Studieboeken (23)

41,99
Levertijd: 3 werkdagen
+
Bestel

Handboek Social media marketing, 3e editie

2022 || Paperback || Patrick Petersen || Duuren Media, Van || met inkijkexemplaar

Social media hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Media Marketing helpt de lezer een strategie voor social media te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business. Het boek kent een groot aanbod van cases, onderzoeken en inzichten van aansprekende experts en biedt een aanvullende website met cases en extra digitaal materiaal. Het handboek is ee...

49,50
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 47,03
+
Bestel

Digital marketing en E-commerce expert / Druk 1

2022 || Paperback || Tim Gorter e.a. || Edufocus

Deze methode is specifiek voor niveau 4 opleidingen die bezighouden met digital marketing, zoals voor de opleiding E-commerce manager. De student leert hoe hij succesvol een digitale strategie moet opzetten met de inzet van diverse applicaties, waaronder websites, webshops, social media apps en advertentie tools. De student krijgt een gedegen inzicht in de mogelijkheden en beschikt daarmee over alle nodige en beschikbare kennis binnen dit interessante werkveld. Hij is in staat om voor opdrach...

51,50
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 48,93
+
Bestel

Handboek strategisch eventmarketing / Druk 1

2022 || Paperback || Leon Kruitwagen || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

De tijd van een event om het event ligt ver achter ons. De mogelijkheden die het event biedt om de kracht van live-communicatie effectief in te zetten zijn ongekend. Met de impact van een event kun je vrijwel elke doelstelling behalen. Aantoonbaar effectief, breed inzetbaar en persoonlijk – deze eigenschappen maken het event geliefd bij directie, sales, HRM, marketing- en communicatie-afdelingen.

De eventprofessional van nu heeft dan ook meer in z’n mars dan alleen servicegeric...

72,50
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 68,88
+
Bestel

Consumentengedrag, de basis / Druk 7

2022 || Paperback || André Weber || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Toegankelijke inleiding in het vakgebied;

- praktijkgerichte benadering;

- te gebruiken in compacte modules.

Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties.

In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consu...

40,50
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 38,48
+
Bestel

Positioneren / Druk 5

Stappenplan voor een scherpe positionering

2022 || Paperback || Jaap van der Grinten e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

In onze multimediale samenleving is de vraag hoe mensen over je spreken steeds belangrijker geworden. Positioneren is een marketingtechniek die je helpt de beeldvorming rond jezelf of een product, dienst of organisatie proactief te sturen.

Positioneren is geschreven vanuit het perspectief van de manager, waardoor je de kennis direct in de praktijk kunt toepassen. Op de bijbehorende website www.positioneren5edruk.nl vind je oefenopgaven en achtergrondinformatie.

Deze vijfde druk is op tal van ...

28,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 27,50
+
Bestel

Verbindende e-mailmarketing

Alles over het versturen van een succesvolle nieuwsbrief

2022 || Paperback || Judith Hompe || Boekengilde B.V.

alles over het versturen van een succesvolle nieuwsbrief.

In dit prettig leesbare boek vind je veel tips om het versturen van je nieuwsbrieven weer leuk te maken. Je ontdekt hoe je meer abonnees krijgt, hoe je ze kunt boeien en binden en hoe je een prettige verbinding met ze aangaat. Uiteraard kan e-mailmarketing niet zonder een website en social media en over je openingspercentages is ook genoeg te vertellen. Een boek dat thuishoort op het bureau van elke zzp-er en de marketing afdeling van ...

13,50
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 12,83
+
Bestel

Werkboek Digital Marketing en E-commerce Expert / Druk 1

2022 || Paperback || Tim Gorter e.a. || Edufocus

Deze methode is specifiek voor niveau 4 opleidingen die bezighouden met digital marketing. Dit betreft het werkboek waarin een verscheidenheid aan opdrachten is opgenomen. De student leert hoe hij succesvol een digitale strategie moet opzetten met de inzet van diverse applicaties, waaronder websites, webshops, social media apps en advertentie tools. De student krijgt inzicht in de diverse mogelijkheden en kan daarmee de opgedane kennis direct toepassen in de praktijk. Hij is in staat om voor ...

56,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 54,10
+
Bestel

Copy & Concept / Druk 7

2022 || Paperback || Bert Thobokholt e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie;

bevat een goede balans tussen theorie en praktijkcases van topbureaus;

schitterend vormgegeven met beelden van succesvolle campagnes.

Copy & Concept is een aanwinst voor het vakgebied van marketingcommunicatie. Het is het enige werk dat het complete creatieve proces behandelt. Alle fasen komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting.

Sinds het verschijnen van de eerste e...

19,99
Levertijd: 3 werkdagen
+
Bestel

Don't Fck Up Your Baby

The Ultimate Guide to Raising Your Newborn Brand

2022 || Paperback || Coen Luijten e.a. || BIS Publishers || met inkijkexemplaar

Newborn brands are like babies, you can be very proud of it and feel great love for it. They can also take up all your time and give you sleepless nights. This doesn’t matter, if they grow up to be big (and strong), it was all worth it. To prepare children for the big world, you have to help them develop their personalities, let them get the best out of their DNA.

The same goes for a newborn brand, successfully nurturing a project is an all-encompassing process. There’s a lot that comes w...

77,50
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 73,63
+
Bestel

Financieel management voor het MKB / Druk 4

2022 || Paperback || André Heezen || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Gedetailleerde beschrijving van de financiële besturing van het mkb;

- behandelt een groot aantal bedrijfseconomische, juridische en fiscale onderwerpen;

- zeer praktijkgericht en sluit aan bij nieuwe ontwikkelingen in het mkb.

In Financieel management voor het MKB staat de financieel-economische besturing van micro- en kleine ondernemingen centraal: eenmanszaken, vennootschappen onder firma en besloten vennootschappen. Aan de hand van een fictieve onderneming behandelt het een groot aanta...