Zoekfilters
› Management & bedrijfsk... (5)
› Management (4)
› Communicatie & Talen (2)
› Economie (2)
› Hogeschool Rotterdam (15)
› Saxion (13)
› Haagse Hogeschool (HHS... (11)
» Toon alle opties (7)
Noordhoff (25)
morgen verzonden
Cijfers Spreken / Druk 6
overtuigen met onderzoek en statistiek
2016 || Paperback || Joep Brinkman e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Cijfers spreken behandelt de opzet van een onderzoek in combinatie met statistiek en de interpretatie van de resultaten. Het accent ligt daarbij op de praktische toepassing en logische begripsvorming, niet op formules.
Waarom kiezen voor Cijfers Spreken?
accent ligt op praktische toepassing en logische begripsvorming;
slaat een brug tussen theorievakken, computerpractica en projecten;
uitgebreide digitale ondersteuning voor docent en student.
Cijfers spreken benadert onderzoek vooral vanuit ...
morgen verzonden
Inleiding tot de marketing / Druk 5
2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook
- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;
- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;
- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...
morgen verzonden
Handboek strategisch eventmarketing / Druk 1
2022 || Paperback || Leon Kruitwagen || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
De tijd van een event om het event ligt ver achter ons. De mogelijkheden die het event biedt om de kracht van live-communicatie effectief in te zetten zijn ongekend. Met de impact van een event kun je vrijwel elke doelstelling behalen. Aantoonbaar effectief, breed inzetbaar en persoonlijk – deze eigenschappen maken het event geliefd bij directie, sales, HRM, marketing- en communicatie-afdelingen.
De eventprofessional van nu heeft dan ook meer in z’n mars dan alleen servicegeric...
morgen verzonden
Navigeren met KPI-Dashboards / Druk 2
2022 || Paperback || Eldert de Jager e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Compleet maar overzichtelijk boek waarin de sturing van het bedrijfsactiviteiten centraal staat;
- biedt een samenhangende aanpak om de Key Point Indicators (KPI’s) te bepalen en te sturen;
- het KPI-dashboard zorgt voor gecontroleerd en gebalanceerd navigeren van alle bedrijfsactiviteiten.
In de planning en sturing van bedrijfsactiviteiten staat het KPI-dashboard centraal, daarbij wordt er met zo min mogelijk, maar wel met de juiste parameters gestuurd. Met Navigeren met KPI-Dashboards l...
morgen verzonden
Essentie van dienstenmarketingmanagement / Druk 3
2021 || Paperback || Ton Borchert || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Compact en toch zeer compleet;
- veel aandacht voor o.a. data analytics, customer touchpoints en de deeleconomie;
- handige ondersteunende website met extra les- en studiemateriaal.
Essentie van dienstenmarketingmanagement leert studenten hoe zij binnen dienstverlenende organisaties op een efficiënte manier invulling kunnen geven aan het marketingbeleid. Daarbij wordt zowel gekeken naar de offline als online marketingtools waarover organisaties beschikken. Het is daarmee een zeer praktisch...
morgen verzonden
Professioneel inkopen / Druk 6
2021 || Paperback || Kees Gelderman e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Compleet overzicht van alle relevante aspecten van inkopen;
- aandacht voor duurzaamheid, digitalisering en alternatieve vormen van aanbesteding;
- veel praktijkvoorbeelden die de theorie illustreren.
Professioneel inkopen biedt een complete en toegankelijke beschrijving van de belangrijkste aspecten van inkopen. Het boek geeft een overzicht van de inkoopproblematiek en laat zien welke modellen en factoren daarop van invloed zijn.
Het boek is opgebouwd uit drie delen. Het eerste deel beschr...
morgen verzonden
Zo maak je een facilitair plan / Druk 2
2016 || Paperback || Ronald Beckers e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Met Zo maak je een facilitair plan leer je in acht heldere stappen een facilitair plan te schrijven. Met diverse online tools.
Waarom kiezen voor Zo maak je een facilitair plan?
* leert je in acht heldere stappen een facilitair plan te schrijven;
* geen voorkennis of ervaring nodig;
* inclusief ondersteunende website met allerlei handige tools.
Zo maak je een facilitair plan leidt je stapsgewijs door een project dat bijvoorbeeld gericht is op het opzetten van een facilitaire dienst, het opste...
morgen verzonden
Praktisch Bedrijfsrecht / Druk 5
2022 || Paperback || Joris Fiers e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Sterke koppeling tussen de theorie en de praktijk;
- sluit aan bij de belevingswereld van hbo-studenten;
- bevat veel voorbeelden en oefencasussen.
Praktisch Bedrijfsrecht biedt inzicht in de belangrijkste juridische zaken die zich afspelen in het bedrijfsleven. Onderwerpen als rechtsvormen, vestiging, (koop)overeenkomsten, aansprakelijkheid, intellectueel eigendom, faillissement, personeel, mededinging, personen- en familierecht en internationale handel komen aan bod. Dit boek geeft docent...
morgen verzonden
Basisboek Facility Management / Druk 3
2020 || Paperback || Bernhard Drion e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Eerste basisboek over facilitymanagement, aangevuld en becommentarieerd door docenten aan facilitymanagement-opleidingen;
- beschrijft het vak introducerend en enthousiasmerend in haar volle breedte;
- biedt afwisselend een theoretisch kader en geeft inzicht in de praktijk.
Basisboek Facilitymanagement introduceert het facilitaire vakgebied. Het geeft antwoord op vragen als: Wat is facility management? Wat doet een facility- professional? Wat zijn facilitaire producten en diensten? Hoe rich...
morgen verzonden
Bedrijfskunde Integraal / Druk 3
2020 || Paperback || Peter Thuis e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Bedrijfskunde Integraal geeft een overzicht van een bedrijf als geheel en van elk afzonderlijk bedrijfsonderdeel. Vanuit dit perspectief kan gewerkt worden aan oplossingen voor bedrijfskundige problemen. Het boek bestaat uit drie delen waarin steeds een vraag centraal staat: Wat is een bedrijf? Hoe werkt een bedrijf? Hoe werkt een bedrijfskundige? Het boek is integraal en interdisciplinair: zo krijgt de student inzicht in de werking van bedrijven en de interactie met hun omgeving. Daarnaast i...