Zoekfilters

Verschijningsjaar
2024 (13)
2022 (6)
2023 (6)
2018 (2)
Verschijningsvorm
Paperback (26)
Hardcover (3)

Bedrijfskunde algemeen (29)

34,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,24
+
Bestel

Purchasing Pro

De ROI van duurzame leveranciersrelaties voor managers, sales en inkoopprofessionals

2024 || Paperback || Stefaan Hoflack || Lannoo || met inkijkexemplaar

Inkopen tussen bedrijven worden onterecht beschouwd als een competitie, waarbij inkopers streven naar maximale besparingen ten koste van aanbieders en leveranciers. Aan de hand van veel voorkomende valkuilen toont Stefaan Hoflack aan wat mis kan lopen bij professionele inkopen. Hij verlegt de focus van savings naar een constructieve aanpak; via een handig stappenplan kan je meerwaarde creëren voor alle betrokken partijen.

34,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

De retentie-economie

Trouwe klanten als competitief voordeel

2024 || Paperback || Peter Snoeckx || Lannoo

Een klant behouden kost vijf tot zeven keer minder dan er een nieuwe te werven! Het komt er dus op aan om klanten aan je organisatie te binden. Toch zijn er organisaties die er wél in slagen om een jarenlange relatie op te zetten met hun klanten. Dit doen ze door de klant te leren kennen, en naar een win-win te streven op lange termijn.

Dikwijls gebruiken ze hiervoor een abonnementsmodel. In dit boek leer je welke elementen belangrijk zijn om een nieuw businessmodel op te zetten en hoe je va...

29,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Betrokken eigenaars, sterke familiebedrijven

Gids voor geëngageerde ondernemers

2021 || Paperback || Jozef Lievens || Lannoo

Wat kunnen eigenaars doen om het familiebedrijf succesvol te maken?

Moet elk bedrijf wel een eigenaarsvisie hebben?

Waarom is ook het eigenaar zijn een (bij)beroep? Familiebedrijven presteren beduidend beter dan niet-familiebedrijven. Een belangrijke factor in dat succes is de eigendom, die de familie een hefboom geeft om een sterk bedrijf uit te bouwen. Maar waarin schuilt die kracht net? Dit boek biedt voor het eerst een inkijk op de rol die eigendom speelt in het succes van familiebedrijve...

34,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Breek uit de gouden kooi

Durf je loopbaan een nieuwe wending te geven

2024 || Paperback || Bernard Moerman || Lannoo

Jij hebt een leidinggevende functie met een ronkende titel, je bekleedt een benijdenswaardige positie met een aantrekkelijk salaris.

Toch knaagt er iets vanbinnen. Je voelt hoe je wegdrijft van je ware droom en gevangen zit in een gouden kooi. In dit boek leer je hoe je verborgen passies kunt ontdekken en hoe je deze in overeenstemming DURFT brengen met je bestaande vaardigheden, competenties en levenservaring.

34,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Praktijkboek strategie

routeplan voor het ontwikkelen van een werkbare bedrijfsstrategie

2012 || Paperback || Aimé Heene e.a. || Lannoo

Een praktische handleiding om je bedrijfsstrategie te realiseren Moet je onderneming een missie hebben? Hoe bepaal je strategische prioriteiten? Waarvoor dient een SWOT? Hoe leer je opportuniteiten ontdekken? Is het soms niet beter om een product af te stoten? Hoe zet je een strategie het best om in een actie? Strategiebepaling blijkt vaak moeilijker dan gedacht. Bij managers is de verleiding groot om snel te grijpen naar modieuze concepten. Bedrijven missen vaak een solide basis om te beslis...

44,99
Leverbaar vanaf 17 september 2025
+
Bestel

Commerciële televisie in Vlaanderen

Een geschiedenis

2023 || Paperback || Tim Raats e.a. || Lannoo

Dit is het eerste boek ooit dat gewijd is aan de oprichting, evolutie en toekomst van commerciële televisie in Vlaanderen. De vier centrale ankerpunten zijn de start van VTM in 1989, de komst van VT4 en Kanaal 2, de Woestijnvisering die tot VIER leidde en de lancering van Streamz als Vlaamse streamingdienst. Commerciële televisie in Vlaanderen vertrekt vanuit een wetenschappelijk perspectief, maar is gericht op en geschreven voor een breder publiek van iedereen geïnteresseerd in Vlaams...

34,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Why now?

Omdat je prospects gisteren al klant hadden moeten zijn

2022 || Paperback || Michael Humblet || Lannoo

Verkoop is ingrijpend veranderd in de laatste jaren. Maar zijn je verkopers dat ook? Hoe is het gesteld met je verkoopstechnieken? Naast digitale schaalbaarheid ligt de snelheid en ritme van verkoop helemaal anders dan een tijd geleden. Succesvolle ondernemingen hebben manieren gevonden om hiermee om te gaan en er zelfs op te anticiperen. Dit boek bouwt op ervaring met meer dan 350 ondernemingen die aan hun verkoopsstrategie hebben gesleuteld. Het toont de ideale architectuur van ieder salesv...

34,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

De perfecte presentatie

Is imperfect, authentiek en doordrongen van het DNA van de spreker

2023 || Paperback || Elke Van Parys || Lannoo

Dit boek bevat waardevolle inzichten en best practices om van je presentatie de perfecte presentatie te maken. En dat is contradictorisch genoeg een presentatie met imperfecties. Enkel dankzij imperfecties kan je echt connecteren met je publiek. Als perfectionist deelt Elke Van Parys niet alleen haar eigen ervaringen en tips, maar haalt ze de mosterd ook bij haar inspiratiebronnen: bekende en minder bekende storytellers en sprekers die erin slagen om het publiek echt te boeien vanuit authenti...

34,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

The Transformational Economy

Aspirations are the new needs

2024 || Paperback || Christophe Jauquet || Lannoo

In an era of rapid technological and social change The Transformational Economy offers insights into a new economic landscape. It explores how companies can navigate a world where customers seek not just products, but meaning. The book offers strategies to meet these new customer aspirations and thereby it makes a positive impact on the planet, society and individuals.

34,99
Leverbaar vanaf 30 april 2025
+
Bestel

Digital at Heart

How to lead the human centric digital transformation

2022 || Paperback || Stijn Viaene e.a. || Lannoo

De broodnodige digitale transformatie die organisaties en bedrijven moeten maken, zorgt voor spanning en onzekerheid bij velen. Meer dan de nieuwste technologieën vinden en toepassen, is het immers zaak om interne processen te stroomlijnen en de organisatie aan te passen aan nieuwe manieren van werken. Het succes hangt grotendeels af van de bereidheid van alle werknemers om mee te stappen in dit proces en dus in welke mate organisaties erin slagen om de mindset en de cultuur binnen het bedri...