Zoekfilters

Auteur
René Ter Beke (4)
Tim Gorter (4)
Danny Oosterveer (2)
» Toon alle opties (2)
Verschijningsvorm
Paperback (22)
Hardcover (5)

Studieboeken (27)

33,00
Leverbaar vanaf 13 januari 2025
met 5% korting 31,35
+
Bestel

The Buyer's Balance

What your costumers want to share with you

2024 || Paperback || Bert Paesbrugghe || Owl Press

Have you ever wondered why satisfied customers don’t always stay loyal customers? Why do many companies adopt new sales or enabling technologies, yet fail to see the expected increase in turnover or customer satisfaction? And why do customers expect more from your company despite your yearly innovations?

The answer is both complicated and simple. It’s complicated because it requires changing outdated thinking and processes. However, it becomes simple to understand the customer when you th...

29,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Customer Experience, van cult naar cultuur

Fasegewijs de volledige organisatie CX-gedreven met het Service Excellence gedachtegoed

2024 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Boom

Veel CX-professionals lopen tegen grenzen aan die verhinderen dat Customer Experience (CX) een organisatiecompetentie wordt. Het blijft beperkt tot activiteiten van een front-officeafdeling of van een specialistische stafafdeling, omdat het niet als chefsache wordt gezien.

Dit boek biedt een concrete, beproefde en gefaseerde aanpak om CX integraal in een organisatie in te bedden, zodat het organisatiecultuur wordt. De aanpak is gebaseerd op grondig onderzoek van de auteurs naar de ervaringen...

77,50
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 73,63
+
Bestel

Basisboek online marketing / Druk 5

Van strategie tot conversie

2024 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || ook als eBook

- Behandelt het volledige online marketingproces;

- geschreven door meer dan twintig topspecialisten;

- meest gebruikte boek voor online marketing in het hbo.

Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media. Kortom, het volledige marketingproces!

Digitale technologieën maken het steeds beter mogelijk ruil-. ervarings- en betrokkenheidswaarde te cre...

77,50
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 73,63
+
Bestel

Digital Marketing Fundamentals / Druk 3

From strategy to ROI

2024 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

• First fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process;

• with contributions from more than 20 online marketing specialists

• English edition of the Dutch standard issue Basisboek Online Marketing.

Digital Marketing Fundamentals is the first fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process. Both the scientific theory behind digital marketing as well as techniques and media are discussed. Digital Marketing Fundamen...

69,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 6

2024 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

• Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

• leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

• nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het k...

89,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 85,45
+
Bestel

Marketing Kernstof / Druk 10

2024 || Paperback || Martin van der Sluis e.a. || Noordhoff || ook als eBook

• Zeer complete introductie op het vakgebied marketing;

• sluit aan bij NIMA-A exameneisen;

• rijke digitale ondersteuning.

Marketing Kernstof is een uitgebreide introductie in het vakgebied marketing. Het boek beschrijft de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. Het boek besteedt aandacht aan onderwerpen als marketingomgeving, -organisatie en -planning, consumentengedrag en markt- en marketingonderzoek.

Deze herziene, tiende editie sluit aan bij de meest actuele N...

69,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 66,45
+
Bestel

The Athlete Brand Book

2024 || Hardcover || Thomas van Schaik || Arko Sports Media BV

Discover “The Athlete Brand Book” by Thomas van Schaik Build a better brand. Boost your independence, influence, income, and impact.

Whether you’re an athlete, an agent, a sponsor, an administrator, or a sports marketing student, "The Athlete Brand Book" is your essential guide to mastering athlete branding in today’s brand-driven, athlete-centric, and data-powered sports industry.

Authored by Thomas van Schaik, with over 25 years of experience working with some of the world's best at...

42,50
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 40,38
+
Bestel

Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport / Druk 7

2024 || Paperback || Hugo Gruijters e.a. || Arko Sports Media BV

Sportmarketing is een groeiend vakgebied, dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van de sport en sport als marketingplatform (sportsponsoring). Dit boek focust op de marketing van sport. Het boek is geheel herzien ten opzichte van eerdere drukken. Het centrale model van deze editie is gebaseerd op een speciaal ontwikkeld Sportmarketingcanvas, waar de sportmarketeer in ontwikkeling maar ook de professional d...

32,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 31,30
+
Bestel

De CX Travel Guide / Druk 2 (Heruitgave)

Avontuurlijk handboek om aan de slag te gaan met customer experience

2024 || Hardcover || Nienke Bloem e.a. || Eburon

ransformeer naar de organisatie waar jouw klanten echt warm voor lopen en waar ze graag bij willen horen. Klantbeleving (Customer Experience of CX) maakt daarbij het allergrootste verschil. Gelukkig beginnen steeds meer mensen dat door te krijgen, waaronder jij!

De CX Travel Guide helpt je op weg. Ga jij aan de slag met customer experience (CX) door te starten met denken, delen of doen? Welk pad naar succes hoort daarbij? Wie zijn jouw klanten en wat kun je doen om collega’s net zo enthousi...

17,50
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 16,63
+
Bestel

Handleiding LinkedIn / Druk 19

Basis handleiding voor iedereen die een professioneel profiel wil opzetten

2024 || Paperback || Corinne Keijzer || Some Books Uitgeverij

LinkedIn is dé plek om jezelf professioneel te presenteren, te netwerken en kansen te creëren. Of je nu ondernemer bent, een carrière opbouwt in een corporate organisatie, werkt bij een non-profit of gewoon je zichtbaarheid wilt vergroten: dit platform is onmisbaar.

Met meer dan 11 miljoen Nederlandse gebruikers en wereldwijd meer dan een miljard accounts is LinkedIn hét digitale podium waar opdrachtgevers, recruiters en werkgevers hun ideale kandidaten zoeken. Jouw profiel is meer dan ee...