Zoekfilters
Pearson Benelux B.V. (15)
Principes van marketing zonder MyLab / Druk 8 (e-book)
2021 || E-book via Bookshelf || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.
Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat ver...
Onderzoek doen zonder MyLab / 2e herziene editie (e-book)
Een praktische inleiding in onderzoeksvaardigheden
2021 || E-book via Bookshelf || Frank Plooij || Pearson Benelux B.V.
Onderzoek doen is een beknopte, duidelijke en overzichtelijke handleiding onder zoeksvaardigheden voor studenten die beginnen met onderzoek. Naast de basis beginselen van het doen van onderzoek leren studenten de opzet en waarde te beoordelen van andere onderzoeken.
Het boek kent drie centrale thema’s: onderzoeksvaardigheden, statistiek en rapportage. Deze thema’s worden in afzonderlijke delen behandeld, waarbij een doorlopende casus de samenhang tussen de onderwerpen inzichteli...
morgen verzonden
Kwaliteitsmanagement met MyLab / Druk 4
2021 || Paperback || Ron Emmerik || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Kwaliteit, milieuzorg, arbozorg én veiligheid vormen in het bedrijfsleven steeds meer een viereenheid. Veilig en milieubewust werken, tegen zo laag mogelijke kosten, onder de juiste arbeidsomstandigheden en met een zo hoog mogelijke kwaliteit is de norm voor de toekomst. Hoe kan een bedrijf aan deze norm voldoen?
Kwaliteitsmanagement geeft een duidelijk en volledig inzicht in de manier waarop organisaties zich kunnen onderscheiden op de kwaliteit van hun bedrijfsvoering, producten en dienste...
Sportmanagement zonder MyLab / Druk 4 (e-book)
2021 || E-book via Bookshelf || Marije van 't Verlaat || Pearson Benelux B.V.
Sportmanagement biedt de toekomstige sportmanager alles wat nodig is om te scoren! Dit praktijkgerichte boek beschrijft op heldere wijze de belangrijkste facetten van sportmanagement. Na een inleidend deel over de (inter)nationale sportwereld en de infrastructuur van sport, is er ruim aandacht voor vraagstukken waarmee sportmanagers te maken krij gen, zoals strategie, cultuur, HRM, financiën, sportrecht, ethiek, en de impact van sociale media. Deze 4e editie is volledig geactualiseerd en ...
morgen verzonden
Onderzoek doen met MyLab / 2e herziene editie
Een praktische inleiding in onderzoeksvaardigheden
2021 || Paperback || Frank Plooij || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Onderzoek doen is een beknopte, duidelijke en overzichtelijke handleiding onder zoeksvaardigheden voor studenten die beginnen met onderzoek. Naast de basis beginselen van het doen van onderzoek leren studenten de opzet en waarde te beoordelen van andere onderzoeken.
Het boek kent drie centrale thema’s: onderzoeksvaardigheden, statistiek en rapportage. Deze thema’s worden in afzonderlijke delen behandeld, waarbij een doorlopende casus de samenhang tussen de onderwerpen inzichtelijk maakt. ...
morgen verzonden
Skills - Verkopen, herziene editie met MyLab / Druk 2
2021 || Paperback || Edwin ten Dam e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Verkopen is een vaardigheid – en met dit boek krijg je die onder de knie. Dit boek leert je een gestructureerd en succesvol verkoopgesprek te leiden. Naast de theoretische basis over verkoop, communicatieve vaardigheden en het verkoopgesprek bevat het boek praktijkopdrachten in de vorm van rollenspelen, groepsopdrachten en assessments. In de afsluitende casus komen veel aspecten van het verkopen nog eens geïntegreerd aan bod.
Verkopen verscheen in de eerste editie onder de titel Verkoopva...
morgen verzonden
Strategisch management, custom editie (Avans)
2021 || Paperback || Trudy Donkers e.a. || Pearson Benelux B.V.
Je docent heeft dit gepersonaliseerde studieboek gecreëerd om je een optimale leerervaring te bieden. Het bevat Pearsoncontent van onze gerenommeerde auteurs en bevat net die extra’s waarvan je docent weet dat je ze nodig hebt – niets meer en niets minder! Sommige docenten hebben er ook hun eigen, op maat gemaakte, leermaterialen aan toegevoegd, die specifiek gericht zijn op jouw opleiding.
Pearson werkt nauw samen met docenten en zet zich in voor het creëren van kwalitatief uitstekend...
morgen verzonden
Principes van marketing met MyLab / Druk 8
2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.
Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...
Skills - Verkopen, herziene editie (e-book)
2021 || E-book via Bookshelf || Edwin ten Dam e.a. || Pearson Benelux B.V.
Verkopen is een vaardigheid – en met dit boek krijg je die onder de knie. Dit boek leert je een gestructureerd en succesvol verkoopgesprek te leiden. Naast de theoretische basis over verkoop, communicatieve vaardigheden en het verkoopgesprek bevat het boek praktijkopdrachten in de vorm van rollenspelen, groepsopdrachten en assessments. In de afsluitende casus komen veel aspecten van het verkopen nog eens geïntegreerd aan bod.
Verkopen verscheen in de eerste editie onder de titel...
Export Planning, 2e editie (e-book)
A 10-step approach
2021 || E-book via Bookshelf || Joris Leeman || Pearson Benelux B.V.
When a company initiates export development and internationalisation, it is essential to follow a systematic strategy formulation and decisionmaking process. Export Planning provides a methodology to plan and achieve globalisation. This process of export planning consists of four phases: export policy, export audit, export plan, and export roll-out. Export Planning describes these 4 phases and provides a 10-step guide for the construction of an international marketing plan.
Export ...