Zoekfilters
Resultaten (39)
Inleiding tot de marketing / Druk 6 (e-book)
2024 || E-book via Bookshelf || Bronis Verhage || Noordhoff || met inkijkexemplaar
• Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;
• leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;
• nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed v...
maandag verzonden
Customer Experience, van cult naar cultuur
Fasegewijs de volledige organisatie CX-gedreven met het Service Excellence gedachtegoed
2024 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Boom
Veel CX-professionals lopen tegen grenzen aan die verhinderen dat Customer Experience (CX) een organisatiecompetentie wordt. Het blijft beperkt tot activiteiten van een front-officeafdeling of van een specialistische stafafdeling, omdat het niet als chefsache wordt gezien.
Dit boek biedt een concrete, beproefde en gefaseerde aanpak om CX integraal in een organisatie in te bedden, zodat het organisatiecultuur wordt. De aanpak is gebaseerd op grondig onderzoek van de auteurs naar de ervaringen...
Basisboek online marketing / Druk 5 (e-book)
Van strategie tot conversie
2024 || E-book via Bookshelf || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff
- Behandelt het volledige online marketingproces;
- geschreven door meer dan twintig topspecialisten;
- meest gebruikte boek voor online marketing in het hbo.
Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media. Kortom, het volledige marketingproces!
Digitale technologieën maken het steeds beter mogelijk ruil- ervarings- en betrokkenhei...
Inleiding tot de marketing / Druk 6
2024 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
• Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;
• leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;
• nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het k...
Marketing Kernstof / Druk 10
2024 || Paperback || Martin van der Sluis e.a. || Noordhoff || ook als eBook
• Zeer complete introductie op het vakgebied marketing;
• sluit aan bij NIMA-A exameneisen;
• rijke digitale ondersteuning.
Marketing Kernstof is een uitgebreide introductie in het vakgebied marketing. Het boek beschrijft de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. Het boek besteedt aandacht aan onderwerpen als marketingomgeving, -organisatie en -planning, consumentengedrag en markt- en marketingonderzoek.
Deze herziene, tiende editie sluit aan bij de meest actuele N...
maandag verzonden
Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport / Druk 7
2024 || Paperback || Hugo Gruijters e.a. || Arko Sports Media BV
Sportmarketing is een groeiend vakgebied, dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van de sport en sport als marketingplatform (sportsponsoring). Dit boek focust op de marketing van sport. Het boek is geheel herzien ten opzichte van eerdere drukken. Het centrale model van deze editie is gebaseerd op een speciaal ontwikkeld Sportmarketingcanvas, waar de sportmarketeer in ontwikkeling maar ook de professional d...
maandag verzonden
Relatietherapie voor klantliefhebbers
Werken aan een duurzame en betekenisvolle relatie met je klanten
2024 || Paperback || Harald Pol || Van Duuren Management
Hoe kun je meer betekenis geven aan de relatie met je klanten? Een relatie gebaseerd op gedeelde waarden, vertrouwen en betrokkenheid?
Veel organisaties werken aan het verbeteren van de klantbeleving, maar het dringt nog maar tot een kleine groep door dat een positieve beleving niet automatisch leidt tot een duurzame relatie. Klanten kunnen vandaag heel tevreden zijn over een organisatie, maar morgen ook zo naar een ander overstappen als er iets beters langs komt. Of, als ze niet weg kunnen,...
maandag verzonden
Sustainable Storytelling
Van zuivere intenties naar een geloofwaardig verhaal met impact
2024 || Paperback || Talita Kalloe || Lannoo
Hoe communiceer je als ondernemer of organisatie authentiek, helder en geloofwaardig over duurzaamheid? In dit boek lees je waar de bewuste en onbewuste patronen en uitdagingen kunnen liggen in het zichtbaar maken van duurzame ambities.
En waarom het zo belangrijk is om eerst de intrinsieke motivatie en purpose te verkennen, voordat je een geloofwaardig verhaal over duurzaamheid naar buiten kunt brengen. Zodat je vanuit zuivere intenties een verhaal kunt uitdragen waar je op kunt bouwen. Niet...
maandag verzonden
De CX Travel Guide / Druk 2 (Heruitgave)
Avontuurlijk handboek om aan de slag te gaan met customer experience
2024 || Hardcover || Nienke Bloem e.a. || Eburon
ransformeer naar de organisatie waar jouw klanten echt warm voor lopen en waar ze graag bij willen horen. Klantbeleving (Customer Experience of CX) maakt daarbij het allergrootste verschil. Gelukkig beginnen steeds meer mensen dat door te krijgen, waaronder jij!
De CX Travel Guide helpt je op weg. Ga jij aan de slag met customer experience (CX) door te starten met denken, delen of doen? Welk pad naar succes hoort daarbij? Wie zijn jouw klanten en wat kun je doen om collega’s net zo enthousi...
Basisboek online marketing / Druk 5
Van strategie tot conversie
2024 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || ook als eBook
- Behandelt het volledige online marketingproces;
- geschreven door meer dan twintig topspecialisten;
- meest gebruikte boek voor online marketing in het hbo.
Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media. Kortom, het volledige marketingproces!
Digitale technologieën maken het steeds beter mogelijk ruil-. ervarings- en betrokkenheidswaarde te creÃ...