Zoekfilters
Hogeschool Utrecht (4)
morgen verzonden
Corporate Governance / Druk 2
2017 || Paperback || Frans van Luit || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Corporate governance beschrijft hoe organisaties efficiënt en verantwoord geleid kunnen worden, aan de hand van de volgende onderwerpen: besturen, beheersen, controle, informeren en toezicht.
Waarom kiezen voor Corporate governance?
* Bondig en helder;
* bevat de belangrijkste ontwikkelingen in het vakgebied van corporate governance;
* biedt studenten een goed beeld van het werkveld.
Met Corporate governance leren studenten hoe het bestuur van ondernemingen in de praktijk vorm krijgt. Daarnaast b...
morgen verzonden
Het vijfde discipline praktijkboek
strategieen en instrumenten voor het bouwen van een lerende organisatie
2011 || Paperback || P.M. Senge e.a. || Boom
vandaag verzonden
Situationeel leiderschap ll en de One Minute Manager / Druk 24
help je medewerkers zichzelf te ontwikkelen en vergroot je effectiviteit
2014 || Paperback || Ken Blanchard e.a. || Atlas Contact || met inkijkexemplaar
Een ondernemer komt bij de One Minute Manager met een probleem: ze heeft het gevoel dat ze alles zelf moet doen en niets aan haar medewerkers over kan laten. De One Minute Manager helpt haar inzien dat je met Situationeel Leiderschap II je leiderschapsstijl aan kunt passen aan wat een werknemer op dat moment nodig heeft en hoe je deze technieken kunt gebruiken om je werknemers te motiveren en uit te dagen. Zo word je een flexibele en succesvolle leidinggevende.
Situationeel Leiderschap II en ...
morgen verzonden
Handboek commerciële vaardigheden / Druk 2
De basis voor plezier en succes in het commerciële vak
2020 || Paperback || Stefan Renkema || Boom || ook als eBook
In een wereld die steeds digitaler wordt, neemt het belang van menselijk contact juist toe. Deze ogenschijnlijke tegenstelling geldt ook voor het salesvak. Bij simpele producten en diensten wordt de verkoper steeds vaker vervangen door een applicatie, maar bij complexe producten en diensten is er juist meer behoefte aan de expertise van de verkoper. Tenminste, als deze waarde kan toevoegen! Bij het toevoegen van waarde zijn commerciële vaardigheden voor een verkoper onmisbaar. Aan de telefoo...