Zoekfilters
› Management algemeen (17)
› Marketing (11)
› Economie en bedrijf al... (6)
» Toon alle opties (11)
› Statistiek en methodol... (4)
› Communicatiekunde alge... (3)
› Recht algemeen (3)
› Accountancy en adminis... (2)
› Algemene economie (2)
› Algemene sociale weten... (2)
› Exacte vakken en infor... (2)
› Productie, inkoop, log... (2)
› Taal Hoger Onderwijs (2)
› Talen algemeen (2)
› Haagse Hogeschool (HHS... (37)
› Hogeschool Rotterdam (32)
› Hogeschool Utrecht (31)
» Toon alle opties (8)
Studieboeken (85)
morgen verzonden
Made to Stick
Why Some Ideas Survive and Others Die
2011 || Paperback || Chip Heath e.a. || Random House Publishing Group
Mark Twain once observed, A lie can get halfway around the world before the truth can even get its boots on. His observation rings true: Urban legends, conspiracy theories, and bogus public-health scares circulate effortlessly. Meanwhile, people with important ideas–business people, teachers, politicians, journalists, and others–struggle to make their ideas stick. Why do some ideas thrive while others die? And how do we improve the chances of worthy ideas? In Made to Stick, accomplished e...
morgen verzonden
Who is accountable
toerekenbaarheid tussen sales, marketing en communicatie
2019 || Paperback || Werner van Beusekom e.a. || Boom || met inkijkexemplaar
Of je nu in de sales, marketing of communicatie werkt (of gaat werken), dit boek helpt je succesvoller te zijn in je (toekomstige) vak. Je leest hoe organisaties baat hebben van het op één lijn brengen van sales, marketing en communicatie. Je leest ook hoe het delen van kennis, transparante communicatie en het meten en analyseren van data werkprocessen verbeteren.
Sales, marketing en communicatie op één lijn
In de bestaande literatuur is nauwelijks beschreven hoe je sales, marketing en com...
morgen verzonden
Meta profesional 1 Spaans voor bedrijf en beroep (Tekstboek)
Spaans voor bedrijf en beroep
2018 || Hardcover || Intertaal
Het tekstboek van Meta Profesional 1 bevat 10 overzichtelijke unidades die zijn opgebouwd rond een bepaald thema, zoals zakenreizen, agendabeheer of zakendiners. In elke unidad wordt het thema op de eerste pagina geïntroduceerd en volgen er zes pagina’s met gevarieerde teksten en oefeningen. Bij het maken van de oefeningen spelen samenwerken en overleggen een belangrijke rol.
morgen verzonden
Meta profesional 1 Spaans voor bedrijf en beroep (Werkboek)
Spaans voor bedrijf en beroep
2018 || Hardcover || Intertaal
Met het werkboek kunnen de cursisten het geleerde zelfstandig thuis of in de les oefenen. Ook wordt er in elke unidad aandacht besteed aan de uitspraak van het Spaans. Het werkboek bevat ook vijf Etapas, Etapa 2 en 5 zijn voorbeelden van examens op A1-niveau en A2-niveau. Achter in het werkboek staan de transcripties van de luisterteksten, oplossingen bij de oefeningen en een Tabla de recursos met idioom voor zakelijke gesprekken.
morgen verzonden
Basisboek marketingcommunicatie / Druk 3
2016 || Paperback || Esther de Berg e.a. || Coutinho || ook als eBook
Kiezen we voor sales promotions of sponsoring? Bereiken we onze doelgroep via televisie of Facebook? Basisboek marketingcommunicatie geeft een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe (online) en traditionele media geïntegreerd besproken.
De volgende marketingcommunicatie-instrumenten komen aan bod: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en...
morgen verzonden
The Sales Acceleration Formula
Using Data, Technology, and Inbound Selling to go from GBP0 to GBP100 Million
2015 || Hardcover || Roberge || John Wiley and Sons Ltd
Use data, technology, and inbound selling to build a remarkable team and accelerate sales The Sales Acceleration Formula provides a scalable, predictable approach to growing revenue and building a winning sales team. Everyone wants to build the next $100 million business and author Mark Roberge has actually done it using a unique methodology that he shares with his readers. As an MIT alum with an engineering background, Roberge challenged the conventional methods of scaling sales utilizing th...
morgen verzonden
Basisboek Logistiek / Druk 3
2021 || Paperback || Ad van Goor e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- De ideale kennismaking met het vakgebied voor opleidingen waar logistiek geen hoofdvak is;
- sterke koppeling met de beroepspraktijk;
- compact en toegankelijk, met een heldere structuur.
Basisboek logistiek geldt als dé inleiding in de logistiek. Het biedt zowel een kennismaking als een overzicht voor studenten en professionals met een geringe logistieke kennis. In dit toegankelijke basisboek staat de klant centraal in het logistieke proces.
In zeven hoofdstukken leert de student welke ac...
morgen verzonden
Basisboek contentmarketing en community building (met MyLab)
2023 || Paperback || Irma Machielse || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Consumenten van nu bepalen zelf welke content zij wanneer tot zich nemen en bij welke communities zij zich aansluiten. Via diverse social media en communities produceren zij content en reageren zij op berichten van anderen. Hierdoor verandert de rol van communicatieprofessionals en de manier waarop zij communiceren met hun doelgroep. Steeds meer merken richten zich op het ontwikkelen van relevante content en het aangaan van een gelijkwaardige wederkerige relatie met hun publiek. Het belang va...
morgen verzonden
Basisboek eventmanagement / Druk 2
Van concept naar realisatie
2015 || Paperback || Gabriëlle Kuiper || Coutinho || ook als eBook
De vraag naar gekwalificeerde eventmanagers is de afgelopen jaren in snel tempo gegroeid. Er zijn steeds meer events die aan steeds hogere eisen moeten voldoen. Een goed event creëert aandacht voor een bedrijf of organisatie, laat mensen samenkomen, zorgt voor verrassing en geeft betekenis.
Basisboek Eventmanagement bevat alle benodigde kennis voor de (toekomstige) eventmanager. Deze duizendpoot is inhoudelijk geïnteresseerd, invoelend, communicatief vaardig en gaat voor kwaliteit, inhoud en...
morgen verzonden
Events Management / 4th edition
2023 || Paperback || Glenn A. J. Bowdin e.a. || Taylor & Francis
Coverage offers unrivalled coverage, where no other book offers such breath of topics covered placing events within the wider business/management discourse. It therefore offers an excellent, complete and full general introductory Events Management textbook that can be used throughout the degree, known to students as the events management bible. Thoroughly revised and updated with one new chapter on events and social sciences and new content on: technology (esports, virtual events, Ai, VR, AR,...