Zoekfilters
› Lerarenopleiding (6)
› Management & bedrijfsk... (4)
› Marketing (4)
» Toon alle opties (12)
› Communicatie & Talen (2)
› Dienstenmarketing (2)
› Hospitality, Toerisme ... (2)
› Kunstzinnige oriëntat... (2)
› Onderwijsontwikkeling (2)
› Onderwijsontwikkeling ... (2)
› Persoonlijke & profess... (2)
› Psychologie (2)
› Sociale wetenschappen ... (2)
› Taalbeheersing (2)
› Voor de HBO-docent (2)
› Onderwijs en opvoeding (3)
› Cultuurwetenschappen a... (2)
› Management algemeen (2)
» Toon alle opties (2)
Resultaten (14)
Taaltopics Corresponderen / Druk 4 (e-book)
2011 || E-book via Bookshelf || Cees Braas e.a. || Noordhoff
Taaltopics Corresponderen: zakelijke e-mails en brieven geeft aanwijzingen voor de juiste aanpak, de gewenste toonzetting en de uiterlijke verzorging van e-mails en brieven. Het boek bevat veel praktijkvoorbeelden en opdrachten. De verschillen en overeenkomsten tussen e-mails en brieven komen uitgebreid aan de orde. In het oefeningengedeelte zijn de oefeningen nadrukkelijk gekoppeld aan de verschillende hoofdstukken (met voorbeelduitwerking van de eerste oefening bij dat hoofdstuk). Verder zi...
maandag verzonden
Praktische cursus Spelling / Druk 6
2011 || Hardcover || M. Visscher e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Deze Praktische cursus spelling behandelt in vijftien hoofdstukken alle denkbare problemen rond de spelling van het Nederlands. Het boek besteedt extra veel aandacht aan de spelling van de werkwoordsvormen. Die vormen de lesstof van het eerste hoofdstuk, maar komen in elk ander hoofdstuk in de vorm van oefeningen terug.
In ieder hoofdstuk zijn drie soorten oefeningen opgenomen: een oefening voor de werkwoordsvormen, gemengde oefeningen en een correctieoefening. Deze laatste is vooral nuttig v...
maandag verzonden
Praktische cursus zinsontleding / Druk 7
2011 || Paperback || M. Klein e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Praktische cursus zinsontleding bewijst dat grammatica geen struikelblok hoeft te zijn. Op een overzichtelijke en complete manier biedt het boekje de student inzicht in de fundamentele theorie van de taal- en redekundige ontleding. De presentatie van de stof is eenvoudig gehouden; er wordt weinig tot geen voorkennis verondersteld. De oefeningen hebben een oplopende moeilijkheidsgraad. Alle antwoorden bij de oefeningen zijn achter in het boek opgenomen. Elk hoofdstuk eindigt met twee toetsen.
maandag verzonden
Effectief Verplegen 2 / Druk 3
2017 || Hardcover || Th. van Achterberg e.a. || Noordhoff
Dit boek is voorzien van een persoonlijke toegangscode waarmee gebruikers aanvullende informatie (zoals de nieuwste inzichten, meetinstrumenten en een kennistoets) kunnen raadplegen op http://www.verpleegproblemen.nl.
Over de inhoud
In dit boek worden verpleegproblemen besproken die zich bij verschillende patiëntencategorieën kunnen voordoen en gelegen zijn in het psychosociale domein. Deze verpleegproblemen zijn geclusterd in een aantal verpleegkundige probleemgebieden (zie hieronder). Het b...
maandag verzonden
Klantgericht organiseren
2011 || Paperback || Els Meertens e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Wanneer je aan een organisatie vraagt: ‘wil je klantgericht zijn?’ dan is het antwoord steevast “JA”. Het antwoord op de vraag hoe de organisatie dat bereiken kan, is blijkt een stuk moeilijker te zijn. Veel bedrijven willen klantgericht zijn. Echter circa 40% van de organisaties doet geen onderzoek naar wat hun klant eigenlijk wil. Blijkbaar is er nog veel ruimte tot verbetering. Denken in termen van klanten is eigenlijk in het geheel niet nieuw. Waarom lijkt klantgerichtheid dan nu ...
maandag verzonden
Basisboek cultuuronderwijs
2011 || Paperback || Ludie Gootjes-Klamer e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Cultuur is een rijke bron voor het onderwijs. Hoe kunnen (toekomstige) leerkrachten kinderen cultuurhistorie en de culturele actualiteit laten beleven? Deze nieuwe uitgave Basisboek cultuuronderwijs geeft pabostudenten handreikingen om cultuur te leren waarnemen, verbeelden, begrijpen en analyseren. Bij deze uitgave zit de Pabowijzer card met een persoonlijke toegangscode. Deze code geeft je toegang tot het online boek op de website www.pabowijzer.nl.
Basisboek cultuuronderwijs leert je een ...
Leren over leren / Druk 2 (e-book)
Praktische leerpysychologie voor het basisonderwijs
2011 || Ida Oosterheert || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Vanuit de onderwijspsychologie en de neurowetenschappen is inmiddels veel bekend over hoe mensen leren, wat de rol van ervaring daarbij is en wat het betekent om je leervermogen optimaal te ontwikkelen. Leren over leren maakt actuele kennis over leren concreet en daardoor toegankelijk en toepasbaar voor pabostudenten. In 2011 verschijnt de tweede, geactualiseerde, editie van deze introductie in de leerpsychologie.
Leren over leren beschrijft het verschijnsel ‘leren’ op een manie...
maandag verzonden
Strategie voor dienstverleners / Druk 3
30 managementvragen en -antwoorden
2011 || Paperback || Wouter de Vries e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Strategie voor Dienstverleners leert de concepten en processen van dienstverlenende organisaties te doorgronden aan de hand van een centraal schema. Dit proces wordt ondersteund door een uitgekiende selectie van modellen. Door managementvraagstukken als vertrekpunt te nemen en te werken met aansprekende voorbeelden, cases en 'what to do'-overzichten per hoofdstuk heeft deze uitgave een heel praktijkgerichte karakter, dat door deze opzet ook zeer geschikt is voor projectonderwijs.
Strategie voor dienstverleners / Druk 3 (e-book)
30 managementvragen en -antwoorden
2011 || E-book via Bookshelf || Wouter de Vries e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Strategie voor Dienstverleners leert de concepten en processen van dienstverlenende organisaties te doorgronden aan de hand van een centraal schema. Dit proces wordt ondersteund door een uitgekiende selectie van modellen. Door managementvraagstukken als vertrekpunt te nemen en te werken met aansprekende voorbeelden, cases en 'what to do'-overzichten per hoofdstuk heeft deze uitgave een heel praktijkgerichte karakter, dat door deze opzet ook zeer geschikt is voor projectonderwijs.
Klantgericht organiseren (e-book)
2011 || E-book via Bookshelf || Els Meertens e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Wanneer je aan een organisatie vraagt: ‘wil je klantgericht zijn?’ dan is het antwoord steevast “JA”. Het antwoord op de vraag hoe de organisatie dat bereiken kan, is blijkt een stuk moeilijker te zijn. Veel bedrijven willen klantgericht zijn. Echter circa 40% van de organisaties doet geen onderzoek naar wat hun klant eigenlijk wil. Blijkbaar is er nog veel ruimte tot verbetering. Denken in termen van klanten is eigenlijk in het geheel niet nieuw. Waarom lijkt klantgerichtheid dan ...