Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Avans Hogeschool (2)

Vakmedianet (11)

34,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 32,78
+
Bestel

De Nieuwe Voorzitter

de 5 O's van succesvol voorzitten

2014 || Paperback || Nathalie Vrancken || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Verwaarloosde organisaties / Druk 3

introductie van een nieuw concept voor organisatieprofessionals

2014 || Paperback || Joost Kampen || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

De 'verwaarloosde organisatie' is een nieuw concept dat managers en adviseurs helpt om de weerbarstige werkelijkheid in organisaties beter te begrijpen. Winnaar van de Ooa Boek van het Jaar prijs!

Als je deel uitmaakt van een organisatie, raak je sluipenderwijs gewend aan 'hoe de dingen hier gaan'. Alles wordt gaandeweg normaal, zelfs wat ongewoon of onhandig is. Pogingen om die zaken aan te pakken mislukken vaak, medewerkers raken vervreemd van hun werk en van elkaar en voor je het weet heb ...

49,90
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,41
+
Bestel

Waarde Propositie Ontwerp / Druk 1

Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen

2014 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'

Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.

Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities ...

49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Wat bezielt ons?

van verstarring naar vitaliteit

2014 || Paperback || Lenette Schuijt || Vakmedianet

We bevinden ons in een cruciaal tijdsgewricht waarin een oude en een nieuwe wereld tegenover elkaar staan, elk met eigen belangen. In Wat bezielt ons? Van verstarring naar vitaliteit analyseert Lenette Schuijt in welke verouderde systemen we vast lijken te zitten en verkent ze het nieuwe landschap dat aan het ontstaan is. Ze illustreert dat voor zes maatschappelijke sectoren: de financiële sector, het onderwijs, de overheid, de zorg, de wetenschap en het bedrijfsleven. Bovendien laat ze zien...

27,75
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 26,36
+
Bestel

Customer delight in vijf stappen

hoe je klanten verrast en ze enthousiast, gelukkig en betrokken maakt en houdt

2014 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen || Vakmedianet

Steeds meer organisaties beseffen dat het hebben van tevreden klanten nog niet voldoende is om succesvol te zijn. Immers, een tevreden klant is vaak een onverschillige klant, die gemakkelijk overstapt en de organisatie niet zal aanbevelen. Vandaar dat organisaties de lat hoger leggen, ze streven naar Customer Delight. Ze streven naar enthousiaste klanten, of op zijn oud-Nederlands begeesterde klanten, die de organisatie een 9 of zelfs een 10 geven.

Dat dit streven van organisaties geen utopie...

29,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 28,45
+
Bestel

IK2 - De beste versie van jezelf

2014 || Paperback || Margriet Sitskoorn || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

'IK2 - De beste versie van jezelf' laat op een inspirerende manier zien hoe je het volledige potentieel uit jezelf kunt halen. De inhoud is geheel geijkt op de huidige prikkel- en stressvolle wereld, waarin je nieuwe vaardigheden en eigenschappen moet ontwikkelen om je doelen te bereiken.

Reis met Margriet Sitskoorn door dit rijke boek vol inzichten, testen, oefeningen en methodieken. Ontwikkel gaandeweg je hersenen en je vaardigheden en wees succesvoller en gelukkiger. Persoonlijk, in je we...

26,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Wérken in plaats van e-mailen / druk 1

2014 || Paperback || Vakmedianet

Efficiënt én effectief. Dát is de manier waarop wij met e-mail zouden willen omgaan. Alleen dan inzetten wanneer e-mail het optimale hulpmiddel is. Maar doen we dat ook?

Helderheid én duidelijkheid. Dát is wat iedereen in ieder geval vraagt in de samenwerking met elkaar.

En dat lijkt zo eenvoudig. Niets is minder waar. Juist helderheid en duidelijkheid is wat we niet hebben in de huidige werkomgeving. We hebben immers heel veel manieren om met elkaar in contact te treden, nog meer plaats...

35,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,73
+
Bestel

De project verleider / druk 1

hoe je tijdens jouw project draagvlak creeert en met stakeholders verandering succesvol implementeert

2019 || Paperback || Leon M. Hielkema e.a. || Vakmedianet

Iedere project- en changemanager wil met zijn advies een organisatie- of gedragsverandering succesvol realiseren. Maar hoe creëer je draagvlak voor deze verandering? Hoe voorkom je weerstand tegen jouw advies of oplossing?

De project(ver)leider reikt vijf krachtige verleidingstechnieken (afgekort SPOMP) aan waarmee iedere project- en changemanager kan leren om stakeholders te 'verleiden' tot verandering. Het doel hiervan is om nog succesvollere projecten op te leveren en als professional te ...

55,75
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 52,96
+
Bestel

Visuele Meetings - NL-versie / Druk 2

hoe graphics, sticky-notes and idea mapping het groepsproces kunnen transformeren

2014 || Paperback || David Sibbet || Vakmedianet

47,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 44,89
+
Bestel

Weten hoe het werk werkt / druk 1

de Vanguard methode voor managers

2014 || Paperback || Mirjam Coret || Vakmedianet

Dit boek gaat over de vragen waar (top)managers en bestuurders in dienstverlenende organisaties voor staan. Het gaat over oplossingen die niets oplossen, maar toch steeds opnieuw gebruikt worden en het dominante managementdenken dat daar achter zit.

'Weten hoe het werk werkt' laat zien dat een fundamentele verandering van een (dienstverlenende) organisatie mogelijk is. Het start met te leren kijken naar de eigen organisatie vanuit het perspectief van de klant. Door zelf het werk in te gaan, ...