Zoekfilters
Studieboeken (17)
Customer Experience, van cult naar cultuur
Fasegewijs de volledige organisatie CX-gedreven met het Service Excellence gedachtegoed
2024 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Boom
Veel CX-professionals lopen tegen grenzen aan die verhinderen dat Customer Experience (CX) een organisatiecompetentie wordt. Het blijft beperkt tot activiteiten van een front-officeafdeling of van een specialistische stafafdeling, omdat het niet als chefsache wordt gezien.
Dit boek biedt een concrete, beproefde en gefaseerde aanpak om CX integraal in een organisatie in te bedden, zodat het organisatiecultuur wordt. De aanpak is gebaseerd op grondig onderzoek van de auteurs naar de ervaringen...
Interne communicatie bij verandering / Druk 3
van middelen- naar interventiedenken
2013 || Paperback || Huib Koeleman || Boom
* Al meer dan 10 jaar hét basisboek voor verandercommunicatie.
* 7 visies op verandering; kies de versie die past bij jouw verandering.
* Gebaseerd op erkende veranderaanpakken van De Caluwé & Vermaak, Boonstra, Van Ruler en Factor C.
* 35 verschillende interventiemogelijkheden, op verandervisie gesorteerd.
* 6 fasen van het proces in detail beschreven.
* Tips en voorbeelden uit de praktijk.
Interne communicatie is dé succesfactor voor het slagen van veranderingstrajecten. De vraag naar he...
Positioneren / Druk 5
Stappenplan voor een scherpe positionering
2022 || Paperback || Jaap van der Grinten e.a. || Boom || met inkijkexemplaar
In onze multimediale samenleving is de vraag hoe mensen over je spreken steeds belangrijker geworden. Positioneren is een marketingtechniek die je helpt de beeldvorming rond jezelf of een product, dienst of organisatie proactief te sturen.
Positioneren is geschreven vanuit het perspectief van de manager, waardoor je de kennis direct in de praktijk kunt toepassen. Op de bijbehorende website www.positioneren5edruk.nl vind je oefenopgaven en achtergrondinformatie.
Deze vijfde druk is op tal van ...
De perfecte positionering paperback
Stop denken in oplossingen, start denken in problemen
2021 || Paperback || Julian Stevense || Boom
Contentbijbel (Heruitgave)
2018 || Paperback || Cor Hospes || Boom
Miljarden mensen hebben de Bijbel gelezen en lezen dat boek nog steeds. In de meest succesvolle romans, blockbusting films en allerberoemdste schilderijen wordt naar verhalen uit het boek verwezen. En diezelfde verhalen doen honderdduizenden wekelijks uitbarsten in gezang en gebed. Dat zou elk merk zich toch wensen. Content voor de eeuwigheid. De Contentbijbel leert je hoe.'Een uitweg in het contentcircus. In klare en kleurrijke taal. Hospes maakt je gedachten los en helpt je nieuwe wegen te ...
Digital Marketing, van strategie tot praktijk
2023 || Paperback || Paul Kramer || Boom
Kennis over digital marketing is onmisbaar voor iedere organisatie en marketeer. Veel on-line marketeers focussen bij hun werk vooral op ‘analytics’. Terwijl een sterke strategische basiskennis en creativiteit in marketing minstens zo belangrijk zijn. In deze uitgave wordt aan deze facetten uitgebreid aandacht besteed om zo in de praktijk écht het onderscheid te kunnen maken.
Achtereenvolgens komen aan bod: de rol van online marketing in een organisatie, het digi-tal marketingcanvas, de ...
Inleiding marketing - een introductie in een dynamisch vakgebied
een introductie in een dynamisch vakgebied
2015 || Paperback || Stefan Renkema || Boom || met inkijkexemplaar
De wereld van de marketing is continu in beweging.Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing.Consumenten vergelijken producten online en sturen hun ervaringen de wereld in via Twitter of reviewsites. Daar zijn waar je klant zich bevindt, is meer dan ooit cruciaal voor de marketeer. Want bij marketing draait het om luisteren naar je klant.
In Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingv...
De kunst van een overtuigend marketingplan / Druk 1
Bouwstenen voor de marketingpraktijk
2025 || Paperback || Paul Blok e.a. || Boom
Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.
Een marketingplan maken is niet zo moeilijk, maar een overtuigend marketingplan maken is dat wel. Dat overtuigen is nodig om draagvlak te krijgen én om succesvol te zijn bij de uitvoering van het plan.
‘Hoe overtuig je met een marketingplan?’ brengt het maken van een marketingplan terug tot de essentie: diagnose, strategie, planning en uitvoering. Het presenteert de verschillend...
Online Brand Identity
the ultimate guide to designing your (digital) branding strategy
2017 || Paperback || Joris Merks-Benjaminsen || Boom
Five to ten years form now the majority of all advertising, including TV, radio, print, and outdoor advertising, will be bought through digitla automated trading systems. Imagine a world where people only watch ads they want to watch at moments that suit them, rather than ads we want them to watch at moments that suit us. How would your brand and advertising strategy change? Which of the things you do now would no longer work? Which assets and skills do you lack? Would your job still exist? A...
Marketing en accountability, 2e druk / Druk 2
2013 || Paperback || Rien Hummel || Boom
Wat is de toegevoegde waarde van de marketingfunctie voor een organisatie?
Hoe maakt de marketeer duidelijk dat hij meer budget nodig heeft? Hoe verklaart
de marketeer achteraf waarom de resultaten tegenvallen of juist meevallen? Zijn
deze resultaten toe te wijzen aan zijn marketingkeuzes of zijn er andere verklaringen te vinden? Marketeers lopen steeds vaker tegen deze vragen aan. We spreken dan over accountability in de marketingfunctie.
De vraag is: hoe maak je de marketingfunctie accounta...