Zoekfilters

Auteur
Gary Armstrong (6)
Philip Kotler (6)
Fred Rorink (5)
» Toon alle opties (76)
Stephen P. Robbins (5)
Burcu Öztürk (4)
Patrick De Pelsmacker (4)
Ruud Boer (4)
Clarence van der Putte (3)
Eelko Huizingh (3)
Fred Rienstra (3)
Hans Geurts (3)
Irma Machielse (3)
Joris Leeman (3)
Karen Knispel (3)
Marije van 't Verlaat (3)
Rolf Bruins (3)
Timothy A. Judge (3)
Adrian Thornhill (2)
Albert Boswijk (2)
Annette Schenk (2)
Anthony Atkinson (2)
Ardienne Verhoeven (2)
Caroline Hook (2)
Danny Brouwer (2)
David Balkin (2)
Ed Peelen (2)
Edel Berghuis (2)
Edwin ten Dam (2)
Ella Mae Matsumura (2)
Frank Plooij (2)
Geert Buskes (2)
Hans Tuenter (2)
Henk Kleijn (2)
Henry Mintzberg (2)
Hongwei He (2)
Ilja van Driel (2)
Jane P. Laudon (2)
Jessica Domen (2)
Joeri Van Den Bergh (2)
Joost Seijsener (2)
Joost Steins Bisschop (2)
Joyce Walstra (2)
Kees Westerkamp (2)
Kenneth C. Laudon (2)
Koos Wolters (2)
Lenny Klaassen (2)
Lloyd C. Harris (2)
Loes Vink (2)
Luis R. Gomez-Mejia (2)
Maarten van Ven (2)
Maggie Geuens (2)
Marcel Heerink (2)
Marcel Spruit (2)
Margaret Foot (2)
Marian Burk Wood (2)
Mark Young (2)
Mary A. Coulter (2)
Nino Adamo (2)
Patrick Van Kenhove (2)
Peter Streefkerk (2)
Philip Lewis (2)
Phillip L. Hunsaker (2)
Pieter van Houten (2)
Remko Wierda (2)
Ritzo ten Cate (2)
Robert Kaplan (2)
Robert L. Cardy (2)
Ron Emmerik (2)
Ronald Mulder (2)
Saar Bossuyt (2)
Sarah Vullers (2)
Sjoerd van den Heuvel (2)
Steven Olthof (2)
Suzanne Hoogwater (2)
Svend Hollensen (2)
Terry Sincich (2)
Ton Borchert (2)
Willem Zeijl (2)
Willem van Putten (2)
Categorie
Marketing (4)
Innovatie (2)
Verschijningsjaar
2020 (20)
2022 (18)
2021 (15)
» Toon alle opties (9)
Verschijningsvorm
Paperback (69)
E-book via Bookshelf (52)

Economie, recht en bedrijfskunde HOGER ONDERWIJS (121)

37,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Brand Design / 7th edition (English version) (e-book)

2022 || E-book via Bookshelf || Ruud Boer || Pearson Benelux B.V.

Following the publication of the Dutch edition of this book in 2002, Brand Design has become a household name in many boardrooms and educational courses. Ruud Boer's model of Brand Design has guided over 30,000 marketers in shaping and designing brands. With the introduction of this new edition, marketing students and professionals can also benefit from a conceptual map of Brand Design in English!

This well-illustrated book is comprehensive, encompassing a diversity of practical exa...

51,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Principes van marketing zonder MyLab / Druk 8 (e-book)

2021 || E-book via Bookshelf || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.

Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat ver...

35,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Informatiemanagement zonder MyLab / Druk 4 (e-book)

2020 || E-book via Bookshelf || Rolf Bruins e.a. || Pearson Benelux B.V.

Informatiemanagement biedt de student een introductie van alle aspecten van het dynamische vakgebied informatiemanagement, dat zich bevindt op het kruispunt van informatiekunde, organisatiekunde, management en marketing.

In dit boek beschrijven de auteurs hoe (informatie)technologie de werkomgeving, bedrijven en sectoren beïnvloedt. Deze beïnvloeding heeft consequenties voor de rol en inbedding van informatiemanagement in organisaties, zoals de dynamische eisen die tegenwoordig wo...

24,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Schrijven in de juridische praktijk, herziene editie zonder MyLab / Druk 2 (e-book)

2020 || E-book via Bookshelf || Suzanne Hoogwater e.a. || Pearson Benelux B.V.

In juridische beroepen is schrijven een van de belangrijkste bezigheden. Een vlotte en scherpe pen is dan ook onmisbaar. Dit boek brengt de basiskennis en de verschillende vaardigheden die nodig zijn voor schrijven in de juridische praktijk bij elkaar. Centraal staan de vragen hoe je zorgt voor:

• een juridisch verantwoorde inhoud;

• een bondige en overtuigende formulering;

• correct en toegankelijk taalgebruik.

