Zoekfilters

Verschijningsjaar
2019 (3)
2023 (3)
2013 (2)
2018 (2)
Opleiding
Communicatie (2)
Verschijningsvorm
Paperback (15)

Studieboeken (16)

46,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 44,60
+
Bestel

Inleiding sales / Druk 3

Een introductie in een veelzijdig vakgebied

2023 || Hardcover || Stefan Renkema || Boom || met inkijkexemplaar

Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.

Om succesvol te zijn in sales is er meer nodig dan een hoge gunfactor. Het leggen van relaties met nieuwe klanten én het onderhouden van bestaande klantrelaties is van wezenlijk belang voor elke organisatie. En dat is precies waar het vakgebied sales over gaat. In ‘Inleiding sales’ leer je alles over dit boeiende salesvak.

In het boek komen onder andere de volgende onderwerpen ui...

34,95
Leverbaar vanaf 18 december
met 5% korting 33,20
+
Bestel

De kunst van een overtuigend marketingplan / Druk 1

Bouwstenen voor de marketingpraktijk

2025 || Paperback || Paul Blok e.a. || Boom

Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.

Een marketingplan maken is niet zo moeilijk, maar een overtuigend marketingplan maken is dat wel. Dat overtuigen is nodig om draagvlak te krijgen én om succesvol te zijn bij de uitvoering van het plan.

‘Hoe overtuig je met een marketingplan?’ brengt het maken van een marketingplan terug tot de essentie: diagnose, strategie, planning en uitvoering. Het presenteert de verschillend...

29,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Customer Experience, van cult naar cultuur

Fasegewijs de volledige organisatie CX-gedreven met het Service Excellence gedachtegoed

2024 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Boom

Veel CX-professionals lopen tegen grenzen aan die verhinderen dat Customer Experience (CX) een organisatiecompetentie wordt. Het blijft beperkt tot activiteiten van een front-officeafdeling of van een specialistische stafafdeling, omdat het niet als chefsache wordt gezien.

Dit boek biedt een concrete, beproefde en gefaseerde aanpak om CX integraal in een organisatie in te bedden, zodat het organisatiecultuur wordt. De aanpak is gebaseerd op grondig onderzoek van de auteurs naar de ervaringen...

48,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 45,84
+
Bestel

Interne communicatie bij verandering / Druk 3

van middelen- naar interventiedenken

2013 || Paperback || Huib Koeleman || Boom

* Al meer dan 10 jaar hét basisboek voor verandercommunicatie.

* 7 visies op verandering; kies de versie die past bij jouw verandering.

* Gebaseerd op erkende veranderaanpakken van De Caluwé & Vermaak, Boonstra, Van Ruler en Factor C.

* 35 verschillende interventiemogelijkheden, op verandervisie gesorteerd.

* 6 fasen van het proces in detail beschreven.

* Tips en voorbeelden uit de praktijk.

Interne communicatie is dé succesfactor voor het slagen van veranderingstrajecten. De vraag naar he...

40,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 38,48
+
Bestel

Positioneren / Druk 5

Stappenplan voor een scherpe positionering

2022 || Paperback || Jaap van der Grinten e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

In onze multimediale samenleving is de vraag hoe mensen over je spreken steeds belangrijker geworden. Positioneren is een marketingtechniek die je helpt de beeldvorming rond jezelf of een product, dienst of organisatie proactief te sturen.

Positioneren is geschreven vanuit het perspectief van de manager, waardoor je de kennis direct in de praktijk kunt toepassen. Op de bijbehorende website www.positioneren5edruk.nl vind je oefenopgaven en achtergrondinformatie.

Deze vijfde druk is op tal van ...

33,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 31,83
+
Bestel

De perfecte positionering paperback

Stop denken in oplossingen, start denken in problemen

2021 || Paperback || Julian Stevense || Boom

35,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Contentbijbel (Heruitgave)

2018 || Paperback || Cor Hospes || Boom

Miljarden mensen hebben de Bijbel gelezen en lezen dat boek nog steeds. In de meest succesvolle romans, blockbusting films en allerberoemdste schilderijen wordt naar verhalen uit het boek verwezen. En diezelfde verhalen doen honderdduizenden wekelijks uitbarsten in gezang en gebed. Dat zou elk merk zich toch wensen. Content voor de eeuwigheid. De Contentbijbel leert je hoe.'Een uitweg in het contentcircus. In klare en kleurrijke taal. Hospes maakt je gedachten los en helpt je nieuwe wegen te ...

32,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 31,30
+
Bestel

Digital Marketing, van strategie tot praktijk

2023 || Paperback || Paul Kramer || Boom

Kennis over digital marketing is onmisbaar voor iedere organisatie en marketeer. Veel on-line marketeers focussen bij hun werk vooral op ‘analytics’. Terwijl een sterke strategische basiskennis en creativiteit in marketing minstens zo belangrijk zijn. In deze uitgave wordt aan deze facetten uitgebreid aandacht besteed om zo in de praktijk écht het onderscheid te kunnen maken.

Achtereenvolgens komen aan bod: de rol van online marketing in een organisatie, het digi-tal marketingcanvas, de ...

48,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 45,84
+
Bestel

Inleiding marketing - een introductie in een dynamisch vakgebied

een introductie in een dynamisch vakgebied

2015 || Paperback || Stefan Renkema || Boom || met inkijkexemplaar

De wereld van de marketing is continu in beweging.Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing.Consumenten vergelijken producten online en sturen hun ervaringen de wereld in via Twitter of reviewsites. Daar zijn waar je klant zich bevindt, is meer dan ooit cruciaal voor de marketeer. Want bij marketing draait het om luisteren naar je klant.

In Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingv...

39,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,53
+
Bestel

Marketing en accountability, 2e druk / Druk 2

2013 || Paperback || Rien Hummel || Boom

Wat is de toegevoegde waarde van de marketingfunctie voor een organisatie?

Hoe maakt de marketeer duidelijk dat hij meer budget nodig heeft? Hoe verklaart

de marketeer achteraf waarom de resultaten tegenvallen of juist meevallen? Zijn

deze resultaten toe te wijzen aan zijn marketingkeuzes of zijn er andere verklaringen te vinden? Marketeers lopen steeds vaker tegen deze vragen aan. We spreken dan over accountability in de marketingfunctie.

De vraag is: hoe maak je de marketingfunctie accounta...