Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Van Duuren Media (3)

23,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 22,79
+
Bestel

Groei met cash als brandstof

Zo spelen Bloomon, Swapfiets en andere scaleups hun cashgame

|| Paperback || Team Sprout || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Groei vreet cash. Ondernemers die het gas erop houden, moeten daarom bij alles wat ze doen zorgen voor een optimale cashflow. Ze moeten kunnen dromen hoe snel de euro’s rondgaan in hun bedrijf, weten waar de motor hapert en hoe de uiterste winst valt te peuren uit de brandstof die cash heet. De makers van Sprout laten met deze Groeigids zien hoe dat werkt, met praktisch toepasbare inzichten en de nieuwste tools en methodes. Oprichters van scaleups als Squla, New York Pizza en Bloomon leggen...

23,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 22,79
+
Bestel

Scoren met growth hacking

De marketinglessen van Booking.com, Coolblue en YoungCapital

2020 || Paperback || Team Sprout || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Groeiondernemers met ambitie zetten in op state of the art marketing. Daarin draait alles om de perfecte product-market fit, een sterke boodschap via de juiste kanalen en data, veel data. Je product verkoopt zichzelf namelijk niet zomaar, en je klanten vind je niet door zo hard mogelijk te roepen. Hoe growth marketing, influencers en voice commerce jou kunnen helpen bij het versnellen van de groei van je onderneming leer je in dit boek.

De makers van Sprout bieden in Scoren met growth hackin...

23,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 22,79
+
Bestel

Hard gaan met de beste mensen

Zo groeien Swapfiets, Bynder en Voys dankzij toptalent

|| Paperback || Team Sprout || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Je product? Je klanten? Jij, als briljante ondernemer? Hou toch op: het zijn je medewerkers die het groeisucces van je bedrijf maken of breken. En daarom is 'personeel' geen agenda-moetje dat je er aan het eind van de dag even bij doet. Nee, het moet absoluut top of mind zijn. Je moet je mensen koesteren. Zorgen dat ze zich met plezier inzetten voor de missie van je onderneming en alles krijgen om optimaal te kunnen samenwerken.

De makers van Sprout bieden met Hard gaan met de beste mensen ...