Zoekfilters

Uitgever
Boom (4)
Vakmedianet (2)
Verschijningsvorm
Paperback (5)
Hardcover (2)

Studieboeken (7)

37,50
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 35,63
+
Bestel

Verdraaide organisaties

terug naar de bedoeling

2012 || Hardcover || Wouter Hart || Boom || met inkijkexemplaar

Organisaties zijn 'verdraaid' als de natuurlijke principes van organiseren verloren zijn gegaan onder een lawine van on-natuurlijke managementlogica. Recht tegenover deze verdraaide organisaties staan de organisaties die juist excelleren. Zij houden zaken eenvoudig en dicht bij de menselijke natuur en presteren daarmee enorm veel beter.

In 'Verdraaide organisaties' biedt Wouter Hart een nieuw houvast aan iedereen die met minder krampachtige beheersbaarheid veel betere resultaten wil halen. Het...

38,50
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 36,58
+
Bestel

De rol van Adviseur

de essenties van het adviestraject voor interne en externe adviseurs

2012 || Paperback || Marike van den Berg e.a. || Boom

Als adviseur moet u goed zijn in uw vak; u bent bijvoorbeeld een uitstekend fiscalist, communicatiedeskundige, of organisatie-expert. Maar dat is niet genoeg: een goede adviseur heeft passie voor mensen, wil zich in klanten verdiepen en hen verder helpen.De rol van adviseur is het handboek voor de gedreven adviseur. Of u nu net begint, steeds meer adviserende taken krijgt, of een doorgewinterde professional bent, dit boek biedt u een stevig kader, verdieping en verrassende eyeopeners. U maakt...

39,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Systeemdenken / Druk 2

van goed bedoeld naar goed gedaan

2022 || Paperback || Jaap Schaveling e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Hoe komt het dat grotere inspanningen van de afdeling Verkoop leiden tot een lagere omzet? Waarom neemt de werkdruk alleen maar toe, ook als we hulp inhuren? Hoe goed we het allemaal ook bedoelen, met sommige 'oplossingen' verergeren we de problemen juist. Hoe is die paradox te omzeilen?

Systeemdenken geeft nieuw inzicht in complexe situaties. Elke organisatie is een systeem dat uit onderdelen bestaat. Systeemdenken leert je te zien hoe die onderdelen elkaar beïnvloeden. Zo ontdek je de vaste...

48,75
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 46,31
+
Bestel

Schrijven voor het beeldscherm / Druk 6

2012 || Paperback || Willem Hendrikx || Boom

Wie schrijft voor sites, voor blogs, voor het bedrijfsintranet, wie twittert

en berichten plaatst op Facebook en LinkedIn, moet van veel markten

thuis zijn. Deze geheel vernieuwde, 6e druk van Schrijven voor het beeldscherm

is de schrijfcoach voor iedereen die meer uit zijn webteksten en

sociale media wil halen. Met als uitgangspunt dat het schrijven van een

goede webtekst niet moeilijk is, bevat het boek een minimum aan technische

en een maximum aan praktische informatie.

SOCIALE MEDIA

Schrijven voo...

55,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 53,15
+
Bestel

Strategisch en operationeel salesmanagement / druk 1

Handboek voor het hoger economisch onderwijs

2012 || Paperback || René van Hoften || Coutinho || ook als eBook

Veel studenten van commercieel-economische opleidingen komen na hun opleiding terecht in een salesfunctie. Dit boek biedt een uitgebreide inleiding in de sales volgens de gefaseerde managementcyclus, zowel op strategisch als op uitvoerend niveau.

In deel 1, de analysefase, wordt uitgelegd hoe je kunt vaststellen welke interne sterktes en zwaktes zich op salesterrein voordoen, en welke externe kansen en bedreigingen er bestaan. In deel 2, de beslisfase, komt aan de orde hoe de gegevens van deze...

49,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Customer Delight Strategie

enthousiaste klanten en promoters door excelleren in klantgerichtheid

2012 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen || Vakmedianet

Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het leven die als echte ambassadeurs en promoters fungeren. Te mooi om waar te zijn? Jean-Pierre Thomassen wijst u de weg met De Customer Delight Strategie.

Het boek beschrijft twee basisstrategieën om Customer Delight te realiseren:

*het overtreffen of zelfs overstijgen van de verwachtingen van klanten

*warmte en egostreling

Aan de hand van pr...

69,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Handboek scenarioplanning / Druk 2

toekomstscenario's als strategisch instrument voor het managen van onzekerheid

2012 || Hardcover || Mario van Rijn e.a. || Vakmedianet

Iedere dag van ons leven worden we geconfronteerd met talloze gebeurtenissen. Sommige zaken zijn voorspelbaar, andere juist uiterst onzeker. Zo kraakt het financiële systeem, verandert ons klimaat en zijn voedselcrisissen aan de orde van dag. Het zijn de onzekerheden van nu die onze toekomst een drastische wending kunnen geven.

Scenarioplanning is een methode waarmee inzicht in mogelijke toekomsten vertaald kunnen worden naar robuuste strategische keuzes. Het is een manier van denken geword...