De auteurs behandelen de meest voorkomen...

32,94
Direct beschikbaar
+
Bestel

Onderzoek doen zonder MyLab / 2e herziene editie (e-book)

Een praktische inleiding in onderzoeksvaardigheden

2021 || E-book via Bookshelf || Frank Plooij || Pearson Benelux B.V.

Onderzoek doen is een beknopte, duidelijke en overzichtelijke handleiding onder zoeksvaardigheden voor studenten die beginnen met onderzoek. Naast de basis beginselen van het doen van onderzoek leren studenten de opzet en waarde te beoordelen van andere onderzoeken.

Het boek kent drie centrale thema’s: onderzoeksvaardigheden, statistiek en rapportage. Deze thema’s worden in afzonderlijke delen behandeld, waarbij een doorlopende casus de samenhang tussen de onderwerpen inzichteli...

51,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Bedrijfsinformatiesystemen zonder MyLab / Druk 17 (e-book)

2023 || E-book via Bookshelf || Kenneth C. Laudon e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Informatiesystemen behoren tot de belangrijkste middelen die bedrijfsmanagers tot hun beschikking hebben voor het bereiken van operationele excellentie, het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten, het verbeteren van de besluitvorming en het behalen van concurrentievoordeel.

Bedrijfsinformatiesystemen legt een uitgebreide theoretische basis voor het vakgebied en splitst de kennis op in vier delen: (1) organisaties, management en de netwerkonderneming; (2) IT-infrastructuur; (3)...

35,49
Direct beschikbaar
+
Bestel

Informatiebeveiliging onder controle zonder MyLab / Druk 5 (e-book)

Grondslagen, management, organisatie en techniek van cybersecurity

2023 || E-book via Bookshelf || Pieter van Houten e.a. || Pearson Benelux B.V.

Zonder informatietechnologie en informatiesystemen zouden de meeste organisaties niet meer functioneren. Waar informatietechnologie wordt ingezet, mag je verwachten dat de daarin opgenomen gegevens goed beschermd worden. Informatietechnologie is echter kwetsbaar en vatbaar voor een scala aan verschillende bedreigingen. Informatiebeveiliging onder controle stelt het inrichten van informatiebeveiliging of cybersecurity als een beheerst proces centraal. Management- en organisatiegerelateerde ...

56,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 53,68
+
Bestel

Professionele communicatie met MyLab / Druk 1

2024 || Paperback || Karen Knispel || Pearson Benelux B.V.

Professionele communicatie is een praktische voorbereiding op alle facetten van communicatie in een zakelijke omgeving. In drie toegankelijk geschreven modules wordt een brede basis voor zowel mondelinge als schriftelijke vaardigheden gelegd. Deze basis bevat geen langdradige theorieën, maar is juist verrijkt met praktische voorbeelden, reflectieopdrachten en interviews met professionals uit verschillende beroepspraktijken.

Het resultaat is een ideale mix waarmee je als student of startende...

32,94
Direct beschikbaar
+
Bestel

Principes van bedrijfseconomie zonder MyLab / Druk 3 (e-book)

2016 || E-book via Bookshelf || Clarence van der Putte e.a. || Pearson Benelux B.V.

Principes van bedrijfseconomie behandelt bedrijfseconomie in de breedte én in de diepte. Niet alleen de oorsprong en de betekenis van bedrijfseconomie worden besproken, maar ook de financiële kant van de onderneming komt uitgebreid aan de orde met onderwerpen als management accounting, cost accounting en investeringsvraagstukken.

Aan de hand van actuele voorbeelden uit het MKB en het internationaal bedrijfsleven leren studenten wat bedrijfseconomie in de praktijk inhoudt. Deze bena...

64,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Internationale marketing

2018 || Paperback || Svend Hollensen || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

In Internationale marketing komen alle aspecten van exportmanagement aan bod. Het boek schept een volledig en helder beeld van de beslissingen die bedrijven nemen om met succes internationale markten te betreden. Het onderwerp wordt besproken aan de hand van de vijf belangrijkste onderdelen van het traject:

* de beslissing tot internationaliseren

* welke markten te betreden

* de keuze voor strategieën die daartoe gehanteerd worden

* het ontwerpen van het exportplan

* de toepassing van dit plan

Door dit traject van beslissingen te volgen biedt Internationale marketing een compleet overzicht van het vakgebied exportmanagement. Met zowel lokale als internationale voorbeelden, actuele cases, vragen en opdrachten is er bovendien een goede balans tussen theorie en praktij...