Zoekfilters

Auteur
Eric Tiggeler (2)
Verschijningsvorm
Paperback (11)
Uitgever
Noordhoff (6)
Boom (3)

Studieboeken (12)

26,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 25,60
+
Bestel

Kennismaken met Lean / Druk 3

2021 || Paperback || Jan Wijnand Hoek e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Dit boek is bestemd voor iedereen die meer wil weten over Lean. Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities.

Het boek geeft samenhang en betekenis aan de Lean-principes, de Lean-technieken en de Lean-cultuur. Het boek biedt tevens concrete handvatten en ...

74,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 71,20
+
Bestel

Risicomanagement / Druk 7

2021 || Paperback || Sonja Janicijevic || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Een geïntegreerde benadering van risicoanalyse,-reductie en -financiering;

- aandacht voor actuele ontwikkelingen én klassieke beginselen;

- introductie in aanverwante disciplines.

Ondernemen is risico nemen. Gestructureerd omgaan met risico’s neemt onzekerheden weg en draagt bij aan een beter ondernemingsresultaat. Risicomanagement beschrijft de ontwikkeling van deze discipline, de doelstellingen, uitgangspunten en het proces van risicomanagement. Het boek leert studenten hoe zij risic...

79,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Principes van marketing met MyLab / Druk 8

2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.

Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...

75,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 72,15
+
Bestel

Recht voor organisaties / Druk 3

2021 || Paperback || Robert Westra || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Recht voor organisaties geeft een helder beeld van juridische vraagstukken in relatie tot management.

- Het biedt een heldere beschrijving van juridische en bedrijfskundige aspecten voor organisaties in de private en publieke sector.

- Bevat veel actuele praktijkvoorbeelden en sluit daarmee aan bij de ontwikkelingen uit de dagelijkse praktijk.

Het boek biedt een brede blik op juridische aspecten in relatie tot het management van een organisatie. Het gaat in op een verscheidenheid aan thema'...

81,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 77,85
+
Bestel

Marktonderzoek / Druk 10

2021 || Paperback || Mirjam Broekhoff e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Dé standaard op het gebied van marktonderzoek;

- praktisch en helder gestructureerd handboek voor het complete marktonderzoeksproces;

- biedt alle tools om het onderzoeksproces stapsgewijs uit te kunnen voeren.

Marktonderzoek is het complete basisboek voor alle opleidingen waar studenten in het kader van afstuderen of stage zelf marktonderzoek doen. Het onderzoeksproces staat centraal, waarbij de nadruk ligt op het onderlinge verband tussen de verschillende fasen van onderzoek. Er is uitge...

57,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 54,15
+
Bestel

Openbaar Bestuur, beleid, organisatie en politiek / Druk 10

2021 || Paperback || C.F. van den Berg || Wolters Kluwer Nederland B.V.

De afgelopen jaren is er veel veranderd is het openbaar bestuur. Grote beleidsopgaven (bijvoorbeeld energie en klimaat) en uiteenlopende crises (bijvoorbeeld de coronacrisis) vragen veel van het openbaar bestuur. Tegelijk zijn de verhoudingen tussen politiek, overheid en burgers sterk in beweging. Deze ontwikkelingen vormden aanleiding voor de 10e druk van deze toonaangevende kennismaking tot het openbaar bestuur voor studenten, bestuurders en ambtenaren.

n de 10e druk van Openbaar Bestuur, b...

36,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 34,44
+
Bestel

Beter in spelling / Druk 4

2021 || Paperback || Eric Tiggeler || Boom || ook als eBook

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Beter in spelling helpt om je kennis van de spellingregels van het Nederlands op te frissen. In zeven hoofdstukken komen alle belangrijke spellingkwesties aan bod: van werkwoordspelling tot meervouden, van hoofdletters tot interpunctie. Deze nieuwe en verbeterde druk bevat onder andere meer oefeningen.

www.beterinspelling4edruk.nl

Je start op de website met een begintoets. Met de feedback op deze toets kun ...

69,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Bedrijfsbeslissingen en financiële verantwoording / Druk 5

2021 || Paperback || André Heezen || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Volledig vernieuwde vijfde editie uitgebreid met actuele onderwerpen;

- Kennismaking met bedrijfseconomie, speciaal voor 'non-financials';

- theorie gekoppeld aan managementbeslissingen.

Dit boek leert studenten die geen financieel-economische opleiding volgen, de belangrijkste financieel-economische principes toe te passen. Aan bod komen o.a. het maken van een marketingplan en een investeringsvoorstel. Studenten maken daarbij kennis met begrippen als ‘begrote balans’, ‘liquiditeitsbe...

81,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 77,85
+
Bestel

Leerboek HRM / Druk 4

2021 || Paperback || Frits Kluijtmans e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Al meer dan 30 jaar het ultieme leerboek voor aankomende HRM-professionals;

- wetenschappelijke basis en ruime aandacht voor actuele ontwikkelingen en trends;

- volop handige hulpmiddelen en voorbeelden.

Leerboek HRM beschrijft op heldere wijze de fundamenten van het vak en houdt daarbij rekening met de grote diversiteit in organisaties. Het boek is ingedeeld in drie overzichtelijke thematische blokken: het plannen en stromen, het motiveren, sturen en ontwikkelen van medewerkers en het ve...

86,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 82,60
+
Bestel

Leren communiceren / Druk 8

2021 || Paperback || C. Jansen e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

• Al ruim veertig jaar het meest gebruikte communicatiehandboek in het hoger onderwijs;

• biedt een stevige kennisbasis en volop mogelijkheid om nieuwe vaardigheden te oefenen;

• aansprekend geïllustreerd en voorzien van uitgebreide digitale ondersteuning.

Volgens de nieuwe wet Taal en toegankelijkheid moeten universiteiten en hogescholen de uitdrukkingsvaardigheid in het Nederlands van hun Nederlandstalige studenten bevorderen. Dat betekent dat die studenten over de volle breedte van ...