Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Marketing (6)

29,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

When digital becomes human

klantenrelaties in transformatie

2023 || Paperback || Steven van Belleghem || Duuren Media, Van

Bedrijven die het verschil weten te maken met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat immers over het digitale, waardoor het strategische van het menselijke contact vaak wordt onderschat. Ik hoop dat bedrijven na het lezen van dit verhaal zullen nadenken over elk onderdeel van de klantenrelatie om zich meer in de richting van When Digital Becomes ...

18,46
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Social Meaning / druk 3

12 stappen naar meer omzet

2014 || Paperback || Jochem Klijn || Mijnmanagementboek.nl

Stop met verkopen en word gekocht!

Loop een middag door de stad en er passeren honderden, misschien wel duizenden mensen. Misschien heb je er nooit aan gedacht, maar onder hen bevinden zich ook potentiële klanten. Veel van die voorbijgangers zullen immers geïnteresseerd zijn in jouw product of dienstverlening. De vraag is alleen: hoe kom je met hen in contact?

Social Meaning biedt de oplossing. Het gaat over netwerken, maar dan strategisch ingezet. In 12 stappen leer je om een netwerk op t...

20,56
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Virale verkooptechnieken / druk 1

2014 || Paperback || Peter Stinckens || Brave New Books || met inkijkexemplaar

In deze tweede, volledig herwerkte uitgave, biedt top coach Peter Stinckens u een inzicht in verkopen. Maar niet op een manier zoals u die misschien van een boek over verkopen verwacht.

In dit boek pelt u samen met de auteur het verkoopproces laag voor laag weg en krijgt u een helder inzicht in de denkprocessen en interactie mechanismes die tot een verkoop of een aankoop leiden.

Stap voor stap ontdekt u hoe goede verkopers de werking van ons brein kunnen gebruiken om steevast resultaten neer...

23,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Customer experience in de praktijk

klantervaring als spil van uw bedrijf

2014 || Paperback || Manfred van Gurchom || Atlas Contact

'Klantgericht werken', hoeveel bedrijven hebben dat niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Manfred van Gurchom helpt u stap voor stap uw organisatie systematisch rond uw klanten in te richten en de customer experience duurzaam te verbeteren.

Aan de hand van voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe een betere klantstrategie en klantbediening gerealiseerd kunnen worden, onder andere met behulp van customer journeys, positionering...

19,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Uitverkocht! / Druk 6

2014 || Paperback || Jim Stolze || Lev. || met inkijkexemplaar

Weblog Jim Stolze

Volg Jim Stolze op Twitter

32,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Verbeter je sales / druk 1

2014 || Paperback || Alexander Loudon || Gopher B.V.

Sales is een kernactiviteit van elk bedrijf. Maar, in veel gevallen kunnen de resultaten van een salesafdeling nog met tientallen procenten worden verbeterd. Niet, zoals zo vaak wordt gedacht, door vaardigheidstrainingen van de individuele salesprofessionals, maar door het salesproces effici