Bedrijfskunde algemeen (4)
morgen verzonden
The Transformational Economy
Aspirations are the new needs
2024 || Paperback || Christophe Jauquet || Lannoo
In an era of rapid technological and social change The Transformational Economy offers insights into a new economic landscape. It explores how companies can navigate a world where customers seek not just products, but meaning. The book offers strategies to meet these new customer aspirations and thereby it makes a positive impact on the planet, society and individuals.
Digital at Heart
How to lead the human centric digital transformation
2022 || Paperback || Stijn Viaene e.a. || Lannoo
De broodnodige digitale transformatie die organisaties en bedrijven moeten maken, zorgt voor spanning en onzekerheid bij velen. Meer dan de nieuwste technologieën vinden en toepassen, is het immers zaak om interne processen te stroomlijnen en de organisatie aan te passen aan nieuwe manieren van werken. Het succes hangt grotendeels af van de bereidheid van alle werknemers om mee te stappen in dit proces en dus in welke mate organisaties erin slagen om de mindset en de cultuur binnen het bedri...
The Growth Paradox
Why growing slows down and hurts companies and what to do about it
2024 || Paperback || Matty Paquay || Lannoo
The Growth Paradox describes the phenomenon of growing pains. When a business grows rapidly, it tends to slow itself down. How can this be prevented? Is there anything that can be done about it? Absolutely, and this book helps you with that! In eleven chapters, it explains in clear language what the most common growing pains are and how to address them. Assumptions are debunked, myths are busted, problems are explained, and solutions are provided. Every company has the potential to become a g...
morgen verzonden
Why now? ENG
2022 || Paperback || Michael Humblet || Lannoo
Verkoop is ingrijpend veranderd in de laatste jaren. Maar zijn je verkopers dat ook? Hoe is het gesteld met je verkoopstechnieken? Naast digitale schaalbaarheid ligt de snelheid en ritme van verkoop helemaal anders dan een tijd geleden. Succesvolle ondernemingen hebben manieren gevonden om hiermee om te gaan en er zelfs op te anticiperen. Dit boek bouwt op ervaring met meer dan 350 ondernemingen die aan hun verkoopsstrategie hebben gesleuteld. Het toont de ideale architectuur van ieder salesv...