Zoekfilters
Studieboeken (15)
vandaag verzonden
Het sales canvas
Door onderzoek sneller naar de deal
2017 || Paperback || Orly Polak e.a. || Boom || met inkijkexemplaar
Sales vraagt om kennis over de klant. Maar hoe kom je aan deze kennis? Veel bestaande salesmethoden richten zich op alle salesvaardigheden behalve onderzoek doen. Het Sales Canvas helpt sales professionals op een hele toegankelijke manier onderzoek te doen en kan dan ook naast bestaande salesmethoden worden gebruikt. We helpen je met het stellen van de juiste vragen, het actief onderzoeken en benaderen van je potentiële klant, het opstellen van een goede offerte, het voorbereiden van onderha...
vandaag verzonden
CRM in de praktijk / Druk 3
het succesvol invoeren van een klantgerichte bedrijfstrategie. van CRM naar klantgedreven ondernemen
2018 || Paperback || Sjors van Leeuwen || Academic service || met inkijkexemplaar
CRM in de praktijk is de complete leidraad voor wie met CRM aan de slag wil.
In CRM in de praktijk komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van crm. Het biedt geen standaard stappenplan maar stelt u in staat uw eigen, unieke crm-strategie te bepalen. De vele cases, checklists en do's and don'ts zorgen ervoor dat dit boek helemaal is toegespitst op de praktijk. Tegelijkertijd is het een verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie e...
vandaag verzonden
Beter in rapporteren / Druk 3
2022 || Paperback || Manon Rundervoort e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Beter in rapporteren helpt studenten om betere zakelijke teksten te schrijven. Het boek behandelt o.a. het schrijven van rapporten, papers, verslagen en scripties. De korte paragrafen, praktijkgerichte voorbeelden en bijbehorende website met oefeningen en feedback maken dit boek tot een echte hulp voor studenten.
Auteurs Eric Tiggeler en Manon Rundervoort behandelen in negen hoofstukken alle relevante onderwerpen rondom het schrijven van een goed rapport. Stapsgewijs nemen de auteurs de stude...
vandaag verzonden
Inleiding sales / Druk 3
Een introductie in een veelzijdig vakgebied
2023 || Hardcover || Stefan Renkema || Boom || met inkijkexemplaar
Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.
Om succesvol te zijn in sales is er meer nodig dan een hoge gunfactor. Het leggen van relaties met nieuwe klanten én het onderhouden van bestaande klantrelaties is van wezenlijk belang voor elke organisatie. En dat is precies waar het vakgebied sales over gaat. In ‘Inleiding sales’ leer je alles over dit boeiende salesvak.
In het boek komen onder andere de volgende onderwerpen ui...
morgen verzonden
Basisboek Sales / Druk 3
2021 || Paperback || Robin van der Werf || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
• Complete en toegankelijke oriëntatie op het vakgebied Sales;
• sluit volledig aan op het examen NIMA A Sales;
• rijke digitale ondersteuning met o.a. toetsen, opdrachten, cases en Kennisclips
Basisboek Sales biedt studenten de kennis en inzichten om zich optimaal voor te bereiden of beter te worden in een aantrekkelijke salesfunctie. Alle belangrijke thema’s van de salesdiscipline komen aan bod, zoals de inhoud van de verkoopfunctie, marketing, logistiek, inkoop en accountmanagemen...
morgen verzonden
Salesvaardigheden / Druk 2
2016 || Paperback || René Susan || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktijkvoorbeelden, concrete tips en de aansprekende quotes helpen je de stof snel eigen te maken.
Waarom kiezen voor Salesvaardigheden?
* brengt je de basis van verkooptechnieken en -modellen bij;
* ruime aandacht voor de verschillende fases van het verkoopgesprek;
* handige voorbeeldvideo's van verkoopg...
morgen verzonden
De kleine Cialdini
2015 || Hardcover || Jacqueline de Jong || Business Contact || met inkijkexemplaar
Robert Cialdini schreef het boek Influence (Invloed), dat meer dan al dertig jaar hét standaardwerk op het gebied van overtuigen en beïnvloeden is: wereldwijd werden meer dan twee miljoen exemplaren verkocht. Op basis van uitgebreid onderzoek komt Cialdini tot zes 'hefbomen' om mensen te overtuigen: wederkerigheid, consistentie, sociaal bewijs, sympathie, autoriteit en schaarste.
De kleine Cialdini geeft een heldere samenvatting van Cialdini's theorie. Het verschaft je inzicht in de zes beÃ...
morgen verzonden
Salesmanagement / Druk 6
2020 || Paperback || Gerbrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de moderne verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar;
- leert studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven;
- met uitgebreide online ondersteuning.
Met Salesmanagement leren studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven. Het boek bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de hedendaagse verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar. Verder gaat het boek in op welke invloed...
morgen verzonden
Marktonderzoek / Druk 10
2021 || Paperback || Mirjam Broekhoff e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Dé standaard op het gebied van marktonderzoek;
- praktisch en helder gestructureerd handboek voor het complete marktonderzoeksproces;
- biedt alle tools om het onderzoeksproces stapsgewijs uit te kunnen voeren.
Marktonderzoek is het complete basisboek voor alle opleidingen waar studenten in het kader van afstuderen of stage zelf marktonderzoek doen. Het onderzoeksproces staat centraal, waarbij de nadruk ligt op het onderlinge verband tussen de verschillende fasen van onderzoek. Er is uitge...
morgen verzonden
SPIN Verkooptechniek
hoe haal je grote orders binnen?
2016 || Hardcover || N. Rackham || MainPress B.V.
Wat leidt tot succes bij grote orders? Waardoor zijn sommige verkopers voortdurend beter dan hun concurrenten? Waarom werken bepaalde afsluittechnieken wel bij kleine orders maar niet bij grote? Hoe kunnen verkopers hun omzet bij grote klanten aanzienlijk verhogen? Het antwoord op al deze vragen vindt u met behulp van de SPIN-strategie.
Twaalf jaar onderzoek heeft geleid tot de verkoopstrategie die bekend staat onder de naam SPIN: Situatie-, Probleem-, Implicatie- en Nuttig-effect-vragen. De ...