Zoekfilters
› Management & bedrijfsk... (8)
› Management (6)
› Communicatie & Talen (2)
» Toon alle opties (3)
› Hogeschool Rotterdam (36)
› Saxion (28)
› Haagse Hogeschool (HHS... (27)
» Toon alle opties (10)
Resultaten (65)
maandag verzonden
Cijfers Spreken / Druk 6
overtuigen met onderzoek en statistiek
2016 || Paperback || Joep Brinkman e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Cijfers spreken behandelt de opzet van een onderzoek in combinatie met statistiek en de interpretatie van de resultaten. Het accent ligt daarbij op de praktische toepassing en logische begripsvorming, niet op formules.
Waarom kiezen voor Cijfers Spreken?
accent ligt op praktische toepassing en logische begripsvorming;
slaat een brug tussen theorievakken, computerpractica en projecten;
uitgebreide digitale ondersteuning voor docent en student.
Cijfers spreken benadert onderzoek vooral vanuit ...
maandag verzonden
Inleiding tot de marketing / Druk 5
2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook
- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;
- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;
- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...
maandag verzonden
Dit is onderzoek! / Druk 3
2019 || Hardcover || Ben Baarda || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Toegankelijke en enthousiasmerende gids voor praktijkgericht kwalitatief en kwantitatief onderzoek;
- behandelt de essentie van onderzoek in vier praktische stappen;
- met handige checklists voor het zelf opzetten en uitvoeren van onderzoek.
Dit is onderzoek! leert hbo-studenten in vier stappen onderzoek doen. Het boek behandelt kort en krachtig de theorie en de praktijk van onderzoek en bevat een schat aan onderzoeksvoorbeelden, direct toepasbaar bij projecten, stage- en afstudeeropdrachte...
maandag verzonden
Handboek organisatie en management / Druk 9
Een praktijkgerichte benadering
2019 || Hardcover || Jos Marcus e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook || top 10 voorgeschreven ORM
- praktijkgerichte inleiding op het vakgebied;
- behandelt actuele thema’s zoals digitale business transformatie en maatschappelijk verantwoord ondernemen;
- met uitgebreide online ondersteuning, talrijke opdrachten en actuele cases.
Handboek organisatie en management is een interactieve en praktijkgerichte inleiding op het vakgebied. De theorie van management en organisatie wordt door de bekende auteurs Jos Marcus en Nick van Dam helder uitgelegd aan de hand van veel praktijkvoorbeelden. H...
maandag verzonden
Organisation & Management, An International Approach / Druk 4
A practical Approach
2019 || Paperback || Jos Marcus e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Organisation and Management – An International Approach is an interactive and hands-on introduction to the field. The theory behind management and organisation is accessibly explained by renowned authors Jos Marcus and Nick van Dam using many practical examples.
This fully renewed edition has been expanded with six new chapters on digital business transformation, internationalisation, corporate social responsibility, the future of work, human resource management, and culture. In addition, t...
maandag verzonden
Handboek strategisch eventmarketing / Druk 1
2022 || Paperback || Leon Kruitwagen || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
De tijd van een event om het event ligt ver achter ons. De mogelijkheden die het event biedt om de kracht van live-communicatie effectief in te zetten zijn ongekend. Met de impact van een event kun je vrijwel elke doelstelling behalen. Aantoonbaar effectief, breed inzetbaar en persoonlijk – deze eigenschappen maken het event geliefd bij directie, sales, HRM, marketing- en communicatie-afdelingen.
De eventprofessional van nu heeft dan ook meer in z’n mars dan alleen servicegeric...
maandag verzonden
Navigeren met KPI-Dashboards / Druk 2
2022 || Paperback || Eldert de Jager e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Compleet maar overzichtelijk boek waarin de sturing van het bedrijfsactiviteiten centraal staat;
- biedt een samenhangende aanpak om de Key Point Indicators (KPI’s) te bepalen en te sturen;
- het KPI-dashboard zorgt voor gecontroleerd en gebalanceerd navigeren van alle bedrijfsactiviteiten.
In de planning en sturing van bedrijfsactiviteiten staat het KPI-dashboard centraal, daarbij wordt er met zo min mogelijk, maar wel met de juiste parameters gestuurd. Met Navigeren met KPI-Dashboards l...
maandag verzonden
Duwtje in de juiste richting
Ontdek de wereld van gedragsverandering met 16 bewezen technieken
2022 || Hardcover || Joyce Croonen e.a. || Duwtje
In dit boek leer je hoe je in vier stappen zelf aan de slag kunt met de 16 meest effectieve gedragstechnieken.
Gedragsveranderaars Joyce Croonen en Liza Luesink delen de geheimen van het vak aan de hand van echte praktijkvoorbeelden. De bewezen methodes zijn succesvol toegepast bij meer dan honderd kleine en grote organisaties, van Hema tot de Belastingdienst en van de Zuidas tot Zutphen.
Dit boek pak je er regelmatig weer even bij en iedereen kan er inspiratie uithalen, zowel voor werk als p...
maandag verzonden
Hoe bouw je een High Performance Organisatie?
vijf universele factoren van excellent presteren
2016 || Paperback || André de Waal || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Houd u niet langer bezig met wat u denkt dat werkt, of wat u vindt dat zou moeten werken. Als hedendaagse manager kunt u zich beter concentreren op datgene wat werkelijk bijdraagt aan het bereiken van uw doelstellingen. André de Waal ontdekte en analyseerde op wetenschappelijke wijze wat er aantoonbaar toe doet in iedere soort organisatie, wereldwijd, in alle sectoren. Hoe bouw je een High Performance Organisatie? beschrijft het bewezen HPO-raamwerk dat bestaat uit de vijf universele factore...
Services Marketing / 4th edition
Integrating Customer Focus Across the Firm
2020 || Paperback || Alan Wilson e.a. || McGraw-Hill
Successful businesses recognize that the development of strong customer relationships through quality service (and services) as well as implementing service strategies for competitive advantage are key to their success. In its fourth European edition, Services Marketing: Integrating Customer Focus across the Firm provides full coverage of the foundations of services marketing, placing the distinctive Gaps model at the center of this approach. The new edition draws on the most recent research,...