Zoekfilters

Verschijningsjaar
2020 (5)
2021 (5)
2023 (5)
» Toon alle opties (5)
Verschijningsvorm
Paperback (33)
Hardcover (4)

Resultaten (37)

34,95
Levertijd: 5 werkdagen
+
Bestel

Making Sense of the Organization

2000 || Paperback || K Weick || John Wiley and Sons Ltd

This volume brings together the best--known and most influential articles on sensemaking in organizations by one of its most distinguished exponents, Karl Weick. * Brings together the best most influential articles written by one of the gurus of sensemaking -- Karl Weick.

89,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 85,45
+
Bestel

Industriële productie / Druk 6

Het voortbrengen van mechanische producten

2018 || Paperback || Huub Kals || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Industriële productie geeft een grondige en brede inleiding op het multidisciplinaire vakgebied van de productietechniek, dat zich bezighoudt met het voortbrengen van mechanische producten. Het behandelt vormgevings- en bewerkingsprocessen, maar ook fundamentele onderwerpen als materiaalgedrag, fabricage, assemblage en productiemachines. Daarnaast is er aandacht voor kwaliteit, kosten, de belangrijkste aspecten van product- en productieontwikkeling, waaronder productiegericht ontwerpen, én...

34,90
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,16
+
Bestel

KPI's die wél werken

2020 || Hardcover || Peter Geelen || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

Van strategie naar uitvoering; hoe prestatie indicatoren kunnen helpen

De valkuil waar organisaties telkens opnieuw intrappen, is dat ze - weliswaar goed bedoeld en zonder dat ze het vaak weten - via Kritische Prestatie Indicatoren (KPI's) barrières opwerpen voor effectieve uitvoering van de strategie. Klanten worden daarvan de dupe en veel tijd gaat verloren aan het herstellen van fouten. KPI's leiden niet tot de gewenste prestatieverbetering. De waan van de dag blijft regeren. Dat hoeft nie...

35,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,73
+
Bestel

Basisboek interne communicatie / Druk 9

Aanpak en achtergronden

2021 || Paperback || Erik Reijnders e.a. || Koninklijke Van Gorcum || met inkijkexemplaar

In het "Basisboek interne communicatie" maak je kennis met de essentie van interne communicatie. Het is eveneens een praktisch bruikbaar fundament om de communicatie in een organisatie (-onderdeel) te verbeteren. Interne communicatie is voor veel organisaties een aandachtspunt in het beleid. Terecht, want intern je zaakjes op orde hebben is een belangrijke voorwaarde om extern (nog) beter te kunnen presteren.

Deze herziene, negende editie van het Basisboek is opgebouwd uit drie delen.

Deel I ...

35,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 34,15
+
Bestel

Iedereen verandert

nu wij nog

2017 || Paperback || Hans Vermaak || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

Een gids voor veranderaars

We veroorzaken dagelijks verandering. En we ondergaan het ook dagelijks. Iedereen verandert dus - zij het niet altijd succesvol. Dit boek laat zien hoe je in je directe omgeving het verschil maakt, hoe je de rest van de organisatie in een verandering meeneemt en hoe je zelf stevig genoeg in je schoenen staat om beide met succes te doen.

Het maakt daarbij niet uit of je werkt in de zorg of de dienstverlening, op de werkvloer of in bestuurskamers. Het boek is voor ied...

68,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 65,50
+
Bestel

Gesprekken in organisaties / Druk 7

2022 || Paperback || Yvonne Gramsbergen-Hoogland e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Behandelt zowel twee- als groepsgesprekken;

- elk gespreksonderwerp wordt apart behandeld waardoor het modulair ingezet kan worden;

bevat veel opdrachten.

Gesprekken in organisaties heeft de afgelopen decennia duidelijk zijn waarde bewezen. Het wordt bij tientallen opleidingen in het hoger onderwijs gebruikt en is hét standaardwerk in Nederland en België over professionele gespreksvoering in organisaties.

Gesprekken in organisaties bestaat uit drie delen:

In deel I worden de basisvaardigh...

50,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 48,40
+
Bestel

Leren interviewen / Druk 7

2016 || Paperback || Marian Hulshof || Noordhoff || met inkijkexemplaar

* Leert studenten stapsgewijs een relevant interview af te nemen;

* algemene en beknopte methode;

* online docentenhandleiding beschikbaar.

Dit compacte en toegankelijk geschreven boek leert studenten stapsgewijs een relevant interview af te nemen, met respect voor de geïnterviewde.

Nieuwsgierigheid naar de werkelijkheid is de drijfveer achter interviewen. Leren interviewen geeft studenten de instrumenten om die drijfveer professioneel vorm te geven. Zij ervaren het verschil tussen feiten, m...

44,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 42,70
+
Bestel

Innovatiemanagement met MyLab / Druk 4

2019 || Paperback || Eelko Huizingh || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Innovatie is hot. In mediadiscussies wordt regelmatig de noodzaak van innoveren benadrukt. Tegelijkertijd klinkt vaak de verzuchting dat 'het' niet goed gaat met innoveren. Bedrijven en overheden innoveren te weinig en er gaat te vaak wat mis. Kortom, we moeten meer en beter innoveren!

Innovatiemanagement maakt duidelijk dat innoveren niet altijd eenvoudig is, maar wel voor elke organisatie noodzakelijk én mogelijk is. Dit boek beschrijft hoe je innoveert, hoe je innovatie stimuleert en hoe ...

64,95
Levertijd: 4 werkdagen
+
Bestel

Leren zien

|| Paperback || Mike Rother || Lean Management Instituut

49,90
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,41
+
Bestel

Waarde Propositie Ontwerp / Druk 1

Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen

2014 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'

Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.

Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities ...