Zoekfilters
› Ad Marijs (3)
› Arco Verolme (3)
› Charlotte Phillips (3)
» Toon alle opties (16)
› Bernhard Drion (2)
› Duncan Angwin (2)
› Edward van Balen (2)
› Fons Koopmans (2)
› Hans Vosmer (2)
› Henk Huizenga (2)
› J.C. Bast (2)
› John Smal (2)
› Marcel Heerink (2)
› Patrick Regner (2)
› Peter Thuis (2)
› R. Nijland (2)
› Richard Whittington (2)
› Rienk Stuive (2)
› Stephen P. Robbins (2)
› Economie, recht en bed... (19)
› Management algemeen (11)
› Economie en bedrijf al... (10)
» Toon alle opties (15)
› Marketing (8)
› Onderwijs en opvoeding (8)
› Technische en nautisch... (6)
› Accountancy en adminis... (5)
› Mens en maatschappij H... (5)
› Statistiek en methodol... (5)
› Taal Hoger Onderwijs (5)
› Gezondheidsvakken, lic... (4)
› Bedrijfskunde algemeen (3)
› Wiskunde algemeen (3)
› Algemene economie (2)
› Mens en maatschappij a... (2)
› Ondernemingsrecht (2)
› Taalonderwijskunde (2)
› Management & bedrijfsk... (13)
› Economie (12)
› Lerarenopleiding (11)
» Toon alle opties (28)
› Recht (7)
› Bedrijfskunde & ondern... (6)
› Exact, Techniek & Onde... (6)
› Communicatie & Talen (4)
› Management (4)
› Oriëntatie op jezelf ... (4)
› Bedrijfsadministratie (3)
› Sociale wetenschappen ... (3)
› Statistiek (3)
› Administratieve organi... (2)
› Algemene Economie (2)
› Basisvaardigheden (2)
› Ethiek (2)
› Financiën (2)
› Internationaal recht (2)
› Logistiek & Inkoop (2)
› Marketingcommunicatie ... (2)
› Persoonlijke & profess... (2)
› Privaatrecht (2)
› Schrijven & rapportere... (2)
› Sociaal onderwijs (2)
› Strategisch management (2)
› Strategische communica... (2)
› Studievaardigheden (2)
› Taal (2)
› Verslaggeving (2)
› Wiskunde (2)
Resultaten (157)
Accounting and Finance: An Introduction (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Eddie McLaney e.a. || Pearson
For undergraduate and MBA courses in Accounting and Finance. Gain a complete grounding in Accounting and Finance and develop skills to work with financial information Accounting and Finance: An Introduction 10th Edition by Eddie McLaney and Peter Atrill contains all the information on Accounting and Finance you need to start your career in business. With an emphasis on introducing topics in a step-by-step and accessible way, you will be taught how to understand and use financial informatio...
Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, Global Edition (e-book)
Building, Measuring, and Managing Brand Equity
2020 || E-book via Bookshelf || Kevin Keller e.a. || Pearson
This title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content which is especially relevant to students outside the United States. For courses in brand management. Create profitable brand strategies by building, measuring, and managing brand equity Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity looks at branding from the perspective of the consumer, and provides a framework that identi...
Accounting Information Systems, Global Edition (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Marshall Romney e.a. || Pearson
For one-semester undergraduate or graduate courses in accounting information systems. Accounting Information Systems delivers the most unprecedented coverage of each major approach to teaching AIS, giving instructors the opportunity to reorder chapters and focus the material to suit their individual course needs. The 15th Edition, Global Edition covers all of the most recent updates in AIS, including how developments in IT affect business processes and controls, the effect of recent regula...
Politiek en politicologie / Druk 5 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Edwin Woerdman || Noordhoff || met inkijkexemplaar
- Het enige veelomvattende handboek op het gebied van politicologie;
- met uitgebreide maatschappelijk relevante casuïstiek en gegevens;
- omschrijft zowel nationale als internationale politiek.
