Zoekfilters
Marketing (14)
morgen verzonden
Calimeromarketing 3.0 in een eierdop
voor ondernemers, van zzp tot mkb, die geen boeken lezen
2014 || Hardcover || Karen Romme || Young In Business
De Calimeromarketingboeken zijn al meer dan tien jaar de door Nederlandse ondernemers meest gekochte én gelezen marketingboeken. Met deze boeken wil ondernemer Karen Romme ondernemers laten ze zien waar marketing echt om draait en hoe eenvoudig het eigenlijk is.
Na verschijning van het nieuwe boek over marketing in de 3.0-netwerkeconomie waarin we nu leven Calimeromarketing 3.0, heeft ze ook daarvan weer een handzaam boekje gemaakt voor de ondernemers die - om wat voor reden dan ook - geen ...
morgen verzonden
Marketing
de nieuwe principes
2014 || Hardcover || Steven van Belleghem || Lannoo
Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer en als marketeer heb je nood aan een duidelijke handleiding om op deze constante verandering in te spelen. In Marketing. De nieuwe principes biedt Steven Van Belleghem alles wat je moet weten om als marketeer in te spelen op je consument en dit om te zetten in duurzaam ...
morgen verzonden
Calimeromarketing 3.0
Dde slimme marketingfilosofie voor ondernemers, van zzp tot mkb
2014 || Hardcover || Karen Romme || Scriptum
De Calimeromarketingboeken zijn al meer dan twaalf jaar de door Nederlandse ondernemers meest gekochte én gelezen marketingboeken. Wars van moeilijke theorieën en ingewikkelde modellen gaan ze terug naar waar marketing echt om draait. Uitgaan van je eigen kracht en zorgen dat mensen of organisaties juist met jou zaken willen en blijven doen.
Na de bestsellers Calimeromarketing uit 2004 en Calimeromarketing 2.0 uit 2009 leven we inmiddels in de 3.0-netwerkeconomie. Een tijd die slimme onderne...
morgen verzonden
When digital becomes human
klantenrelaties in transformatie
2023 || Paperback || Steven van Belleghem || Duuren Media, Van
Bedrijven die het verschil weten te maken met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat immers over het digitale, waardoor het strategische van het menselijke contact vaak wordt onderschat. Ik hoop dat bedrijven na het lezen van dit verhaal zullen nadenken over elk onderdeel van de klantenrelatie om zich meer in de richting van When Digital Becomes ...
Reclamepsychologie (e-book)
2014 || E-book via Bookshelf || René van Hoften || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Reclamepsychologie biedt inzicht in de werking van de breinbox gerelateerd aan gedragsmodellen, reclamedoelstellingen, reclame-appeals, reclame-effecten, reclamevormen en stijlen en artistieke uitgangspunten.
morgen verzonden
Social Meaning / druk 3
12 stappen naar meer omzet
2014 || Paperback || Jochem Klijn || Mijnmanagementboek.nl
Stop met verkopen en word gekocht!
Loop een middag door de stad en er passeren honderden, misschien wel duizenden mensen. Misschien heb je er nooit aan gedacht, maar onder hen bevinden zich ook potentiële klanten. Veel van die voorbijgangers zullen immers geïnteresseerd zijn in jouw product of dienstverlening. De vraag is alleen: hoe kom je met hen in contact?
Social Meaning biedt de oplossing. Het gaat over netwerken, maar dan strategisch ingezet. In 12 stappen leer je om een netwerk op t...
Zo maak je een marketingcommunicatieplan (e-book)
2014 || E-book via Bookshelf || Daan Dondorp e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Zo maak je een marketingcommunicatieplan biedt de student een duidelijk stappenplan voor het zelfstandig ontwikkelen van een communicatieplan. Het boek reikt de student per stap de nodige informatie aan en zet de student vervolgens aan het werk, met als uitgangspunt dat het plan een uitwerking/verdieping is van een marketingplan.
- duidelijk overzicht van traditionele en online marketingcommunicatie;
- compleet met stappenplan en praktijkgerichte cases;
- ideale aanvulling op bestaande litera...
Omnichannel in retail (e-book)
het antwoord op e-commerce
2014 || E-book (download) via Adobe (ePub) || Gino Van Ossel || Lannoo || met inkijkexemplaar
Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant
Winnaar managementboek van het jaar
Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel voorspellen nodig. Toch rijzen er al snel verschillende vragen: Welke richting moet je concreet uit? Waarom volstaat het niet om een webshop te lanceren en de consument toe te laten zijn bestelling op het winkelpunt af te halen? En wat betekent dit voor de merkartikelfabr...
morgen verzonden
Virale verkooptechnieken / druk 1
2014 || Paperback || Peter Stinckens || Brave New Books || met inkijkexemplaar
In deze tweede, volledig herwerkte uitgave, biedt top coach Peter Stinckens u een inzicht in verkopen. Maar niet op een manier zoals u die misschien van een boek over verkopen verwacht.
In dit boek pelt u samen met de auteur het verkoopproces laag voor laag weg en krijgt u een helder inzicht in de denkprocessen en interactie mechanismes die tot een verkoop of een aankoop leiden.
Stap voor stap ontdekt u hoe goede verkopers de werking van ons brein kunnen gebruiken om steevast resultaten neer...
Marketingstrategie in ontwikkeling / Druk 1 (e-book)
van klassieke modellen naar waardenmarketing
2014 || E-book via Bookshelf || Anton Klop || Coutinho
Als marketeer van nu moet je met vaardigheden uit diverse disciplines volgens de laatste inzichten kunnen werken op een internationaal speelveld. Veel strategische marketingmodellen die marketeers tot hun beschikking hebben, zijn echter dezelfde als vijftig jaar geleden. Deze modellen bewijzen nog steeds hun kracht, maar verdienen wel aanpassing en aanvulling.
In Marketingstrategie in ontwikkeling worden zowel klassieke als nieuwe modellen beschreven: van de portfolioanalyse, via uitgebreide ...