Zoekfilters

Taal
Nederlands (10)

Economie, recht en bedrijfskunde HOGER ONDERWIJS (11)

72,50
Leverbaar vanaf 16 mei 2025
met 5% korting 68,88
+
Bestel

Statistiek met MyLab / Druk 14

2025 || Paperback || James McClave e.a. || Pearson Benelux B.V.

49,95
Leverbaar vanaf 2 mei 2025
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Informatiemanagement met MyLab / Druk 5

2025 || Paperback || Rolf Bruins e.a. || Pearson Benelux B.V.

77,50
Leverbaar vanaf 28 maart 2025
met 5% korting 73,63
+
Bestel

Management, 16e editie met MyLab NL toegangscode

2025 || Paperback || Stephen Robbins e.a. || Pearson Benelux B.V.

47,95
Leverbaar vanaf 9 januari 2025
met 5% korting 45,55
+
Bestel

Verandermanagement met MyLab / Druk 6

2025 || Paperback || Fred Rorink e.a. || Pearson Benelux B.V.

Veranderen zien we steeds meer als een standaard onderdeel van bedrijfsvoering, maar veranderen is moeilijk. Verandermanagement biedt je een praktische handleiding in dit uitdagende vakgebied. Aan de hand van een geïntegreerd model krijg je een gestructureerde aanpak van veranderingen aangereikt. De auteurs gaan in op vragen die de verschillende veranderfasen vormen:

- Waarom moeten we veranderen? (Diagnose)

- Wat moeten we veranderen? (Ontwerp)

- Hoe gaan we dat aanpakken? (Context en Aanpak)

- Welke rol moet je in het veranderproces vervullen? (Managemen...

44,95
Leverbaar vanaf 17 januari 2025
met 5% korting 42,70
+
Bestel

Consumentengedrag, de essentie met MyLab NL toegangscode

2025 || Paperback || Saar Bossuyt e.a. || Pearson Benelux B.V.

41,95
Leverbaar vanaf 22 april 2025
met 5% korting 39,85
+
Bestel

Recruitment met MyLab / Druk 4

2025 || Paperback || Ardiënne Verhoeven || Pearson Benelux B.V.

79,95
Leverbaar vanaf 26 augustus 2025
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Principes van marketing met MyLab / Druk 9

2025 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V.

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.

Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de ...

52,50
Leverbaar vanaf 3 april 2025
met 5% korting 49,88
+
Bestel

Kwaliteitsmanagement met MyLab / Druk 5

Veiligheid, arbeidsomstandigheden en milieuzorg

2025 || Paperback || Ryanne Koper || Pearson Benelux B.V.

49,95
Leverbaar vanaf 3 februari 2025
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Sportmanagement met MyLab / Druk 5

2025 || Paperback || Marije van 't Verlaat || Pearson Benelux B.V.

49,95
Leverbaar vanaf 3 april 2025
+
Bestel

Consumer behaviour, an introduction with MyLab NL access code

2025 || Paperback || Saar Bossuyt e.a. || Pearson Benelux B.V.