Zoekfilters

Uitgever
Noordhoff (20)
Boom (5)
Business Contact (3)
» Toon alle opties (3)
Verschijningsjaar
2021 (11)
2020 (8)
2023 (6)
» Toon alle opties (6)
Verschijningsvorm
Paperback (35)
Hardcover (7)

Hogeschool Rotterdam (43)

19,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Trend-Driven Innovation / 1st edition

Beat Accelerating Customer Expectations

2015 || Paperback || Henry Mason e.a. || John Wiley and Sons Ltd || met inkijkexemplaar

Trend-Driven InnovationBeat accelerating customer expectations. Every business leader, entrepreneur, innovator, and marketer wants to know where customers are headed. The problem? The received wisdom on how to find out is wrong.

In this startling new book, the team at TrendWatching share a powerful, counter-intuitive truth: to discover what people want next, stop looking at customers and start looking at businesses. That means learning how to draw powerful insights from the way leading brands...

23,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 22,79
+
Bestel

Ontdek je sterke punten 2.0

2021 || Hardcover || Tom Rath || Spectrum || met inkijkexemplaar

Heb jij de kans om dat wat jij het beste kan, elke dag te doen? De kans bestaat dat je dat niet doet, en daarmee worden natuurlijke talenten jammer genoeg niet benut. En dat terwijl het ontwikkelen van sterkte punten van zo'n groot belang is op verschillende vlakken van je leven. Gallup introduceerde de eerste versie van de StrengthsFinder in 2001, met succes. Decennialang heeft het StrengthsFinder-assessment miljoenen mensen geholpen met het ontdekken van hun sterke punten, van managers van ...

69,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 5

2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook

- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...

54,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 52,20
+
Bestel

Dit is onderzoek! / Druk 3

2019 || Hardcover || Ben Baarda || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Toegankelijke en enthousiasmerende gids voor praktijkgericht kwalitatief en kwantitatief onderzoek;

- behandelt de essentie van onderzoek in vier praktische stappen;

- met handige checklists voor het zelf opzetten en uitvoeren van onderzoek.

Dit is onderzoek! leert hbo-studenten in vier stappen onderzoek doen. Het boek behandelt kort en krachtig de theorie en de praktijk van onderzoek en bevat een schat aan onderzoeksvoorbeelden, direct toepasbaar bij projecten, stage- en afstudeeropdrachte...

26,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 25,60
+
Bestel

Kennismaken met Lean / Druk 3

2021 || Paperback || Jan Wijnand Hoek e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Dit boek is bestemd voor iedereen die meer wil weten over Lean. Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities.

Het boek geeft samenhang en betekenis aan de Lean-principes, de Lean-technieken en de Lean-cultuur. Het boek biedt tevens concrete handvatten en ...

20,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 19,00
+
Bestel

Vind je Waarom / Druk 3

Een praktische gids voor het ontdekken van een hoger doel

2018 || Paperback || Simon Sinek || Business Contact || met inkijkexemplaar || ook als eBook

‘Vind je waarom’ is de langverwachte praktische opvolger van de bestseller ‘Begin met het Waarom’ van Simon Sinek.

Met ‘Begin met het waarom’ heeft Simon Sinek hij wereldwijd miljoenen mensen geïnspireerd om te streven naar een wereld waarin ons leven en werk ons echte voldoening brengen. Maar wat als je niet weet wat je Waarom is? Of als je eerdere Waarom niet meer bij je lijkt te passen?

‘Vind je Waarom’ is een heldere, praktische gids die je de stappen aanreikt om Sineks w...

27,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 26,13
+
Bestel

De zeven eigenschappen van effectief leiderschap / Druk 100

2010 || Paperback || Stephen R. Covey || Business Contact || met inkijkexemplaar || ook als eBook

'De zeven eigenschappen van effectief leiderschap' van Stephen Covey vormt al jarenlang wereldwijd een inspiratiebron voor iedereen en leert ons hoe we de kwaliteit van ons persoonlijk leven, diensten en organisaties kunnen verbeteren. Covey heeft met zijn boek een miljoenenpubliek bereikt en zijn inzichten over leidinggeven hebben het leven en werken van velen ingrijpend veranderd. Zijn filosofie is van alle tijden en blijkt steeds opnieuw jonge generaties aan te spreken.

68,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 65,50
+
Bestel

Lean Six Sigma / Druk 2

Handleiding voor het toepassen van Lean en Six Sigma

2021 || Paperback || Willem Salentijn || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste Nederlandstalige studieboek over deze methode;

- biedt een handig en logisch stappenplan;

- met uitgebreide online ondersteuning.

Lean Six Sigma is een uitgebreide introductie tot de methodes LEAN en Six Sigma om bedrijfsresultaten aantoonbaar te optimaliseren. Waar LEAN zich primair concentreert op de verwerking, kijkt Six Sigma naar de inputfactoren. Uitgangspunt hierbij is dat de bedrijfsprocessen volledig afgestemd moeten zijn op de klant.

Het boek gaat te werk aan de hand va...

76,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 72,68
+
Bestel

Professioneel inkopen / Druk 6

2021 || Paperback || Kees Gelderman e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Compleet overzicht van alle relevante aspecten van inkopen;

- aandacht voor duurzaamheid, digitalisering en alternatieve vormen van aanbesteding;

- veel praktijkvoorbeelden die de theorie illustreren.

Professioneel inkopen biedt een complete en toegankelijke beschrijving van de belangrijkste aspecten van inkopen. Het boek geeft een overzicht van de inkoopproblematiek en laat zien welke modellen en factoren daarop van invloed zijn.

Het boek is opgebouwd uit drie delen. Het eerste deel beschr...

59,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 56,95
+
Bestel

Business Continuity Management

de snelste weg naar resultaat

2010 || Paperback || J. Cazamier e.a. || Academic service

Luidt een bedrijfscrisis het einde in van een onderneming, of is er een manier

om sterker uit de strijd te komen? Business Continuity Management laat zien

hoe bedrijven een crisis kunnen overleven. Het boek geeft inzicht in wat ervoor

nodig is om dat voor elkaar te krijgen. De rode draad daarbij is dat u niet meer

moet plannen dan strikt noodzakelijk.

Er zijn verschillende internationale standaarden op het gebied van Business

Continuity Management (BCM), die theoretisch juist zijn, maar die leiden tot

teveel analyseresultaten. Daaruit vloeien te omvangrijke plannen voo...