Politiek en politicologie gaat in op de lokale, regionale en nationale Nederlandse politiek, maar richt zich ook op Europese en internationale politiek. De rol van politieke opvattingen, politieke partijen en belangengroepen wordt uitgebreid besproken. Traditionele begrippen als democratie, staat en ...
Macro economische ontwikkelingen en bedrijfsomgeving / Druk 8 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Ad Marijs e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Een manager is vergelijkbaar met een piloot die in turbulent weer een vliegtuig op koers moet zien te houden. Daarvoor kan zij of hij allerlei instrumenten op het dashboard gebruiken. Een ondernemer heeft ook een dashboard nodig om een bedrijf door economisch zwaar weer te kunnen loodsen. Kennis van de economische omstandigheden en hun invloed op resultaten van een onderneming, is voor een manager van vitaal belang.
Macro-economische ontwikkelingen en bedrijfsomgeving gaat over de macro-econ...
Basiskennis taalonderwijs / Druk 3 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Henk Huizenga || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Basiskennis Taalonderwijs is onmisbaar voor een goede voorbereiding op de toetsing van de Kennisbasis Taal voor de pabo. Het boek staat boordevol oefeningen waarmee studenten zich de leerstof eigen kunnen maken.
Allereerst wordt de opzet van de kennisbasis en de toetsing daarvan kort toegelicht. Daarna volgt een hoofdstuk over taal en taalonderwijs. Vervolgens wordt per domein van het taalonderwijs de leerstof voor de toets behandeld. Per hoofdstuk zijn de toetsdoelen vermeld en worden er vo...
Argumenteren voor juristen / Druk 3 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || A.J. van Dijk e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Argumenteren voor juristen leert tactisch, strategisch en communicatief juridisch argumenteren. Het boek bestaat uit drie delen. Deel 1, Argumenteren, beslaat de algemene argumentatiekennis. In deel 2, Casussen oplossen, wordt specifiek ingegaan op juridische argumentatiekennis en -vaardigheden. De student leert rechtsregels te analyseren en wetsgeschiedenissen te gebruiken. In deel 3, Handelen, staat de kennis over de tactische, strategische en communicatieve kanten van juridisch argumentere...
Zo organiseer je een event / Druk 4 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Zo organiseer je een event geeft in acht stappen aan hoe zelfstandig een evenement op te zetten en uit te voeren. Het boek is geschikt voor ervaren en onervaren organisatoren van events. Per stap wordt allereerst informatie gegeven, waarna de student middels opdrachten aan het werk wordt gezet om actief zijn organisatievaardigheden te ontwikkelen.
De nieuwe editie is in opzet en vormgeving geheel herzien. Dat maakt het navigeren door het boek nog makkelijker. Nieuw is ook de projectmatige aa...
E-commerce & E-business / Druk 2 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
- Gedegen kennismaking met e-business en e-commerce;
- koppelt modellen en onderzoeksresultaten aan de dagelijkse praktijk;
- nieuwe editie met meer aandacht voor e-commerce en online klantwerving.
E-commerce & E-business zijn in een stroomversnelling geraakt door de technologische evolutie. Deze maakt het mogelijk goederen en diensten efficiënter samen te stellen en te verkopen mits organisatie- en businessmodellen hierop worden aangepast. E-commerce & E-business bes...
Beleggen en financiële markten / Druk 6 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Hans Buunk || Boom
Beleggen en financiële markten is een compleet leerboek, waarin zowel de theoretische als de praktische aspecten van het beleggen worden behandeld. Het gaat in op alle belangrijke financiële titels, zoals obligaties, aandelen, derivaten en gestructureerde producten. Daarnaast komen de verschillende typen beleggingsfondsen, het beleggen in vastgoed en het maken van een verantwoorde beleggingsportefeuille aan bod.
Dit boek legt verbanden tussen de theorie van de financiële markten, de modern...