Resultaten (42)
maandag verzonden
Calimeromarketing 3.0 in een eierdop
voor ondernemers, van zzp tot mkb, die geen boeken lezen
2014 || Hardcover || Karen Romme || Young In Business
De Calimeromarketingboeken zijn al meer dan tien jaar de door Nederlandse ondernemers meest gekochte én gelezen marketingboeken. Met deze boeken wil ondernemer Karen Romme ondernemers laten ze zien waar marketing echt om draait en hoe eenvoudig het eigenlijk is.
Na verschijning van het nieuwe boek over marketing in de 3.0-netwerkeconomie waarin we nu leven Calimeromarketing 3.0, heeft ze ook daarvan weer een handzaam boekje gemaakt voor de ondernemers die - om wat voor reden dan ook - geen ...
maandag verzonden
Marketing
de nieuwe principes
2014 || Hardcover || Steven van Belleghem || Lannoo
Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer en als marketeer heb je nood aan een duidelijke handleiding om op deze constante verandering in te spelen. In Marketing. De nieuwe principes biedt Steven Van Belleghem alles wat je moet weten om als marketeer in te spelen op je consument en dit om te zetten in duurzaam ...
maandag verzonden
Verleid de klant
onweerstaanbaar zakendoen
2013 || Hardcover || Rob Snoeijen e.a. || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor verleiding. Klanten laten zich graag beïnvloeden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat ruim 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dat biedt unieke kansen voor jou als ondernemer of (sales)professional. Want wie klanten op de juiste manier weet te verleiden, heeft een ijzersterke overtuigingsstrategie in handen. En daarmee zet je jezelf flink op voorsprong.
In Verleid de Klant ...
maandag verzonden
Integere types doen niet aan marketing
Overtuigend zakelijk bloggen
2016 || Hardcover || Kiki Verbeek || Uitgeverij Thema || met inkijkexemplaar
* Verkoop je product of dienst door waardevolle inhoud te delen.
* Geen schreeuwerige marketing, maar klantwervend bloggen.
* Voor trainers, coaches en adviseurs.
Je bent steengoed in je vak, doet stralend je ding, en maakt echt het verschil. Maar weten je potentiële klanten dat ook? Misschien houd je er niet van om jezelf te verkopen. Vind je marketing vooral iets voor de snelle jongens en meisjes die gemakkelijk geld willen verdienen. Dan is klantwervend bloggen echt iets voor jou.
Verkop...
maandag verzonden
Strategische en operationele marketingplanning - Kernstof-B / Druk 8
2022 || Hardcover || Gebrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Standaardwerk op het gebied van marketingplanning;
- sluit aan op de meest actuele NIMA-B exameneisen;
- veel praktijkvoorbeelden en cases.
Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is al jaren een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, -strategie en -management.
In dit boek is volop aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing. Aan de hand van vele praktische voorbeelden worden de verbanden tussen de verschillende th...
maandag verzonden
Calimeromarketing 3.0
Dde slimme marketingfilosofie voor ondernemers, van zzp tot mkb
2014 || Hardcover || Karen Romme || Scriptum
De Calimeromarketingboeken zijn al meer dan twaalf jaar de door Nederlandse ondernemers meest gekochte én gelezen marketingboeken. Wars van moeilijke theorieën en ingewikkelde modellen gaan ze terug naar waar marketing echt om draait. Uitgaan van je eigen kracht en zorgen dat mensen of organisaties juist met jou zaken willen en blijven doen.
Na de bestsellers Calimeromarketing uit 2004 en Calimeromarketing 2.0 uit 2009 leven we inmiddels in de 3.0-netwerkeconomie. Een tijd die slimme onderne...
maandag verzonden
De CX Travel Guide / Druk 2 (Heruitgave)
Avontuurlijk handboek om aan de slag te gaan met customer experience
2024 || Hardcover || Nienke Bloem e.a. || Eburon
ransformeer naar de organisatie waar jouw klanten echt warm voor lopen en waar ze graag bij willen horen. Klantbeleving (Customer Experience of CX) maakt daarbij het allergrootste verschil. Gelukkig beginnen steeds meer mensen dat door te krijgen, waaronder jij!
De CX Travel Guide helpt je op weg. Ga jij aan de slag met customer experience (CX) door te starten met denken, delen of doen? Welk pad naar succes hoort daarbij? Wie zijn jouw klanten en wat kun je doen om collega’s net zo enthousi...
maandag verzonden
Sales ABC
Handboek voor doeltreffend verkopen: van acquisitie tot zakendoen
2022 || Hardcover || Rob Snoeijen || SalesTopics Training & Consultancy B.V. || met inkijkexemplaar
Verkopen is niet voor iedereen een abc’tje. Sommige verkopers doen er zelfs jaren over om zich het vak eigen te maken. Spelenderwijs moet je het leren, net als de letters van het alfabet. Hoe vaker je oefent, hoe meer letters en salesonderwerpen je kent, hoe groter de kans op succes. Maar je moet wel die juiste volgorde weten. Dit boek helpt jou met de basis. Je versnelt je leerproces, waardoor je geen kostbare tijd verliest en tot betere resultaten komt.
Dit Sales-ABC is het enige en meest...
maandag verzonden
Online Marketing voor het MBO
2015 || Hardcover || René ter Beke e.a. || MK Publishing
De lesmethode 'Online Marketing voor het MBO' is een praktisch toepasbare lesmethode voor de middelbare beroepsopleidingen, waaronder de niveau 4 studierichtingen Marketing en Communicatie (onderdeel van het herziene kwalificatiedossier crebo 79090). Bij dit theorieboek hoort het 'Werkboek Online Marketing voor het MBO'. Voor de docent is een docentenversie van het werkboek beschikbaar.Specifieke kenmerken:- Compleet met docentenboek, werkboek, presentaties, toetsen en kwalificatieopdrachten....
maandag verzonden
Het succes van internal branding
een sterk merk bouwen en onderhouden
2013 || Hardcover || Marc van Eck e.a. || Adfo Groep
Sterke merken zijn succesvol omdat ze veel fans hebben die positief over het merk spreken en meer, vaker en duurder kopen. Dit leidt tot betere financiële resultaten en meer medewerkers die het naar hun zin hebben. De dagen dat je fans kon maken met loze beloftes zijn voorbij. Een merk is aantrekkelijk als het een specifieke verwachting oproept en die altijd waarmaakt. Om dit te realiseren is een sterke merkpositionering nodig.
Dit boek gaat over het creëren van een sterke merkpositionering ...