Zoekfilters
› Creative Media and Gam... (4)
› Communication and Mult... (2)
› Creative Business (2)
» Toon alle opties (2)
Resultaten (13)
maandag verzonden
Value Proposition Design
How to Create Products and Services Customers Want
2014 || Paperback || A Osterwalder || John Wiley and Sons Ltd
The authors of the international bestseller "Business Model Generation" explain how to create value propositions customers can't resist "Value Proposition Design" helps you tackle a core challenge of every business -- creating compelling products and services customers want to buy. This practical book, paired with its online companion, will teach you the processes and tools you need to succeed. Using the same stunning visual format as the authors' global bestseller, Business Model Generation,...
maandag verzonden
Basismodel voor methodische hulp en dienstverlening / Druk 4
in het sociaal werk , Een eclectisch-integratieve aanpak
2014 || Paperback || Ad Snellen e.a. || Coutinho || ook als eBook
De sociale sector werkt met vele methodieken. Hoe kiest de professional de juiste? Dit boek behandelt alle bouwstenen van methodisch werken in de hulp- en dienstverlening en biedt een methodiek overstijgend kader. Zo weet de professional wát hij kiest. Via een eclectisch-integratieve manier van denken en analyseren, helpt dit boek bovendien bij een systematiek in het maken van die keuzes. Zodat de professional ook weet hóe hij kiest. Hierdoor kan de sociaal werker het eigen handelen kritisc...
maandag verzonden
ProActive Nursing: klinisch redeneren in zes stappen / Druk 2
2014 || Paperback || Marc Bakker e.a. || Boom || met inkijkexemplaar
Een goede verpleegkundige reageert adequaat en efficiënt op problemen van patiënten. ProActive Nursing helpt situaties te overzien, te analyseren, te onderzoeken, aan te pakken en te bewaken. Zo kan de zorg en de veiligheid worden verbeterd door eerder de juiste acties te starten, en zo problemen te voorzien en te voorkomen.
Dit eerste boek van de ProActive Nursing-reeks bestaat uit twee delen. In het eerste deel wordt de zes-stappenmethode van het klinisch redeneren voor verpleegkundigen b...
The Proteus Paradox
How Online Games and Virtual Worlds Change Us-And How They Don't
2014 || Hardcover || Nick Yee || Yale University Press
A surprising assessment of the ways that virtual worlds are entangled with human psychology Proteus, the mythical sea god who could alter his appearance at will, embodies one of the promises of online games: the ability to reinvent oneself. Yet inhabitants of virtual worlds rarely achieve this liberty, game researcher Nick Yee contends. Though online games evoke freedom and escapism, Yee shows that virtual spaces perpetuate social norms and stereotypes from the offline world, transform play i...
Effective Modern C++
42 Specific Ways to Improve Your Use of C++11 and C++14
2014 || Paperback || Scott Meyers || O'Reilly
Coming to grips with C++11 and C++14 is more than a matter of familiarizing yourself with the features they introduce. The challenge is learning to use those features effectively - so that your software is correct, efficient, maintainable, and portable. That's where this practical book comes in.
It describes how to write truly great software using C++11 and C++14 - i.e. using modern C++. Topics include: The pros and cons of braced initialization, noexcept specifications, perfect forwarding, a...
Taal Vitaal - Nieuw Werkboek + Online-MP3's
2014 || Paperback || Schnieder-Broekmans || Intertaal
Eentalige NT2-methode voor klassikaal gebruik met informatie over Nederland en Vlaanderen oefeningen in tweetallen veel leesteksten
Dit werkboek voor zelfstandig gebruik is een aanvulling op het tekstboek. Het werkboek bevat toetsen. Leerlijn De leerlijn Taal vitaal – nieuw / Taal totaal nieuw bestaat uit een tekstboek en een werkboek voor beginners (0 > A2) en uit een tekstboek en een werkboek voor gevorderden (A2 > B1).
maandag verzonden
Waarde Propositie Ontwerp / Druk 1
Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen
2014 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar
'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'
Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.
Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities ...
Materials and Design / 3rd Edition
2014 || Paperback || Michael F. Ashby e.a. || Elsevier Science & Technology
Materials are the stuff of design. From the very beginning of human history, materials have been taken from the natural world and shaped, modified, and adapted for everything from primitive tools to modern electronics. This renowned book by noted materials engineering author Mike Ashby and industrial designer Kara Johnson explores the role of materials and materials processing in product design, with a particular emphasis on creating both desired aesthetics and functionality.
The new edition ...
maandag verzonden
Don't Make Me Think, Revisited / 3rd edition
A Common Sense Approach to Web Usability
2014 || Paperback || Steve Krug || Pearson || ook als eBook
Since it was first published in 2000, hundreds of thousands of Web designers and developers have relied on usability guru Steve Krug's guide to understand the principles of intuitive navigation and information design. Witty, commonsensical, and eminently practical, it's one of the best loved and most recommended books on the subject. It's a core foundational book that every Web designer must internalise to make their designs truly effective.
In this substantially revised edition, Steve return...
maandag verzonden
Media en publiek / Druk 7
theorieën over media-impact
2014 || Paperback || Connie de Boer e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Ondervinden kinderen last van veel televisiekijken? Heeft een mediaboodschap invloed op het gedrag of de meningsvorming van mensen? Waarom en waarvoor gebruiken we de media? Niet alleen sociale wetenschappers, maar ook politici, opvoeders en anderen hebben zich de afgelopen decennia steeds meer beziggehouden met deze vragen.
In Media en publiek worden de belangrijkste theorieën besproken die binnen communicatiewetenschap gangbaar zijn en betrekking hebben op de werking van de media. Veel van...