Noordhoff (76)

41,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Branding (e-book)

2022 || E-book via Bookshelf || Andy Mosmans e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Geeft een actueel en helder overzicht van de verschillende stromingen binnen het vakgebied van branding;

- biedt met een canvas praktisch houvast voor het analyseren en activeren van merken;

- is goed gestructureerd en kan met diverse lees- en studeerroutes op meerdere manieren worden gebruikt.

BRANDING geeft een actueel en volledig overzicht van het vakgebied. Vanuit een brede invalshoek geeft dit boek houvast op het gebied van merkmanagement; ‘The Game of the Name’. Onder meer door de...

44,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse / Druk 6 (e-book)

2022 || E-book via Bookshelf || Henk Schilstra || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Studenten leren integrale bedrijfsanalyses uitvoeren vanuit een financieel perspectief;

Een echt 'doe-boek' met veel opdrachten, waarmee de student zelfstandig aan de slag kan;

toegankelijk en actueel, sluit daardoor goed aan op de beroepspraktijk.

Integrale Bedrijfsanalyse leert studenten zelfstandig en systematisch een integrale bedrijfsanalyse uitvoeren vanuit een financieel perspectief. Rapportage is daarbij een belangrijk onderdeel. Studenten maken kennis met de e...

48,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Circulair innoveren en duurzaam ondernemen (e-book)

2022 || E-book via Bookshelf || Bart Bossink || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Biedt een integrale visie op circulaire innovatie en duurzame vernieuwing;

- Inspirerende insteek en oplossingsgericht;

- Behandelt het belang van een bredere innovatiebeweging.

Dit boek behandelt de innovatieve oplossingen die door de jaren heen in de praktijk zijn ontwikkeld door ondernemers en organisaties. Het beoogt daarmee het perspectief te bieden en de mogelijkheden te schetsen die er zijn om duurzaamheidsproblemen op te lossen en te voorkomen. En daar waar mensen zich inspannen om ...

57,96
Direct beschikbaar
+
Bestel

Consumentengedrag, de basis / Druk 7 (e-book)

2022 || E-book via Bookshelf || André Weber || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Toegankelijke inleiding in het vakgebied;

- praktijkgerichte benadering;

- te gebruiken in compacte modules.

Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties.

In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloede...

55,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Retailmarketing / Druk 8 (e-book)

2022 || E-book via Bookshelf || Frank Quix || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Toegankelijk handboek over retailmarketing,

- verbindt de theorie met de dagelijks praktijk in de retail branche;

- het strategisch en tactisch retailmarketingmodel loopt als rode draad door het boek.

In Retailmarketing staat de vraag centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht. Dit in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp, die vooral ingaan op wat retailing is.

Het boek helpt studenten feitenkennis op te bouwen over retail en ...

35,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Basisvaardigheden Taal HBO / Druk 4 (e-book)

2022 || E-book via Bookshelf || Everdien Rietstap e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Traceert en verhelpt deficiënties;

- taalscan geeft snel zicht op basisvaardigheden;

- biedt in ruime mate oefeningen en toetsen.

Van studenten in het hoger beroepsonderwijs wordt verwacht dat zij kunnen schrijven op niveau: effectief en zonder fouten. In de praktijk is dit niet vanzelfsprekend. Basisvaardigheden Taal HBO helpt studenten om hun taalvaardigheden, zoals woordkeus, zinsbouw, alinea-indeling, spelling en interpunctie, te verbeteren.

Basisvaardigheden Taal HBO bestaat uit een b...

45,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Copy & Concept / Druk 7 (e-book)

2022 || E-book via Bookshelf || Bert Thobokholt e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie;

bevat een goede balans tussen theorie en praktijkcases van topbureaus;

schitterend vormgegeven met beelden van succesvolle campagnes.

Copy & Concept is een aanwinst voor het vakgebied van marketingcommunicatie. Het is het enige werk dat het complete creatieve proces behandelt. Alle fasen komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting.

Sinds het verschijnen van de eerste e...

55,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Bestuurlijke informatievoorziening / Druk 7 (e-book)

2022 || E-book via Bookshelf || Willem Leijnse || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Geeft helder inzicht in de basisprincipes van bestuurlijke informatievoorziening;

- toegankelijke en zeer praktijkgerichte methode voor een complex vakgebied;

- boordevol actuele casussen en aansprekende praktijkvoorbeelden.

Bestuurlijke informatievoorziening geeft op beknopte en heldere wijze inzicht in de basisprincipes van bestuurlijke informatievoorziening. De belangrijkste administratieve processen komen aan bod, hierbij staan steeds de begrippen ‘interne behe...

31,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Pedagogische tact, hoe dan? (e-book)

Pedagogisch handelen in de praktijk

2022 || E-book via Bookshelf || José Middendorp e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Leert je, vanuit een verscheidenheid aan ervaringen en inzichten, nadenken over het eigen pedagogische handelen;

- nodigt je uit om jouw persoonlijke pedagogische opdracht te formuleren;

- geschikt voor alle beroepsgroepen die te maken hebben met dagelijks pedagogische handelen in een complexe praktijk.

Als je als startende leerkracht in de praktijk aan het werk gaat, word je direct geconfronteerd met mooie momenten, maar ook met onvoorspelbaarheid. Het gaat dan vaak over pedagogische situa...

62,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Financieel management voor het MKB / Druk 4 (e-book)

2022 || E-book via Bookshelf || André Heezen || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Gedetailleerde beschrijving van de financiële besturing van het mkb;

- behandelt een groot aantal bedrijfseconomische, juridische en fiscale onderwerpen;

- zeer praktijkgericht en sluit aan bij nieuwe ontwikkelingen in het mkb.

In Financieel management voor het MKB staat de financieel-economische besturing van micro- en kleine ondernemingen centraal: eenmanszaken, vennootschappen onder firma en besloten vennootschappen. Aan de hand van een fictieve onderneming behandelt het een groot aanta...