Zoekfilters

Uitgever
Boom (14)
Vakmedianet (12)
Van Duuren Media (3)
» Toon alle opties (2)

Management algemeen (43)

31,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 29,93
+
Bestel

Roestvrij, Breek met barrières die vernieuwing blokkeren

breek met barrières de vernieuwing blokkeren

2011 || Hardcover || Rita Dijk e.a. || Vakmedianet

38,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 36,58
+
Bestel

Organisatieontwikkeling met Theory U

hoe komen we de bocht door? werkvormen en cases

2012 || Paperback || Esther de Haan e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Organisatieontwikkeling met Theory U biedt praktische handvatten die aansluiten op Presence van Peter Senge e.a. en Theory U van Otto Scharmer. Theory U biedt vernieuwende inzichten in veranderingspro¬cessen. Ze gaat ervan uit dat de kiemen van ant-woorden op vraagstukken al aanwezig zijn, maar nog niet zichtbaar aan de oppervlakte. Organisaties wereldwijd werken inmiddels met Theory U en benutten de gezamenlijke wijsheid van groepen mensen om te komen tot daadwerkelijke vernieu¬wing. Maar ...

32,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Praktisch projectmanagement 2 / Druk 2

handleiding voor het vaardig voorbereiden en leiden van projecten

2011 || Paperback || Ten Gevers e.a. || Boom

Een goed projectplan legt de basis voor een goede uitvoering van een project.

Maar daarna komt het op de mensen aan. En natuurlijk op de vaardigheid

van de projectmanager om te communiceren, te beïnvloeden en met iedereen in en rond het project doelgericht samen te werken. Praktisch projectmanagement 2 is een veelzijdige, praktische leidraad bij het vaardig voorbereiden en managen van allerlei typen projecten.

Dit boek geeft antwoord op vragen als:

• Hoe stuur ik de verwachtingen van belang...

24,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 23,74
+
Bestel

Verleiden op internet

hoe maak je een website onweerstaanbaar?

2011 || Paperback || Aartjan van Erkel || Van Duuren Media

Online klanten voelen direct aan of je hebt begrepen waar ze voor zijn gekomen. Hebben ze een slechte ervaring op je website, dan zijn ze zo weer weg en is het maar de vraag of je ze ooit nog terugziet. In Verleiden op internet laat Aartjan van Erkel zien dat online gedrag voorspelbaar is, en dat eenvoudige ingrepen genoeg zijn om klanten het gevoel te geven dat ze welkom zijn op je site. Ze laten zich daarna graag overtuigen, én er zijn verrassende psychologische ‘knopjes’ waar je op kunt...

40,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Van Waarnemen naar Waarmaken

expeditie naar waarde met professionals

2011 || Hardcover || Paul Kloosterboer || Boom || met inkijkexemplaar

Dit boek is het verslag van een ontdekkingstocht naar de slaag- en faalfactoren voor vernieuwen met professionals. Het onthult:

* waarom professionals en hun managers graag leren, maar niet van elkaar;

* de faalscenario's én kernprincipes;

* waarde als verdelend én verbindend criterium;

* vier fundamentele leer- en vernieuwingsmotoren;

* emotie als beslissende factor;

* het geheim van lerend leiderschap;

* de Expeditie naar Waarde als beproefde aanpak;

* een palet aan interventies en technieken.

De ...

49,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,03
+
Bestel

Inleiding in maatschappelijk verantwoord en duurzaam ondernemen

2016 || Paperback || Jos Kieboom e.a. || Vakmedianet

Duurzaamheid is voor velen nog een vage term waarvan we niet precies weten wat we er in de praktijk mee moeten. Wat houdt het eigenlijk in en waarom is het belangrijk? Met Inleiding in maatschappelijk verantwoord en duurzaam ondernemen wil auteur Jan Jonker het debat over duurzaamheid versnellen. Hij heeft samen met zijn studenten relevante literatuur over deze onderwerpen gecombineerd met hun eigen inzichten op dit gebied. Het resultaat is een overzichtelijke publicatie over hoe duurzaam ond...

31,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 29,93
+
Bestel

Opmerkelijke ik / Druk 1

van leuk talent naar personal brand

2011 || Paperback || Cees Harmsen || Boom

Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, leuke opdrachten en uitdagende projecten. Het aantal professionals en creatieve ondernemers overtreft de vraag en er is sprake van sterk toenemende internationale concurrentie. Daarom is het belangrijker dan ooit om juist nú te laten zien wat je écht kunt en waard bent. Maar hoe zet je jouw vaardigheden om in opmerkelijk succes? Hoe word je van leuk

talent een sterke personal brand? Door een bescheiden merk ik te ontwikkelen tot een opmerkelijke...

19,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Kennismanagement in projecten / druk 1

kennis voor projectsucces

2011 || Paperback || Steven de Groot e.a. || Eburon

Hoewel het managen van projecten kennisintensief is, krijgt kennismanagement niet vanzelfsprekend veel aandacht binnen projectmanagement. Steeds meer studies en practices tonen aan dat kennismanagement een belangrijke bijdrage kan leveren aan projectsucces.

Dit eerste Nederlandse boek over kennismanagement binnen projecten beschrijft de belangrijkste aspecten van kennismanagement als kennis, kennisdragers, kennisprocessen en hulpmiddelen voor kennismanagement.

De eerste drie hoofdstukken bied...

24,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

The Principles of Scientific Management - Nieuwe Nederlandse vertaling!

inclusief Essay van Jaap Peters en Harold Janssen

2011 || Hardcover || Frederick Winslow Taylor || MainPress B.V.

Frederick Winslow Taylor is de grondlegger van 'Scientific Management'. Al lange tijd is zijn boek uit 1911 een bron van inspiratie voor leidinggevenden en studenten van managementtechnieken, die tot doel hebben de productie te verhogen. Het boek heeft de basis gelegd voor de moderne organisatiekunde en de beslissingstheorie.

Toen Taylor als ingenieur bij een staalbedrijf werkte, voerde hij zorgvuldige experimenten uit om vast te stellen hoe een bewerking het beste kon worden uitgevoerd en hoe...

38,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Het innovatieboek / Druk 2

gids voor innoveren en innovatiemanagement

2016 || Paperback || Paul van der Voort e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Meer dan tachtig procent van de producten die we over tien jaar zullen kopen, is nu nog niet op de markt. Of jouw organisatie ook met succes bijdraagt aan die tachtig procent, hangt af van het vermogen om te innoveren. Innoveren is overleven.

Het innovatieboek is een praktijkgericht boek voor iedereen die wil innoveren, of het nu als manager of adviseur in een organisatie is of als ondernemer met innovatieve ideeën. Het legt een relatie tussen het innovatieproces - dromen, denken, durven, doe...