Zoekfilters
Economie, recht en bedrijfskunde HOGER ONDERWIJS (11)
Statistiek met MyLab / Druk 14
2025 || Paperback || James McClave e.a. || Pearson Benelux B.V.
Informatiemanagement met MyLab / Druk 5
2025 || Paperback || Rolf Bruins e.a. || Pearson Benelux B.V.
Management, 16e editie met MyLab NL toegangscode
2025 || Paperback || Stephen Robbins e.a. || Pearson Benelux B.V.
morgen verzonden
Verandermanagement met MyLab / Druk 6
2025 || Paperback || Fred Rorink e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Veranderen zien we steeds meer als een standaard onderdeel van bedrijfsvoering, maar veranderen is moeilijk. Verandermanagement biedt je een praktische handleiding in dit uitdagende vakgebied. Aan de hand van een geïntegreerd model krijg je een gestructureerde aanpak van veranderingen aangereikt. De auteurs gaan in op vragen die de verschillende veranderfasen vormen:
- Waarom moeten we veranderen? (Diagnose)
- Wat moeten we veranderen? (Ontwerp)
- Hoe gaan we dat aanpakken? (Context en Aanpak)
- Welke rol moet je in het veranderproces vervullen? (Managemen...
morgen verzonden
Consumentengedrag, de essentie met MyLab NL toegangscode
2025 || Paperback || Saar Bossuyt e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Consumentengedrag, de essentie is een praktische introductie in het vakgebied van consumentengedrag. Het vakgebied geeft inzicht in beslissingen bij het kopen, gebruiken en afdanken van producten. Door te begrijpen wat consumenten drijft en hun denkpatronen te herkennen, kunnen bedrijven hun aanbod en strategieën beter afstemmen op de behoeften van de klant. Wie consumenten beter begrijpt, kan een diepere connectie met hen maken.
Het boek maakt (aankomende) professionals op een toegankelijk...
Recruitment met MyLab / Druk 4
2025 || Paperback || Ardiënne Verhoeven || Pearson Benelux B.V.
Op een arbeidsmarkt die voortdurend in beweging is, worden organisaties en mensen bij elkaar gebracht door recruiters. Dat maakt recruitment tot een prachtig vak, waarover echter ook veel verschillende meningen bestaan.
Want er is niet één manier van rekruteren die goed is. Wat vandaag werkt, werkt morgen niet meer. Het vakgebied blijft sterk in ontwikkeling.
In Recruitment staan de volgende uitgangspunten centraal:
• De arbeidsmarkt bepaalt de recruitmentagenda: wie wil rekruteren, moe...
Principes van marketing met MyLab / Druk 9
2025 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V.
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.
Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de ...
Kwaliteitsmanagement met MyLab / Druk 5
Veiligheid, arbeidsomstandigheden en milieuzorg
2025 || Paperback || Ryanne Koper || Pearson Benelux B.V.
Kwaliteit, veiligheid, arbeidsomstandigheden én milieuzorg vormen in het bedrijfsleven steeds meer een viereenheid. Veilig en milieubewust werken, tegen zo laag mogelijke kosten, onder de juiste arbeidsomstandigheden
en met een zo hoog mogelijke kwaliteit is de norm voor de toekomst. Hoe kan een bedrijf aan deze norm voldoen?
Kwaliteitsmanagement biedt een helder inzicht in hoe organisaties zich kunnen onderscheiden op het gebied van bedrijfsvoering, producten en diensten. De auteur bespree...
Sportmanagement met MyLab / Druk 5
2025 || Paperback || Marije van 't Verlaat || Pearson Benelux B.V.
Consumer behaviour, an introduction with MyLab NL access code
2025 || Paperback || Jessica Domen e.a. || Pearson Benelux B.V.
Consumer behaviour, an introduction is a practical guide to the field of consumer behaviour. It provides insight into decisions people make when buying, using, and discarding products. Understanding what drives consumers and developing a deeper knowledge of their reasoning allows businesses to tailor their offerings and strategies to better meet customer needs. The greater the understanding of consumer behaviour, the stronger the connection that can be built.
The book introduces (future) prof...