Zoekfilters
Haystack (20)
morgen verzonden
Salestech
Bouw de ultieme salesmachine
2023 || Paperback || Hanneke Vogels || Haystack
De toekomst van sales is digitaal. Wie morgen meer wil verkopen, moet vandaag investeren in technologie. Niets doen is geen optie.
Technologie biedt ongekende kansen voor verkopers. Sociale media, CRM-systemen, kunstmatige intelligentie: wie slim gebruikmaakt van alle mogelijkheden bereikt meer klanten, versnelt het verkoopproces en verkoopt meer.
Salestech-expert Hanneke Vogels beschrijft op toegankelijke wijze hoe salestech werkt en hoe je verkoopondersteunende technologieën kunt inzetten...
morgen verzonden
Moeiteloos veranderen
Waarom veranderen beter gaat als je stopt met managen
2023 || Paperback || Theo Kroese || Haystack
Organisatieverandering kun je niet afdwingen. De beste verandering ontstaat op natuurlijke wijze wanneer mensen samen in beweging komen, gedreven door een gedeelde ambitie.
Traditioneel verandermanagement is traag, moeizaam en nauwelijks succesvol. Dat komt omdat het uitgaat van aansturing en controle, ingefluisterd door wantrouwen en angst. Het druist in tegen de menselijke natuur en leidt eerder tot fricties die verandering en groei belemmeren. Medewerkers en managers worden er ongelukkig v...
morgen verzonden
Pitchen met power
Zakpocket met overtuigingskracht
2023 || Paperback || Ralf Fleuren || Haystack
Het is belangrijker dan ooit dat je mensen snel overtuigt.
Een minuut, meer tijd heb je niet.
We worden elke dag gebombardeerd met boodschappen. Als je nog wilt opvallen, dan heb je een geniale pitch nodig. Hoe je die ontwikkelt, lees je in dit boek van meesterpitcher Ralf Fleuren. Hij leerde duizenden sprekers pitchen en ontwikkelde zo een waterdichte methode voor het schrijven van een pitch waarmee je iedereen kunt overtuigen. In ‘Pitchen met power’ leer je wat werkt:
• Wat triggert ...
morgen verzonden
Heel de samenleving
Zeven interventies voor vitaal bestuur in de zorg
2023 || Paperback || Marieke van Voorn || Haystack || met inkijkexemplaar
Leiders van maatschappelijke organisaties hebben een cruciale positie in de samenleving. Zij kunnen hun organisatie maken of breken. In dit boek lees je hoe helende leiders een brug kunnen vormen naar rechtvaardige en gelijkwaardige vormen van samenwerking met impact voor heel de samenleving.
Marieke van Voorn verheldert met een met een mix van scherpzinnigheid, diepgang en warmte wat de oorsprong is van overregulering, polarisatie en integriteitsvraagstukken. Op inspirerende wijze legt ze d...
morgen verzonden
Waarom schrijf je geen boek?
Zo schrijf je een non-fictieboek dat mensen raakt
2023 || Paperback || Geerhard Bolte || Haystack
Het schrijven van een non-fictieboek is de beste manier om jezelf op de kaart te zetten. Dat wil jij ook, maar wat komt daar allemaal bij kijken?
Een goed boek schrijven is moeilijk. Als het makkelijk was, dan deed de lezer het zelf wel. Maar met de adviezen van schrijver en uitgever Geerhard Bolte gaat het je ongetwijfeld lukken. In dit boek beschrijft hij alles wat je moet weten om een aantrekkelijk boek te schrijven.
Stop met dagdromen en begin gewoon. Het is de moeite waard: er is maar Ã...
morgen verzonden
Overleven op de apenrots
Succesvol alignen, connecten en levelen in een corporate
2023 || Paperback || Koen Durlinger || Haystack
Of we het willen of niet: we zitten allemaal op de apenrots. Maar waar wil jij precies zitten? En tegen welke prijs? Ontdek het met de geschreven en ongeschreven regels van de corporate cultuur.
Werken in een grote organisatie kan overweldigend zijn. Organisatiestructuren veranderen aan de lopende band, de hiërarchie tussen collega's is onbegrijpelijk en de afkortingen worden verzonnen waar je bijstaat. Hoe kun je hier overleven?
Na het lezen van deze gids spreek je het jargon van je soo...
morgen verzonden
Hoe zal ik het zeggen
Sleutelen aan je stem voor sprekende professionals en professionele sprekers
2023 || Paperback || Alex Boon || Haystack
Heb je een goed verhaal, maar komt je boodschap niet over? Hoog tijd om aan je stem te werken!
Je stem bepaalt hoe graag mensen naar je luisteren. Gelukkig is het geen statisch instrument: je kunt eraan sleutelen om je boodschap te onderstrepen en te verstevigen. Met dit boek doe je dat stapsgewijs op een speelse en vanzelfsprekende manier. Ga aan de slag met alle oefeningen, praktische tips en herkenbare voorbeelden en word een aantrekkelijke spreker.
Het gaat er niet alleen om wat je zegt, ...
morgen verzonden
Continu verbeteren
Een kookboek voor organisatieverbeteraars
2023 || Paperback || André van Hofwegen e.a. || Haystack
Het succes van organisaties wordt bepaald door de kwaliteit en de snelheid waarmee je continu je bedrijfsprocessen verbetert. Daarbij kun je gebruikmaken van Lean, Six Sigma of andere populaire verbetermethoden en -technieken. Maar welke moet je wanneer inzetten en hoe werken ze samen?
In dit boek beschrijven de auteurs beproefde recepten voor het ontwikkelen en implementeren van geslaagde verbetertrajecten. Ze laten overtuigend zien dat als je werkt vanuit een sterke filosofie, methoden en ...
morgen verzonden
De start-up scorecard
Het geheim van succesvolle start-ups ontrafeld
2023 || Paperback || Geert-Jan Smits || Haystack
Waarom groeit de ene start-up uit tot een miljardenbedrijf terwijl de andere mislukt? Dit boek beschrijft de succesfactoren die bepalen of er muziek zit in een startende onderneming.
Aan de hand van de vier dimensies Purpose, Profit, People en Product kun je met de scorecard berekenen of een onderneming excelleert op het gebied van groei, winstgevendheid en maatschappelijke impact. Je ziet direct of een start-up succesvol is of gedoemd om te mislukken. Met de scorecard krijg je:
• inzicht i...
morgen verzonden
Trendtrading
De winnende strategie om te profiteren van trends in de aandelenmarkt
2023 || Paperback || Stefan Kneppers || Haystack
Leveren je beleggingen te weinig op? Kies dan voor een professionele aanpak en profiteer van trends in de aandelenmarkt.
Elke belegger weet dat hij een aandeel moet kopen op het dieptepunt, en verkopen op het hoogtepunt. Maar wanneer is dat? De meeste beleggers gaan hiermee de mist in omdat ze zich laten leiden door hun emoties. Ze lezen wat goed nieuws en geven vervolgens veel geld uit aan een aandeel dat misschien niet verder gaat stijgen. Ze hebben de trend gemist.
Als je succesvol wilt b...