Zoekfilters

Auteur
Nel Verhoeven (2)
Voorgeschreven bij
Zuyd Hogeschool (3)
Hogeschool Rotterdam (2)

Zuyd Hogeschool (3)

44,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 42,04
+
Bestel

Statistiek in stappen / Druk 4

2021 || Paperback || Nel Verhoeven || Boom

De methode ‘Statistiek in stappen’ slaagt erin om statistiek interessant te maken voor studenten en docenten. Het boek legt op logische wijze uit hoe een bepaalde techniek werkt en waarvoor deze gebruikt wordt, met behulp van relevante en actuele voorbeelden. De nadruk ligt niet zozeer op de formules achter de technieken (hoewel deze wel worden uitgelegd), maar meer op de toepassing ervan. Zo wordt statistiek een handig instrument dat je helpt bij het verwerken van kwantitatieve gegevens.

Om het leren gemakkelijker te maken, is er bij deze methode een aantal hulpmiddelen beschikbaar, zoals leerdoelen, checkpoints en opdrachten. Op de bijbehorende website vind je extra materiaal, zoals uitwerkingen van de opdrachten en checkpoints, handige links en extra uitleg over SPSS...

50,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,74
+
Bestel

Statistics in Steps

2020 || Paperback || Nel Verhoeven || Boom

The methodology described in Statistics in Steps makes statistics comprehensible for students and lecturers. This textbook gives a clear and concise explanation of how certain statistical techniques work and what they are used for, illustrated by real-life examples. The book focuses on how statistical techniques are used, not on the formulas behind them (although they are treated in the book as well). Thus enabling students to use statistics as a useful tool to process quantitative data.

To s...

39,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Mood maker / Druk 2

het ontwikkelen van gastvrije organisaties

2017 || Paperback || John Hokkeling e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Ontdek de kracht van gastheerschap, benut de kracht van je Mood Makers.

Gastheerschap en gastvrijheid is een thema binnen veel dienstverlenende organisaties: het leidt tot loyale klanten, tevreden medewerkers en een hoger rendement. Organisaties zoeken naar manieren om gastheerschap (verder) te ontwikkelen.

In dienstverlenende organisaties is iedereen gastheer (m/v) van de organisatie. Mood Makers zijn medewerkers die daarin uitblinken: zij geven gasten een welkom gevoel en spelen in op hun b...