Zoekfilters

Verschijningsjaar
2017 (2)
Uitgever
Noordhoff (2)

Fontys Hogescholen (5)

89,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 85,45
+
Bestel

Roloff Matek Machineonderdelen (Theorieboek) / Druk 6

2021 || Hardcover || Herbert Wittel || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Roloff/Matek geldt al 50 jaar als een standaardwerk voor de werktuigbouw en is marktleider op het gebied van machineonderdelen. De uitgaven staan bekend om de alomvattende informatie, actuele normen en heldere uitleg die hun functionaliteit voor interpretatie en berekening keer op keer bewijzen. Gebruikers, zowel in het onderwijs als het werkveld, noemen Roloff/Matek onmisbaar voor het berekenen van constructies. De uitvoerige en up-to-date behandeling van machineonderdelen maakt het een comp...

67,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 64,55
+
Bestel

Statistiek om mee te werken (opgaven en uitwerkingenboek) / Druk 10

2017 || Hardcover || A. Buijs || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Statistiek om mee te werken (opgaven en uitwerkingenboek)

62,13
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 59,02
+
Bestel

Productergonomie / deel 1 / druk 1

|| Hardcover || Brecht Daams || Uitgeverij Undesigning

Is de nieuwe wasmachine te bedienen zonder handleiding? Is de kaasverpakking te openen zonder hulpmiddel?

Producten hebben grote invloed op de kwaliteit van het leven van mensen, wat ontwerpers en fabrikanten een grote verantwoordelijkheid geeft. Zij bepalen in welke mate de gebruikers een product nuttig, effectief, efficiënt, veilig en comfortabel kunnen gebruiken. Dit boek reikt hen kennis, methoden en technieken aan waarmee ze ergonomische producten kunnen realiseren.

Doelgroep

Profession...

85,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 81,65
+
Bestel

Grondslagen van de marketing / Druk 10

2022 || Hardcover || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;

- toegankelijk en volledig, veel praktijkvoorbeelden;

- aandacht voor actuele marketing onderwerpen.

Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commerc...

25,65
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 24,37
+
Bestel

Wijs worden met bronverhalen / Druk 1

een visie- en praktijkboek voor leraren basisonderwijs

2017 || Hardcover || Bas van den Berg || Kwintessens

Hoe maak je kinderen nieuwsgierig naar levensbeschouwelijke verhalen? Hoe ontwerp je levensbeschouwelijk onderwijs dat uitdagend en waardevol is voor alle leerlingen, ongeacht hun achtergrond?

Dit visie- en praktijkboek wil leraren basisonderwijs vertrouwd maken met een creatieve, dialogische en kritische benadering van levensbeschouwelijk onderwijs. Een visie waarin het leren kennen van zinrijke bronverhalen uit verschillende levensbeschouwelijke tradities door leerlingen centraal staat.