Zoekfilters

Categorie
Marketing (3)
Businessmodel (2)
Verschijningsjaar
2020 (7)
2021 (7)
2023 (5)
» Toon alle opties (5)
Uitgever
Noordhoff (16)
Boom (3)
Business Contact (3)
» Toon alle opties (2)

Studieboeken (32)

34,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 32,78
+
Bestel

Deskresearch met MyLab / Druk 3

informatie zoeken en kritisch beoordelen

2020 || Paperback || Maarten van Ven e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Deskresearch is een handleiding voor het zoeken en kritisch verwerken van informatie.

Door middel van een stappenplan, de Big 6, wordt de lezer begeleid bij het doen van literatuuronderzoek en het vinden van de juiste informatie. Elk hoofdstuk gaat in op een specifieke fase van het zoeken naar en verwerken van informatie: van het formuleren van een goede zoekvraag tot het evalueren van de kwaliteit van de rapportage.

In deze derde editie is speciale aandacht besteed aan het actualiseren van d...

39,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Duurzaam organiseren

Template voor het ontwikkelen van nieuwe businessmodellen

2020 || Paperback || Jan Jonker e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

‘Duurzaam organiseren’ is noodzakelijk geworden; de tijd van praten is voorbij. Dit vraagt om passende businessmodellen met positieve impact. In de praktijk van alledag geeft dit de nodige problemen. Het vraagt immers om een andere kijk op het organiseren van waardecreatie, van financiële naar meervoudige waardecreatie. Deze publicatie reikt het Business Model Template aan om in deze lacune te voorzien. Het biedt ondernemers en studenten een gestructureerde aanpak om te komen tot een duu...

79,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Principes van marketing met MyLab / Druk 8

2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.

Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...

29,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
+
Bestel

Testing Business Ideas / 1st edition

A Field Guide for Rapid Experimentation

2019 || Paperback || David J. Bland e.a. || Wiley

A practical guide to effective business model testing 7 out of 10 new products fail to deliver on expectations. Testing Business Ideas aims to reverse that statistic. In the tradition of Alex Osterwalder's global bestseller Business Model Generation, this practical guide contains a library of hands-on techniques for rapidly testing new business ideas.

Testing Business Ideas explains how systematically testing business ideas dramatically reduces the risk and increases the likelihood of success...

27,90
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 26,51
+
Bestel

Marketing in de nieuwe economie / Druk 1

Handleiding voor het creëren van échte waarde

2020 || Paperback || Marco Kuijten || Point

Vraag jij jezelf weleens af hoe opvattingen over de economie het werk van de marketeer beïnvloeden? Wie in de maatschappij en de politiek rondkijkt, ziet iets opvallends: onze honderd jaar oude ideeën over de economie zijn aan het veranderen. Aannames over de economie worden ter discussie gesteld.

Kan onze economie wel onbeperkt blijven groeien?

Draagt onze economie wel voldoende bij aan een groei in welzijn?

Profiteert iedereen voldoende van de groei in welvaart?

In Marketing in de nieuwe ...

25,00
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 23,75
+
Bestel

Blue Ocean Shift / Druk 1

nieuwe markten ontginnen en innovatie versnellen

2017 || Paperback || W. Chan Kim e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

De Blauwe Oceaan’ werd als strategisch begrip door W. Chan Kim en Renée Mauborgne geïntroduceerd in hun gelijknamige, baanbrekende internationale bestseller. Zij pleiten hierin voor het creëren van een nieuwe, onontgonnen markt (de blauwe oceaan) in plaats van het hevige concurrentiegevecht aan te gaan in de

bloedrode oceaan vol rivalen. Nu, na tien jaar onderzoek en studie, verschijnt het vervolg: Blue Ocean Shift.

Met onder meer een aantal bijzondere cases (zoals het Nationaal Jeugdork...

38,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 37,00
+
Bestel

Professioneel aan het werk / Druk 3

2015 || Paperback || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Geschikt voor alle hbo-opleidingen;

- professioneel vakmanschap staat centraal;

- focus op het oefenen van vaardigheden.

Dit boek helpt hbo-studenten bij het werken aan een professionele, sociale en communicatieve beroepshouding. Er is aandacht voor het complete scala aan professionele vaardigheden waarover een jonge professional in de huidige tijd moet beschikken.

Van een afgestudeerde hbo'er wordt een professionele beroepshouding verwacht. Hij of zij krijgt ongeacht werkplek of functie te...

74,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 70,78
+
Bestel

Inkoop / Druk 4

Werken vanuit een ketenbenadering

2023 || Paperback || Brigitte Faber-de Lange e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Behandelt de basistheorie van inkoop op toegankelijke wijze;

- stelt samenwerken in de keten centraal;

- met aansprekende praktijkvoorbeelden en cases.

Goed inkopen begint met een stevige kennis van het inkoopvak. Inkoop - Werken vanuit een ketenbenadering behandelt op toegankelijke wijze alle aspecten die daarvoor van belang zijn. Hierbij staat de gedachte centraal dat een goede samenwerking met andere afdelingen in een bedrijf, leveranciers en eindafnemers cruciaal is voor een succesvolle...

69,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 5

2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook

- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...

26,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 25,60
+
Bestel

Kennismaken met Lean / Druk 3

2021 || Paperback || Jan Wijnand Hoek e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Dit boek is bestemd voor iedereen die meer wil weten over Lean. Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities.

Het boek geeft samenhang en betekenis aan de Lean-principes, de Lean-technieken en de Lean-cultuur. Het boek biedt tevens concrete handvatten en ...