Zoekfilters

Verschijningsjaar
2023 (24)
2018 (10)
2020 (9)
» Toon alle opties (16)
Verschijningsvorm
Paperback (99)
Hardcover (8)

Studieboeken (108)

55,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 52,72
+
Bestel

Schrijfcodes / Druk 3

schrijf beter, corrigeer sneller

2019 || Paperback || Aad Lohman || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Schrijfcodes is een praktische hulp voor studenten bij het schrijven van zakelijke teksten. Het is een handig gebruiksboek zonder al te langdradige theorieën.

Schrijfcodes biedt hulp op twee niveaus: op micro- en macroniveau. Op microniveau worden vrijwel alle schrijfproblemen behandeld volgens het systeem: uitleg, voorbeeld en advies. Ieder probleem heeft een eigen code en is ingedeeld in een categorie als Helderheid, Gepastheid of Correctheid. Alle problemen staan overzichtelijk bij elkaar...

27,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
+
Bestel

Psychology of Influence

Theory, Research and Practice

2016 || Paperback || Joop van der Pligt || Taylor & Francis

Whether it's our choice of a new car or what we think about our neighbours, our opinions and attitudes are a way of negotiating the world around us. The Psychology of Influence explores how these preferences and behaviours are influenced and affected by the messages we receive in daily life. From consumer choices to political, lifestyle and financial decisions, the book examines how and why we may be influenced by a range of sources, from written text and television to social media and interp...

39,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Transmedia storytelling / Druk 2

Stappenplan voor communicatieprojecten

2021 || Paperback || René Boonstra || Boom || met inkijkexemplaar

Elke dag neemt het aantal communicatiekanalen waar we gebruik van maken toe. Tegelijkertijd neemt de aandachtspanne van lezers en kijkers af. Als communicatieprofessional moet je sterk zijn in het vertalen van een

communicatieboodschap naar effectieve content. Alleen zo zal jouw boodschap je doelgroep bereiken en, nog belangrijker: activeren. Verhalen blijven daarbij cruciaal. Storytelling helpt je je publiek intensief te betrekken bij je communicatieprojecten.

‘Storytelling – Stappenpl...

65,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 62,23
+
Bestel

Imagineering / Druk 1

het creeren van belevingswerelden

2011 || Paperback || D. Nijs e.a. || Boom

Verschillende auteurs constateren dat er een fundamentele veranderingen plaatsvinden in onze economie. We evolueren naar een beleveniseconomie. In een wereld van overvloed zijn mensen meer op zoek naar psychische behoeftebevrediging: behoefte aan inspiratie, aan het bij een betekenisvolle gemeenschap horen en aan zingeving in het algemeen. Dit boek is geschreven in het licht van dit besef.

In Imagineering wordt de stelling geponeerd dat het Amerikaanse antwoord op de nieuwe vragen die deze eco...

49,25
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 46,79
+
Bestel

Basisboek crossmedia concepting / Druk 2

2012 || Paperback || Indira Reynaert e.a. || Boom

Steeds vaker worden diverse mediakanalen ingezet voor een bepaalde communicatiedoelstelling, waarbij gebruik gemaakt wordt van de specifieke kenmerken en mogelijkheden van deze kanalen, het mediagebruik en de participerende houding van de consument.

Basisboek crossmedia concepting geeft een eerste aanzet tot crossmediale theorievorming. Uitgebreid aan de orde komen de speerpunten van het crossmediaconcept: storytelling, usability, cocreatie, mediumspecificiteit en relevantie. Er wordt ondersch...

19,99
Leverbaar vanaf 1 september 2025
met 5% korting 18,99
+
Bestel

Controversen en compromissen

Nieuwe kijk op argumenteren

2025 || Paperback || Filip Buekens || Owl Press

14,99
Leverbaar vanaf 1 september 2025
met 5% korting 14,24
+
Bestel

Controversen en compromissen

Nieuwe kijk op argumenteren

2025 || Paperback || Filip Buekens || Owl Press

60,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 57,48
+
Bestel

Media / Druk 2

2020 || Paperback || Rob Leurs e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

De verhalen die films ons vertellen, de hoge omloopsnelheid van content in nieuwe media en de commerciële aard van televisieprogramma’s zijn een intrinsiek onderdeel van onze samenleving. Hoe gaan we hiermee om?

Media sluit aan bij de vraag om toekomstbestendige beroepsvaardigheden en leert studenten de vaardigheden bij die in een dynamische mediawereld relevant zijn.

Ieder hoofdstuk besteedt aandacht aan het effectief inzetten van media in verschillende beroepspraktijken en voor versc...

39,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Gespreksvoering voor Sociaal Werkers / Druk 2

2022 || Paperback || Marianne Luitjes e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Biedt de (toekomstige) sociaal werker een brede basis voor effectieve gespreksvoering in uiteenlopende praktijksituaties;

- met tips van communicatiedeskundigen voor gespreksvoering met speciale doelgroepen en medeprofessionals;

- voorzien van veel aansprekende praktijkvoorbeelden en opdrachten die uitnodigen tot kritische zelfreflectie.

Voor sociaal werkers is gespreksvoering een essentieel onderdeel in de omgang met en het begeleiden van cliënten. Gespreksvoering voor Sociaal Werkers bie...

41,75
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 39,66
+
Bestel

Kernbegrippen van professionele communicatie / Druk 2

2019 || Paperback || Peter 't Lam e.a. || Boom

Kernbegrippen van professionele communicatie bied je de theoretische en praktische basis voor een goede start in de communicatie. Centraal staat professionele communicatie: de communicatie voor, vanuit of met organisaties. Aan de hand van een toegankelijk schema leer je de basisbegrippen kennen, zoals visie, publieksgroepen, content, context en aanpak. Alles wat de beginnende communicatieprofessional nodig heeft, helder uitgelegd door Paula Zweekhorst en Peter ’t Lam.

Kernbegrippen van prof...