Pearson Benelux B.V. (18)
Brand Design / 7th edition (English version) (e-book)
2022 || E-book via Bookshelf || Ruud Boer || Pearson Benelux B.V.
Following the publication of the Dutch edition of this book in 2002, Brand Design has become a household name in many boardrooms and educational courses. Ruud Boer's model of Brand Design has guided over 30,000 marketers in shaping and designing brands. With the introduction of this new edition, marketing students and professionals can also benefit from a conceptual map of Brand Design in English!
This well-illustrated book is comprehensive, encompassing a diversity of practical exa...
Brand Design zonder MyLab NL / Druk 7 (e-book)
Het Nederlandse standaardwerk voor het bouwen van merken
2022 || E-book via Bookshelf || Ruud Boer || Pearson Benelux B.V.
Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design, geschreven door brandinggoeroe en Register Marketeer Ruud Boer, een begrip geworden in veel directiekamers en opleidingen. Het bouwen en onderhouden van sterke merken kan niet zonder een relevante mentale merkidentiteit, onderscheidende visuele merkidentiteit en geloofwaardige merkuitingen.
Aan de hand van het centrale Brand Design-model wordt de student meegenomen van merkstrategie tot merkactivatie. Door de aansprekende c...
Het marketingplan, 4e herziene editie zonder MyLab (e-book)
2022 || E-book via Bookshelf || Marian Burk Wood || Pearson Benelux B.V.
Het marketingplan gaat verder waar algemenere marketingboeken vaak ophouden. Dit boek leert je stap voor stap hoe je een creatief en praktisch marketingplan schrijft. Elk hoofdstuk brengt je dichter bij je einddoel: een weloverwogen en gedegen marketingplan.
Nieuw in deze vierde editie is het model van marketingplanning dat aan het begin van elk hoofdstuk terugkeert, zodat je precies weet waar je bent in het proces. Daarnaast zijn de checklists verbeterd, met daarin nuttige vragen ...
morgen verzonden
Strategisch merkenmanagement met MyLab / Druk 5
2022 || Paperback || Kevin Lane Keller e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Strategisch merkenmanagement gaat over merken, waarom merken voor mensen, organisaties en de maatschappij belangrijk zijn, wat ze betekenen voor consumenten en professionals en wat organisaties moeten doen om ze op de goede en duurzame manier te beheren. Het merk is vaak een van de meest waardevolle assets in een organisatie.
Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk. M...
morgen verzonden
Brand Design met MyLab / Druk 7
Het Nederlandse standaardwerk voor het bouwen van merken
2022 || Paperback || Ruud Boer || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design, geschreven door brandinggoeroe en Register Marketeer Ruud Boer, een begrip geworden in veel directiekamers en opleidingen. Het bouwen en onderhouden van sterke merken kan niet zonder een relevante mentale merkidentiteit, onderscheidende visuele merkidentiteit en geloofwaardige merkuitingen.
Aan de hand van het centrale Brand Design-model wordt de student meegenomen van merkstrategie tot merkactivatie. Door de aansprekende casuïstiek...
morgen verzonden
Marketing: modellen en berekeningen, 2e herziene editie
2022 || Paperback || Ton Borchert e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Marketing: modellen en berekeningen geeft een overzicht van modellen en commerciële calculaties die een belangrijke rol spelen in marketing. Het boek volgt de structuur van het marketingplanningsproces. De onderwerpen worden op een heldere manier uitgelegd en geïllustreerd met praktische voorbeelden en een doorlopende casus. Er wordt ruime aandacht besteed aan digitale marketing. Achter in het boek is een kernachtig overzicht opgenomen van de gebruiksmogelijkheden van alle behandelde modell...
Economics of Organizations and Markets (e-book)
2022 || E-book via Bookshelf || Sander Onderstal || Pearson Benelux B.V.
How do employees respond to incentives? Which applicant is most attractive
when several apply to fill a job vacancy? Why and how do governments intervene
in markets?
Finding the right answers to these and other questions is of great importance
for managers and policy makers who want to fully understand the economics of
organizations and markets. Organizations and markets are vital institutions in all
modern societies.
This book examines how ...
Organisatiestructuren, 2e herziene editie (e-book)
2022 || E-book via Bookshelf || Henry Mintzberg || Pearson Benelux B.V.
Organisatiestructuren is de vertaling van de wereldwijde bestseller Structure in Fives: Designing Effective Organizations.
Henry Mintzberg beschrijft in dit boek welke structuren ten grondslag liggen aan een effectieve organisatie. Hij introduceert vijf basisstructuren die garant staan voor een succesvolle bedrijfsvoering en licht de pluspunten en de valkuilen op heldere wijze toe. Zo reikt hij studenten en managers theoretische en praktische ontwerpen aan waarmee zij aan de slag ku...
morgen verzonden
Operationeel management in de dienstverlening met MyLab / Druk 5
2022 || Paperback || Joyce Walstra || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Operationeel management in de dienstverlening biedt een volledig overzicht van het vakgebied. Het behandelt de basisconcepten van operations management en legt de relatie met de overige managementtaakgebieden in een dienstverlenende organisatie. Klantgerichtheid loopt als een rode draad door het boek, aangezien de klant in de dienstverlening altijd centraal staat.
Leerdoelen, figuren, vragen en opdrachten dagen de student uit om met de theorie aan de slag te gaan. Daarnaast leren studenten aa...
morgen verzonden
Online marketing, de essentie met MyLab / Druk 2
2022 || Paperback || Nino Adamo e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Online marketing is niet meer weg te denken uit het marketingvak. Voor elke onderneming kan online marketing een belangrijke rol spelen in het bereiken en behouden van klanten. De afgelopen jaren is online marketing geëvolueerd tot een volwassen vakgebied dat voortdurend in beweging is. Er ontstaan steeds nieuwe trends en aanvullende mogelijkheden om de relatie met de klant aan te gaan en te verdiepen.
Online marketing, de essentie geeft een compleet overzicht van het vakgebied en beschrijft...