Zoekfilters

Uitgever
Boom (2)

Hogeschool Utrecht (4)

51,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 49,35
+
Bestel

Corporate Governance / Druk 2

2017 || Paperback || Frans van Luit || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Corporate governance beschrijft hoe organisaties efficiënt en verantwoord geleid kunnen worden, aan de hand van de volgende onderwerpen: besturen, beheersen, controle, informeren en toezicht.

Waarom kiezen voor Corporate governance?

* Bondig en helder;

* bevat de belangrijkste ontwikkelingen in het vakgebied van corporate governance;

* biedt studenten een goed beeld van het werkveld.

Met Corporate governance leren studenten hoe het bestuur van ondernemingen in de praktijk vorm krijgt. Daarnaast b...

64,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Het vijfde discipline praktijkboek

strategieen en instrumenten voor het bouwen van een lerende organisatie

2011 || Paperback || P.M. Senge e.a. || Boom

20,00
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 19,00
+
Bestel

Situationeel leiderschap ll en de One Minute Manager / Druk 24

help je medewerkers zichzelf te ontwikkelen en vergroot je effectiviteit

2014 || Paperback || Ken Blanchard e.a. || Atlas Contact || met inkijkexemplaar

Een ondernemer komt bij de One Minute Manager met een probleem: ze heeft het gevoel dat ze alles zelf moet doen en niets aan haar medewerkers over kan laten. De One Minute Manager helpt haar inzien dat je met Situationeel Leiderschap II je leiderschapsstijl aan kunt passen aan wat een werknemer op dat moment nodig heeft en hoe je deze technieken kunt gebruiken om je werknemers te motiveren en uit te dagen. Zo word je een flexibele en succesvolle leidinggevende.

Situationeel Leiderschap II en ...

52,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 49,88
+
Bestel

Handboek commerciële vaardigheden / Druk 2

De basis voor plezier en succes in het commerciële vak

2020 || Paperback || Stefan Renkema || Boom || ook als eBook

In een wereld die steeds digitaler wordt, neemt het belang van menselijk contact juist toe. Deze ogenschijnlijke tegenstelling geldt ook voor het salesvak. Bij simpele producten en diensten wordt de verkoper steeds vaker vervangen door een applicatie, maar bij complexe producten en diensten is er juist meer behoefte aan de expertise van de verkoper. Tenminste, als deze waarde kan toevoegen! Bij het toevoegen van waarde zijn commerciële vaardigheden voor een verkoper onmisbaar. Aan de telefoo...