Zoekfilters
› Ad Ondernemerschap & R... (2)
› Commerciële Economie (2)
› Finance & Control (2)
» Toon alle opties (2)
Resultaten (19)
maandag verzonden
Ondernemen & Verkopen na de coronacrisis
2020 || Paperback || Bart Daems || Brave New Books || met inkijkexemplaar
De coronacrisis hakte er wereldwijd stevig in.
Ondernemen en verkopen zal nooit meer hetzelfde zijn als voorheen.
Hoe ga je in het "nieuwe normaal" om met klanten en hoe kan jij hen helpen om weer overeind te geraken?
Op welke manier kan je jezelf blijven onderscheiden van jouw concurrenten?
Want hier draait het om: waarde en vertrouwen vormen de absolute basis zoals nooit tevoren.
Klant helpen kopen, in plaats van te verkopen.
Hechte banden en relaties smeden en inzetten op hedendaagse tools.
Ondernemen & Verkopen na de coronacrisis is een vlot geschreven boek over hoe jij als ondernemer of verkoper sterker uit de coronacrisis kan komen...
maandag verzonden
Inleiding tot de marketing / Druk 5
2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook
- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;
- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;
- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...
maandag verzonden
Marketing Kernstof / Druk 9
2020 || Paperback || Hans Vosmer e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Marketing Kernstof is een uitgebreide introductie in het vakgebied marketing. Het boek beschrijft de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. Het boek besteedt aandacht aan onderwerpen als marketingomgeving, -organisatie en -planning, consumentengedrag en markt- en marketingonderzoek. Deze nieuwe editie is uitgebreid met actuele voorbeelden en artikelen. Ten opzichte van de vorige editie is in deze editie meer aandacht gegeven aan verkoop en verkoopmanagement als essentieel...
maandag verzonden
Think Big Scale fast
The Marketing Scaleur’s Secrets to Successfully Growing a Business
2020 || Paperback || Jolien Demeyer || Brave New Books || met inkijkexemplaar
Grow Your Business Fast—And Still Have Fun!
Of all the challenges entrepreneurs face, scaling their business is one of the hardest, and the marketing department often bears the brunt when they are asked to meet rising expectations and demand without an increase in budget. How do marketers do more with less—without compromising on quality?
The answer lies in becoming a scaleur—combining entrepreneurial ingenuity with marketing skill and panache. Think Big, Scale Fast draws on lessons f...
maandag verzonden
De Online Marketing Tornado
Blauwdruk voor een wervelende online business
2021 || Paperback || Tonny Loorbach e.a. || IMU BV || met inkijkexemplaar
“Een belachelijk compleet en no-nonsense stappenplan voor meer bezoekers, leads, klanten, fans en ambassadeurs via het internet.”
Het internet biedt kansen in overvloed, maar hoe voorkom je dat je als ondernemer verzuipt in alle mogelijkheden? Hoe verzeker je jezelf van de meest effectieve online strategie en een onverstoorbare focus? Hoe tover je jouw website om tot een ware bezoekersmagneet en een volautomatische marketingmachine voor je business? Juist, met dit boek.
Ben jij klaar voor...
maandag verzonden
Ik ben verkocht! / Druk 2
2020 || Paperback || Bart Daems || Brave New Books
Verkopen: ieder van ons krijgt er dag in dag uit, én constant mee te maken. In de supermarkt, op het internet, bij de bank of in een kledingwinkel bijvoorbeeld. Zelfs de vijfjarige dochter die alles in het werk stelt om haar mama te overtuigen om een ijsje voor haar te kopen, verkoopt. Om succes te hebben als verkoper, kan men zich in de eerste plaats maar beter goed voorbereiden. Naast een degelijke voorbereiding is het key om de behoeften en verwachtingen van de klant grondig te bepalen: o...
maandag verzonden
Fanstrategie
2020 || Paperback || Wil Michels || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Fan zijn is fan-tastisch
Een merk met veel fans is enorm krachtig. Het wil geen klanten maar fans die ambassadeur zijn voor het merk in hun eigen sociale netwerk. Social media zijn de multiplier voor de fanstrategie en daarom zijn fans extreem waardevol in de communicatie. Zij zijn topinfluencers.
Wat maakt dit boek uniek? Veel boeken over fans zijn vooral anekdotisch. Dit boek biedt je een strategische aanpak. Vaak ligt de nadruk sterk op sales, in dit boek staat de psychologie van de fans e...
maandag verzonden
Omgaan met Event Disruptie
Handvatten voor online & hybride eventmanagement
2020 || Paperback || Lenny Klaassen || Vakmedianet
OMGAAN MET EVENT DISRUPTIE
De wereld staat op zijn kop. De gevolgen van het coronavirus zijn wereldwijd groot, maar voor de realisatie van evenementen zijn ze gigantisch. Live-ontmoetingen kunnen voorlopig niet plaatsvinden op de manier zoals we die gewend waren. En dat terwijl de behoefte aan kennisdeling, contact, relatiebinding, netwerken en beleving enorm is.
Maar ook als we weer ‘mogen’, is het nog maar de vraag in welke mate en in welke vormen we impactvolle belevenissen weer ‘on...
maandag verzonden
Grey Ocean Strategie
Marketing voor het grootste marktsegment ooit
2020 || Paperback || Edgar Keehnen || Uitgeverij Stili Novi || met inkijkexemplaar
De vergrijzing zorgt voor een demografische ontwrichting. Als gevolg van deze drijvende kracht achter veranderingen neemt het marktpotentieel enorm toe. Alle bedrijven zullen daarom hun huidige strategieën moeten heroverwegen. De vergrijzing leidt ertoe dat de markt van de oudere consument de grootste markt wordt. Deze doelgroep heeft behoeften
die ofwel anders zijn dan die van jongere mensen, ofwel vergelijkbaar zijn maar op een andere manier in wensen worden omgezet.
Hoe kun je een succesv...
maandag verzonden
Marketing in de nieuwe economie / Druk 1
Handleiding voor het creëren van échte waarde
2020 || Paperback || Marco Kuijten || Point
Vraag jij jezelf weleens af hoe opvattingen over de economie het werk van de marketeer beïnvloeden? Wie in de maatschappij en de politiek rondkijkt, ziet iets opvallends: onze honderd jaar oude ideeën over de economie zijn aan het veranderen. Aannames over de economie worden ter discussie gesteld.
Kan onze economie wel onbeperkt blijven groeien?
Draagt onze economie wel voldoende bij aan een groei in welzijn?
Profiteert iedereen voldoende van de groei in welvaart?
In Marketing in de nieuwe ...