Zoekfilters
Studieboeken (8)
maandag verzonden
Handboek commerciële vaardigheden / Druk 3
De basis voor plezier en succes in het commerciële vak
2024 || Paperback || Stefan Renkema || Boom
In een wereld die steeds digitaler wordt, neemt het belang van menselijk contact juist toe. Deze ogenschijnlijke tegenstelling geldt ook voor het salesvak. Bij simpele producten en diensten wordt de verkoper steeds vaker vervangen door een applicatie, maar bij complexe producten en diensten is er juist meer behoefte aan de expertise van de verkoper. Tenminste, als deze waarde kan toevoegen!
Bij het toevoegen van waarde zijn commerciële vaardigheden voor een verkoper onmisbaar. Aan de telefoo...
maandag verzonden
The Psychology of Negotiating
The Best Strategies to Winning Negotiations
2024 || Paperback || George van Houtem || Haystack, Uitgeverij
Collaborating with the Enemy
How to Work With People You Don't Agree With or Like or Trust
2017 || Paperback || KAHANE || Berrett-Koehler
Collaboration is increasingly difficult and increasingly necessary
Often, to get something done that really matters to us, we need to work with people we don't agree with or like or trust. Adam Kahane has faced this challenge many times, working on big issues like democracy and jobs and climate change and on everyday issues in organizations and families. He has learned that our conventional understanding of collaborationthat it requires a harmonious team that agrees on where it's going, how...
maandag verzonden
Combinatiepakket Society 4.0, Democratie 4.0 en Gids Regio 4.0
2023 || Paperback || Bob de Wit e.a. || Vakmedianet
maandag verzonden
Communicatie is een illusie
Meer impact en verbinding dankzij de geheimen van een illlusionist
2024 || Paperback || Niels Houtepen || Business Contact || met inkijkexemplaar
Gedurende een groot deel van onze werkdag zijn we ons vaak maar half bewust van wat we doen en zitten we met ons hoofd ergens anders. Dit levert matige resultaten en weinig voldoening op. Wat als je het nu eens heel anders aan zou pakken? Zoals corporate illusionist Niels Houtepen. Hij neemt je mee in zijn manier van naar de wereld kijken en laat zien dat de werkelijkheid veel ruimer is dan je denkt.
Met behulp van zijn uitnodigende tips en technieken word je bewuster van de omgeving...
maandag verzonden
IJs verkopen aan eskimo's / Druk 11
de psychologie van overtuigen
2012 || Paperback || Pacelle van Goethem || Business Contact || met inkijkexemplaar
Hét Nederlandse standaardwerk over overtuigen! In 'IJs verkopen aan eskimo's' biedt Pacelle van Goethem een revolutionair model, inzicht in de psychologie van overtuigen, gebaseerd op hersenonderzoek en haar voortdurende onderzoek naar de best practices. Wat geeft persoonlijke overtuigingskracht? Wat maakt ideeën overtuigend? Overtuigen lijkt pure magie, maar wordt in dit boek feilloos ontrafeld tot één geheim. Van Goethem beschrijft in dit boek precies wat nodig is om onweerstaanbaar te ...
Persuasion:
The art of influencing people
2019 || Paperback || James Borg || Pearson
It pays to be persuasive. From senior managers to new-starters in business; at home, in the office and in the boardroom the ability to confidently motivate, influence and convince others offers a competitive edge that can really set you apart and help you get what you want. Learn the power of words; how to be an effective listener; how to develop and enhance your memory; how to control the attention of others and how to read body language and other non-verbal signs.
Persuasion will boost ...
Essentials - Onderhandelen
2016 || Paperback || Katia Tieleman e.a. || Lannoo
Onderhandel jij over taakverdelingen, strategische beslissingen, bedrijfsovernames of je loon? Of onderhandel je met kinderen en pubers? Of ben je betrokken bij regeringsonderhandelingen? Onderhandelen doen we allemaal. Dagelijks. En vaak zelfs zonder het te beseffen. Verrassend genoeg lukken of mislukken onderhandelingen steeds door dezelfde patronen. Hoe goed onderhandelen we? In dit boek krijg je vier sleutels om je onderhandelingen intelligenter te maken en je nq® te verhogen. Je leert e...