Noordhoff (15)

69,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 5

2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook

- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...

65,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 62,65
+
Bestel

Gesprekken in organisaties / Druk 7

2022 || Paperback || Yvonne Gramsbergen-Hoogland e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Behandelt zowel twee- als groepsgesprekken;

- elk gespreksonderwerp wordt apart behandeld waardoor het modulair ingezet kan worden;

bevat veel opdrachten.

Gesprekken in organisaties heeft de afgelopen decennia duidelijk zijn waarde bewezen. Het wordt bij tientallen opleidingen in het hoger onderwijs gebruikt en is hét standaardwerk in Nederland en België over professionele gespreksvoering in organisaties.

Gesprekken in organisaties bestaat uit drie delen:

In deel I worden de basisvaardigh...

68,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 65,50
+
Bestel

Lean Six Sigma / Druk 2

Handleiding voor het toepassen van Lean en Six Sigma

2021 || Paperback || Willem Salentijn || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste Nederlandstalige studieboek over deze methode;

- biedt een handig en logisch stappenplan;

- met uitgebreide online ondersteuning.

Lean Six Sigma is een uitgebreide introductie tot de methodes LEAN en Six Sigma om bedrijfsresultaten aantoonbaar te optimaliseren. Waar LEAN zich primair concentreert op de verwerking, kijkt Six Sigma naar de inputfactoren. Uitgangspunt hierbij is dat de bedrijfsprocessen volledig afgestemd moeten zijn op de klant.

Het boek gaat te werk aan de hand va...

63,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 60,33
+
Bestel

Communicatie voor Bedrijfskundigen

2018 || Paperback || Tjeerd de Jong e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Bedrijfskundigen verbeteren en vernieuwen bedrijfsprocessen en halen het beste uit organisaties en medewerkers. Daarbij moeten ze verschillende rollen met bijbehorende communicatieve vaardigheden kunnen vervullen: de adviseur, de manager, de onderzoeker en de ethisch handelend bedrijfskundige. Communicatie voor Bedrijfskundigen licht toe welke vaardigheden (toekomstige) bedrijfskundigen zich eigen moeten maken en hoe ze deze vaardigheden in kunnen zetten om een veelzijdige probleemoplosser te...

37,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 36,05
+
Bestel

De complete professional / Druk 5

Persoonlijke ontwikkeling, competenties en Bildung

2021 || Paperback || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Praktisch handboek voor iedere hbo-student;

- focust op de beroepscompetenties;

- draagt bij aan het opleiden van een maatschap bewuste professional.

De complete professional is een praktisch handboek voor iedere hbo-student. Het boek helpt studenten belangrijke beroepscompetenties te verwerven en draagt zo bij aan het opleiden van een maatschappelijk bewuste professional. Binnen het boek staan goed burgerschap en persoonlijke ontwikkeling centraal. Het gaat dus zowel om de ontwikkeling al...

67,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 64,55
+
Bestel

Praktisch Bedrijfsrecht / Druk 5

2022 || Paperback || Joris Fiers e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Sterke koppeling tussen de theorie en de praktijk;

- sluit aan bij de belevingswereld van hbo-studenten;

- bevat veel voorbeelden en oefencasussen.

Praktisch Bedrijfsrecht biedt inzicht in de belangrijkste juridische zaken die zich afspelen in het bedrijfsleven. Onderwerpen als rechtsvormen, vestiging, (koop)overeenkomsten, aansprakelijkheid, intellectueel eigendom, faillissement, personeel, mededinging, personen- en familierecht en internationale handel komen aan bod. Dit boek geeft docent...

81,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 77,85
+
Bestel

Marktonderzoek / Druk 10

2021 || Paperback || Mirjam Broekhoff e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Dé standaard op het gebied van marktonderzoek;

- praktisch en helder gestructureerd handboek voor het complete marktonderzoeksproces;

- biedt alle tools om het onderzoeksproces stapsgewijs uit te kunnen voeren.

Marktonderzoek is het complete basisboek voor alle opleidingen waar studenten in het kader van afstuderen of stage zelf marktonderzoek doen. Het onderzoeksproces staat centraal, waarbij de nadruk ligt op het onderlinge verband tussen de verschillende fasen van onderzoek. Er is uitge...

72,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 69,30
+
Bestel

Managementvaardigheden / Druk 4

2020 || Paperback || Fons Koopmans e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

* Managementvaardigheden die essentieel zijn voor het veranderend werkveld;

* met nieuwe kennis binnen een actuele Nederlandse context;

* uniek kader om managementvaardigheden eigen te maken met vaardigheidstraining en zelfonderzoek.

Managementvaardigheden biedt praktisch toepasbare theorieën over managen en leidinggeven met geactualiseerde oefeningen die passen binnen het nieuwe leren. In deze nieuwe editie wordt de student nog meer geprikkeld tot zelfonderzoek en kritisch leren denken en k...

42,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...

67,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 64,55
+
Bestel

Ondernemen met informatie / Druk 10

Informatiekunde

2022 || Paperback || Jan Snijders e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Is afgestemd op beroepscompetenties, na elk hoofdstuk beheerst de student nieuwe (informatiekundige) vaardigheden;

- bevat aansprekende actuele praktijkvoorbeelden, nieuwsitems en focusartikelen;

- de digitale samenleving is door het hele boek heen gevlochten.

Ondernemen met informatie laat studenten in drie samenhangende delen kennismaken met de informatievoorziening in een onderneming. Het eerste deel van het boek bespreekt de essentie van de informatievoorziening en de bedrijfsprocessen ...