Zoekfilters
Fontys Hogescholen (6)
vandaag verzonden
Roloff Matek Machineonderdelen (Theorieboek) / Druk 6
2021 || Hardcover || Herbert Wittel || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Roloff/Matek geldt al 50 jaar als een standaardwerk voor de werktuigbouw en is marktleider op het gebied van machineonderdelen. De uitgaven staan bekend om de alomvattende informatie, actuele normen en heldere uitleg die hun functionaliteit voor interpretatie en berekening keer op keer bewijzen. Gebruikers, zowel in het onderwijs als het werkveld, noemen Roloff/Matek onmisbaar voor het berekenen van constructies. De uitvoerige en up-to-date behandeling van machineonderdelen maakt het een comp...
vandaag verzonden
Productergonomie | 2a, Fysieke en sensorische ergonomie
|| Hardcover || Brecht Daams || Undesigning, Uitgeverij
De doelgroep van het boek Productergonomie zijn professionele ontwerpers en studenten Industrieel (Product) Ontwerpen. Het boek is ook zeer geschikt voor mensen die in hun werk met productergonomie of ontwerpers te maken hebben, bijvoorbeeld productmanagers, technici, vormgevers en marketeers.
morgen verzonden
Statistiek om mee te werken (opgaven en uitwerkingenboek) / Druk 10
2017 || Hardcover || A. Buijs || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Statistiek om mee te werken (opgaven en uitwerkingenboek)
vandaag verzonden
Productergonomie / deel 1 / druk 1
|| Hardcover || Brecht Daams || Uitgeverij Undesigning
Is de nieuwe wasmachine te bedienen zonder handleiding? Is de kaasverpakking te openen zonder hulpmiddel?
Producten hebben grote invloed op de kwaliteit van het leven van mensen, wat ontwerpers en fabrikanten een grote verantwoordelijkheid geeft. Zij bepalen in welke mate de gebruikers een product nuttig, effectief, efficiënt, veilig en comfortabel kunnen gebruiken. Dit boek reikt hen kennis, methoden en technieken aan waarmee ze ergonomische producten kunnen realiseren.
Doelgroep
Profession...
morgen verzonden
Grondslagen van de marketing / Druk 10
2022 || Hardcover || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;
- toegankelijk en volledig, veel praktijkvoorbeelden;
- aandacht voor actuele marketing onderwerpen.
Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commerc...
vandaag verzonden
Wijs worden met bronverhalen / Druk 1
een visie- en praktijkboek voor leraren basisonderwijs
2017 || Hardcover || Bas van den Berg || Kwintessens
Hoe maak je kinderen nieuwsgierig naar levensbeschouwelijke verhalen? Hoe ontwerp je levensbeschouwelijk onderwijs dat uitdagend en waardevol is voor alle leerlingen, ongeacht hun achtergrond?
Dit visie- en praktijkboek wil leraren basisonderwijs vertrouwd maken met een creatieve, dialogische en kritische benadering van levensbeschouwelijk onderwijs. Een visie waarin het leren kennen van zinrijke bronverhalen uit verschillende levensbeschouwelijke tradities door leerlingen centraal staat.