrijpelijk. Als lezer weet u precies wat u van een zakelijke tekst verlangt. Maar kunt u als schrijver zulke teksten ook op papier krijgen?

Overtuigen op één A4 laat zien hoe u doeltreffende teksten schrijft. Met het zesstappenplan uit dit boek maakt u uw teksten overtuigend én bondig – in het ideale geval kunt u ze terugbrengen tot éé...

64,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Productontwerpen / Druk 4

2010 || Paperback || Boom

Een ontwerper bedenkt en ontwikkelt nieuwe of verbeterde producten. Ontwerpen is een proces van trial and error. Tijdens het ontwerpproces bedenkt de ontwerper oplossingen waarvan hij niet zeker weet of ze zullen werken. Door een oplossing te testen probeert hij daar achter te komen: trial. Soms blijkt zijn idee niet te werken: error. Wanneer het idee wel werkt, heeft de ontwerper zijn resultaat een stap dichterbij gebracht.

Dit boek maakt het ontwerpproces inzichtelijk en biedt de lezer een h...

35,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 33,73
+
Bestel

Inleiding in de psychologie voor paramedici

2015 || Paperback || Pieternel Dijkstra e.a. || Boom

Waar hebben mensen behoefte aan? Hoe kun je menselijk gedrag verklaren en begrijpen? Hoe kun je mensen het beste helpen? In de gezondheidszorg heb je voortdurend met dit soort vragen te maken. In Inleiding in de psychologie voor paramedici helpen we de lezer deze vragen beantwoorden. In dit boek bespreken we, voor de (aanstaand) paramedici, relevante informatie uit verschillende takken van de psychologie, zoals de sociale psychologie, ontwikkelingspsychologie, klinische psychologie, neuropsyc...

46,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 44,18
+
Bestel

Kwaliteitszorg voor non-profitorganisaties / Druk 7

met succes overleven in een concurrerende markt

2010 || Paperback || Cees van Zoest || Boom

Kwaliteitszorg heeft de afgelopen jaren een steeds belangrijker plek gekregen binnen de instellingen voor educatie, zorg en welzijn. Steeds meer organisaties zijn overtuigd van het nut en de betekenis van kwaliteitszorg. Het maakt steeds meer onderdeel uit van de dagelijkse werkzaamheden binnen de instelling. Leidinggevenden en medewerkers zien dat kwaliteitszorg bijdraagt aan een kwalitatief hoogstaand aanbod en er voor zorgt dat instellingen met succes overleven.

Dit boek geeft antwoord op d...