Zoekfilters

Verschijningsjaar
2021 (16)
2020 (13)
2019 (7)
» Toon alle opties (4)
Verschijningsvorm
Paperback (48)
Hardcover (4)
E-book via Bookshelf (3)

Noordhoff (55)

72,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 69,30
+
Bestel

De kern van de administratieve organisatie / Druk 4

SERIE Beheersen van bedrijfsprocessen

2022 || Paperback || Jan-Carel Bast e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Complete en toegankelijke kennismaking met het vak administratieve organisatie;

- Praktijkgericht en voorzien van veel praktische voorbeelden, tussenvragen en casussen;

- volop aandacht voor managementinformatie en het gebruik van ERP-systemen.

De kern van de administratieve organisatie is een basisboek voor het vak Administratieve Organisatie en sluit aan op het competentiegerichte onderwijs. Het boek geeft inzicht in de werking van de administratieve organisatie als onderdeel van bedrijfs...

51,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 49,35
+
Bestel

Corporate Governance / Druk 2

2017 || Paperback || Frans van Luit || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Corporate governance beschrijft hoe organisaties efficiënt en verantwoord geleid kunnen worden, aan de hand van de volgende onderwerpen: besturen, beheersen, controle, informeren en toezicht.

Waarom kiezen voor Corporate governance?

* Bondig en helder;

* bevat de belangrijkste ontwikkelingen in het vakgebied van corporate governance;

* biedt studenten een goed beeld van het werkveld.

Met Corporate governance leren studenten hoe het bestuur van ondernemingen in de praktijk vorm krijgt. Daarnaast b...

69,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 5

2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook

- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...

54,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 52,20
+
Bestel

Dit is onderzoek! / Druk 3

2019 || Hardcover || Ben Baarda || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Toegankelijke en enthousiasmerende gids voor praktijkgericht kwalitatief en kwantitatief onderzoek;

- behandelt de essentie van onderzoek in vier praktische stappen;

- met handige checklists voor het zelf opzetten en uitvoeren van onderzoek.

Dit is onderzoek! leert hbo-studenten in vier stappen onderzoek doen. Het boek behandelt kort en krachtig de theorie en de praktijk van onderzoek en bevat een schat aan onderzoeksvoorbeelden, direct toepasbaar bij projecten, stage- en afstudeeropdrachte...

99,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 94,95
+
Bestel

Handboek organisatie en management / Druk 9

Een praktijkgerichte benadering

2019 || Hardcover || Jos Marcus e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook || top 10 voorgeschreven ORM

- praktijkgerichte inleiding op het vakgebied;

- behandelt actuele thema’s zoals digitale business transformatie en maatschappelijk verantwoord ondernemen;

- met uitgebreide online ondersteuning, talrijke opdrachten en actuele cases.

Handboek organisatie en management is een interactieve en praktijkgerichte inleiding op het vakgebied. De theorie van management en organisatie wordt door de bekende auteurs Jos Marcus en Nick van Dam helder uitgelegd aan de hand van veel praktijkvoorbeelden. H...

41,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Branding (e-book)

2022 || E-book via Bookshelf || Andy Mosmans e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Geeft een actueel en helder overzicht van de verschillende stromingen binnen het vakgebied van branding;

- biedt met een canvas praktisch houvast voor het analyseren en activeren van merken;

- is goed gestructureerd en kan met diverse lees- en studeerroutes op meerdere manieren worden gebruikt.

BRANDING geeft een actueel en volledig overzicht van het vakgebied. Vanuit een brede invalshoek geeft dit boek houvast op het gebied van merkmanagement; ‘The Game of the Name’. Onder meer door de...

64,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Navigeren met KPI-Dashboards / Druk 2

2022 || Paperback || Eldert de Jager e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Compleet maar overzichtelijk boek waarin de sturing van het bedrijfsactiviteiten centraal staat;

- biedt een samenhangende aanpak om de Key Point Indicators (KPI’s) te bepalen en te sturen;

- het KPI-dashboard zorgt voor gecontroleerd en gebalanceerd navigeren van alle bedrijfsactiviteiten.

In de planning en sturing van bedrijfsactiviteiten staat het KPI-dashboard centraal, daarbij wordt er met zo min mogelijk, maar wel met de juiste parameters gestuurd. Met Navigeren met KPI-Dashboards l...

97,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 93,05
+
Bestel

Bedrijfsadministratie met ERP / Druk 2

2020 || Paperback || Hans van der Hoeven || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Theorieboek met apart praktijkboek Bedrijfsadministratie met ERP in Dynamics 365 Business Central;

- uniek door de procesgeoriënteerde aanpak van boekhouden en ERP;

- enige lesmethode die aansluit bij de beroepspraktijk van nu.

Bedrijfsadministratie met ERP sluit aan bij de grote veranderingen in het vakdomein bedrijfsadministratie. In de beroepspraktijk wordt een sterke nadruk gelegd op procesoriëntatie en vindt integratie plaats tussen bedrijfsadministratie en ERP en tussen de domeinen ...

89,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 85,45
+
Bestel

Marketing Kernstof / Druk 9

2020 || Paperback || Hans Vosmer e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Marketing Kernstof is een uitgebreide introductie in het vakgebied marketing. Het boek beschrijft de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. Het boek besteedt aandacht aan onderwerpen als marketingomgeving, -organisatie en -planning, consumentengedrag en markt- en marketingonderzoek. Deze nieuwe editie is uitgebreid met actuele voorbeelden en artikelen. Ten opzichte van de vorige editie is in deze editie meer aandacht gegeven aan verkoop en verkoopmanagement als essentieel...

64,95
Levertijd: 8 werkdagen
met 5% korting 61,70
+
Bestel

De financiële functie: Beslissingen en planning / Druk 5

2018 || Paperback || André Heezen || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Concrete benadering van abstracte materie;

- Toegankelijke, brede insteek;

- Met veel oefeningen.

Beslissingen en planning behandelt specifieke taakgebieden van het financieel-economisch management aan de hand van concrete vragen als 'Hoe beslist de manager of een geplande investering uitgevoerd moet worden?' en 'Hoe stel je een optimaal het debiteuren- en crediteurenbeleid op?' Beslissingen en planning levert het instrumentarium om dergelijke beslissingen te onderbouwen. Het is zeer toega...